Σελίδες

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα card. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα card. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

No one is too old for fairytales!!!!!!

Γεια σας φίλες μου!!!!Σήμερα θα σας δείξω κάτι που έφτιαξα και είχα καιρό να ασχοληθώ....με το scrapbooking......αφορμή στάθηκε η πρόκληση που είδα στο Scraps N Pieces Challenge με θέμα 
''Nο one is too old for fairytales''και να εμπνευστουμε από τα χρώματα της φωτογραφίας....
                                                        
                                                 
Αγαπημένα χρώματα...αγαπημένο θέμα....
Πόσες φορές δεν ονειρευτήκαμε να ζήσουμε έστω για μια στιγμή λίγο από τη μαγεία των παραμυθιών......

......και φυσικά να έχει το τέλος που έχουν και τα παραμύθια.......
Έφτιαξα μια κάρτα.....αυτή είναι η συμμετοχή μου....
Ας πιστέψουμε για λίγο στη μαγεία και να ζήσουμε το παραμύθι μας...δεν έχει σημασία πόσο χρονών είσαι.....απλά ζήσε...
                                                                  Φιλιά!!!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Challenge from GC!!!!

Καλημέρα στην όμορφη μπλογκοπαρεούλα...
Δεν έχω πολλά λόγια σήμερα και δε μου αρέσει αυτό,αλλά βιάζομαι,απλά θα σας δείξω τι έφτιαξα για τις προκλήσεις του GC
Μια σύνθεση με σκετς της Ελίνας και μια κάρτα με σκετς της Ειρήνης
Αυτή είναι η σύνθεση...
                                                  και εδώ έχουμε την κάρτα....
Ευχαριστώ για την επίσκεψή σας και για τα όμορφα σχόλια που μου αφήνετε!!!
 Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο ημέρας!!!!καλά να περνάτε!!!!
                                                                   Φιλιά!!!!

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Hello 2013!!!!!!

Καλημέρα μπλογκοφίλες!!!Πρώτα από όλα να σας ευχηθώ 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ!!!!με υγεία και προκοπή!!!!
Πρώτη ανάρτηση για το 2013 και έχω να σας πω ότι μου λείψατε!!!
Δεν έκανα τίποτα από κατασκευές,πλήρη αποχή...αλλά δεν προλάβαινα κιόλας!
Γιορτές,παιδιά,συγιρίσματα κτλ.κτλ.Έκανα όμως τις βολτούλες μου στα σπιτάκια σας!!
Σας υποδέχομαι με μια καρτούλα για το Get Creative και τη δεύτερη πρόκληση!
 Εύχομαι λοιπόν η νέα χρονιά να είναι γεμάτη χρώματα,χαμόγελα,δουλειά,και προπάντων να πάνε καλά τα πράγματα για την Ελλαδίτσα μας!!
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και για τις ευχές σας!!!
                                                               
                                                          Καλή σας εβδομάδα!!!!!!!

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

December 5th card challenge!!!!!

Καλημέρα φιλενάδες και Χρόνια Πολλά!!!!!Μια γρήγορη αναρτησούλα γιατί ο χρόνος 
κυλάει,οι δουλειές πολλές και δε ξέρω τι θα προλάβω στο τέλος!!!
Σας δείχνω μια κάρτα για το GC και για τη δεύτερη πρόκληση που μας ζητάει να κάνουμε bingo!
Ελπίζω να τα κατάφερα!!
                                                         κορδέλα-σφραγίδες-glitter
Αυτά για σήμερα......Σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΊΑ ..........αν δεν τα ξαναπούμε......
                                               και καλά να περνάτε!!!!!Φιλιά!!!!

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

October 5th Efi's challenge......


Καλημέρα φιλενάδες!!!!Τι κάνετε;Βροχή από κάρτες στο Get Creative και σήμερα θα σας δείξω μια κάρτα που έφτιαξα για την πρόκληση της  Έφης!Η Έφη θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα με τα χρώματα της παρακάτω φωτογραφίας


 Εγώ έφτιαξα αυτή την κάρτα αν και νομίζω τα χρώματα δεν είναι τόσο έντονα όσο της φωτογραφίας αλλά μου άρεσε το αποτέλεσμα και το ευχαριστήθηκα!!!!

Σας χαιρετώ για την ώρα,έχω πολλά να φτιάξω και στο τέλος δε θα προλάβω!!!
Σας εύχομαι ένα ήσυχο,ξεκούραστο σαββατοκύριακο!!!!
Τα λέμε!!!Φιλιά!!!!

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Challenge from Get Creative!!!!

Χαιρετώ την όμορφη γειτονιά!!!!Πρώτα από ολα να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για 
τα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτηση!!!!Με συγκινήσατε!!!!
Τώρα όμως πρέπει να σας δείξω κάρτες που έχω φτιάξει για τις προκλήσεις του Get Creative και ξεκινάω με την πρόκληση της Έλενας!Θέλει στην κάρτα μας να κυριαρχεί το άσπρο!!!
Απλά υλικά,λίγο λινάτσα,ένα πλεχτό λουλουδάκι που έφτιαξα,λίγο mist και έτοιμη!!!
Ελπίζω να σας αρέσει!!!
Αυτά για την ώρα,σε επόμενες αναρτήσεις οι άλλες κάρτες!!!!Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!
                                                                                      Φιλιά!!!!

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Challenges from Get Creative!!!!!

Καλημερίζω την όμορφη μπλογκοπαρέα!!!!Τι κάνετε;Επιστρέψατε ή είστε ακόμα σε διακοπές;'Αντε σιγά σιγά να μαζευόμαστε!!!Μετά από πολύ καιρό τεμπελιάς επιτέλους έφτιαξα μια σύνθεση και μια κάρτα για τις προκλήσεις του Get Creative για το μήνα Αύγουστο!Μια σύνθεση με το δεύτερο γιο μου,σε πιο μικρή ηλικία και μια κάρτα για ένα ζευγάρι που παντρεύεται σε λίγες μέρες.Φέτος είχαν πάρει φόρα οι γάμοι!
Αυτή λοιπόν είναι η συνθεσή μου...
 ........και αυτή είναι η κάρτα μου...πάντα ξεφεύγω λίγο.....

Ελπίζω να σας αρέσουν!!!Σήμερα θα κάνει πάρα πολύ ζέστη!!!!Καύσωνας πάλι!!!
Εύχομαι να περνάτε καλά όπου κι αν είστε...και πάντα θετική σκέψη!!!!

                                                                                    Φιλιά!!!!

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Where you are.....

Καλημέρα γειτονιά!!!!!Σκάσαμε από τη ζέστη!!!!!Ψηθήκαμε!!!!Ευτυχώς που έχουμε κοντά τη θάλασσα και κάνουμε τα μπανάκια μας και δροσιζόμαστε  λίγο!!!!Που θα πάει θα περάσει!!!!
Σήμερα θα σας δείξω μια κάρτα που έφτιαξα για την πρόκληση του Get Creative!!Δε ξέρω με έπιασε το ρομαντικό μου!!!Φεγγάρια,ηλιοβασιλέματα,καλοκαίρι και μου βγήκε αυτή η κάρτα!!!!Μπορεί να ξέφυγα  λίγο από το σκετς αλλά το αποτέλεσμα μου άρεσε!!!!![αν δε παινέψεις το σπίτι σου.....]

 αυτό είναι το σκετς.....
Σκέφτομαι να την δώσω σε ένα ζευγάρι που παντρεύεται σε λίγες μέρες!!Τι λέτε είναι καλή η ιδέα μου;Σας χαιρετώ και σας εύχομαι καλό καλοκαίρι!!!!Να περάσετε όμορφα όπου κι αν πάτε,κι αν δεν πάτε πουθενά πάλι να περάσετε όμορφα!!!Θα βρούμε τον τρόπο!!!!!
                                                    Πολλά δροσερά φιλιά!!!!!!!!

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Get Creative:June 5th card challenge



Καλημέρα γειτονίτσα!!!!Η ζέστη καλά κρατεί και σαν να μην έφτανε αυτό έχουμε και το βοριά να μας τσακίζει τα νεύρα!!!!Φυσάει πόσες μέρες τώρα,κυνδηνέψαμε και από μια πυρκαγιά ευτυχώς πρόλαβαν τα χειρότερα!!!!Με έχει πιάσει τεμπελιά έχω ένα σωρό πράγματα να τελειώσω και δεν τα καταφέρνω!!!!Έχω και την αγωνία μου με τα αποτελέσματα και δεν ξέρω δεν έχω κέφι.Εχθές το βράδυ τελείωσα μια κάρτα για την πρόκληση του Get Creative:June 5th card  που θέλει να βάλουμε παράθυρο!!!!Έσπασα το κεφάλι μου να κατεβάσω ιδέες αλλά τίποτα!!!!Έχουν δυσκολέψει τα πράγματα!!!!!Τελικά την λύση μου την έδωσε ο γιος μου!Τον βλέπω με το βιβλίο στο χέρι και αμέσως μου ήρθε η φλασιά!!!!Έκοψα μια φιγούρα ενός παιδιού που διαβάζει δίπλα στο παράθυρο παρέα με τα λουλουδάκια!!!!Δεν έμεινα και απόλυτα ικανοποιημένη ήθελα κάτι παραπάνω!!!!Αφιερωμένη λοιπόν σε όλα τα παιδιά εκείνα που κοπίασαν,στερήθηκαν,προσπάθησαν,διάβασαν για να πετύχουν κάτι καλύτερο!!!!Ήρθε ο καιρός να ανοίξουν τα φτερά τους να πετάξουν μόνα τους σαν τα πουλάκια!!!!Να έχουν υγεία,ο Θεός και η Παναγιά να είναι κοντά τους!!!!!Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!!!!!
Σας χαιρετώ προς το παρόν!!!!!Θα τα ξαναπούμε!!!!
                                                                                           Φιλιά!!!!

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Get Creative challenge!!!!!

Καλησπέρα μπλοκγοπαρέα!!!Όλα καλά;Χθες πήγαμε εκδρομή τα παιδιά του νηπιαγωγείου να δουν έναν νερόμυλο και περάσαμε πολύ όμορφα!!!Σε άλλη ανάρτηση θα σας δείξω φωτογραφίες.Τώρα θα σας δείξω την κάρτα που έφτιαξα για τη τελευταία πρόκληση του Get Creative γιατί οι μέρες περνούν και δε θα προλάβω !Μια κάρτα που προορίζεται για ένα ζευγάρι που θα παντρευτεί σε ένα μήνα περίπου.Προσπάθησα να την κάνω σε στυλ vintage [τρομάρα μου]αλλά δε το χω και πολύ το στυλ αυτό.Το χαρτί στη βάση είναι έτοιμο δε σφράγισα τίποτα εγώ απλά χρωμάτισα λίγο τις άκρες.Έβαλα κορδελίτσες,και ένα μπουκέτο λουλούδια να μοιάζει με την ανθοδέσμη που κρατάει η νύφη!!!Ελπίζω να σας αρέσει!!!!
Αυτά από μένα για σήμερα.Εύχομαι καλή δημιουργική εβδομάδα σε όλους!!!!!
                                                               

                                                                                 Φιλιά!!!!!   

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Get Creative:May 5th card challenge!!

Καλημέρα γειτονάκια!!!!Τι κάνετε;Ευτυχώς που έχουμε και αυτό το χόμπυ και ξεχνιόμαστε λίγο,γεμίζει η ψυχή μας με χρώμα και δημιουργία σε πείσμα κάποιων που θέλουν να μας τη μαυρίσουν!!!Δε θα τους περάσει!!!!Αυτή την ανάρτηση ήθελα να την κάνω από την Κυριακή που ήταν και η γιορτή της μητέρας αλλά  δεν τα κατάφερα!!!Έφτιαξα μια κάρτα για την πρόκληση του Get Creative που θέλει να βάλουμε στεφάνι πάνω σε αυτήν!!!!Κι εγώ έβαλα κανονικό στεφάνι!!!!!Είναι μικρό και ελαφρύ μη νομίζετε ότι βαραίνει και μου το είχαν κάνει δώρο μαζί με ένα κεράκι!!!!Φέρτο εδώ λέω και έτοιμη η κάρτα!!!!!Είναι χαρούμενη!!!!

Για το τέλος σας άφησα να σας δείξω ένα συννεφιασμένο ηλιοβασίλεμα!!!Κάθε απόγευμα περπατάω για μια ώρα περίπου και την ημέρα που πήρα τη μηχανή μου μαζί για να φωτογραφίσω το ηλιοβασίλεμα-γιατί όλο την ξεχνούσα-είχε συννεφιά!!!Όμορφο όμως δεν είναι;

Επίσης νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω την Έλενα το νέο μέλος της ομάδας του Get Creative για τις οδηγίες της στο πως να φτιάχνουμε τις φωτογραφίες!!!Είναι φανταστική!!!!Ευχαριστώ Έλενα!!!!!
Σας χαιρετώ για την ώρα να έχουμε υγεία και όλα θα γίνουν!!!!
                                                                                                     Φιλιά!!!!!

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

I wish......

Χαιρετώ την μπλογκογειτονιά!!!!Εύχομαι όλοι να είστε καλά!!!Η τελευταία πρόκληση του Get Creative είναι να φτιάξουμε μια κάρτα.Μετά από διάφορες δοκιμές κατέληξα σε αυτή.Άρχισα να πειραματίζομαι με διάφορα χρώματα,σφραγίδες {έχω δει σχετικά στο youtube}και αφού χάλασα ένα σωρό χαρτιά μου σπάσανε τα νεύρα κατέληξα στη πρώτη προσπάθεια που ήταν και η καλύτερη!!!

 Εδώ βλέπετε την πεταλούδα που ήταν ροζ την έβαψα στα χρώματα του καφέ,κόλλησα χαρτάκια και από πάνω πέρασα με crackle accents που κάνει αυτά τα σπασίματα
Εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!Σας ευχαριστώ που σταματάτε από δω!!!!!
                                                                                        Φιλιά!!!

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Challenges from Get Creative!!!!

Γεια σας μπλογκοφιλενάδες!!!Τι μου κάνετε;Εύχομαι να είστε καλά και όλα να είναι καλά!!!Σήμερα θα σας δείξω μια κάρτα και μια σύνθεση που έφτιαξα για τις προκλήσεις του Get Creative.Καιρός να ασχοληθώ με τα σκραμπουκικά μου!!!Η κάρτα μου είναι αυτή και έχω κολήσει αυτοκόλλητα γράμματα.
Η σύνθεσή μου είναι αυτή και τα χαρτιά είναι το κιτ από το enjoyscrapping

           

και το υπέροχο σκετς της Ελίνας!!!

Αυτά από μένα για σήμερα.Σας εύχομαι ένα υπέροχο βράδυ και μη σταματάτε να κάνετε όνειρα....
  κάποια στιγμή θα πραγματοποιηθούν!!!

                                                                        Φιλιά!!!!                                                                    

                                                                        

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Hello baby girl!!!!

Χαιρετώ την όμορφη μπλογκοπαρέα!!!Από σήμερα ο καιρός φτιάχνει,άντε να δούμε λίγο ήλιο να ζεσταθούμε!!!!Έφτιαξα μια κάρτα για το Get Creative οι προκλήσεις συνεχίζονται και αυτό το μήνα έτσι για να μην τεμπελιάζουμε!Θα φτιάξουμε μια κάρτα με τα εξής χρώματα:
                                                       και εγώ έφτιαξα αυτή την κάρτα:
Μια κοριτσίστικη καρτούλα απλή-μ' αρέσει αυτό το στυλ-άλλωστε με το που είδα τα χρώματα δεν μπόρεσα να σκεφτώ τίποτα άλλο!Σας ευχαριστώ που περνάτε από το σπιτάκι μου και για τα καλά σας λόγια!!!
                                           Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα!!!!
                                                                             Φιλιά!!!!

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Challenges from Melenia and Alex!!!!

Καλημέρα γειτονάκια!!!!Μια γλυκιά καλημέρα όσο γλυκιά μπορεί να είναι με αυτά που ακούμε κάθε μέρα και με το φαρμάκι που μας ποτίζουν κάθε μέρα!!!!ΈΛΕΟΣ πια!!!!Δε θέλω να σας χαλάσω τη διάθεση ούτε τη δική μου που πάντα χαμογελώ και λέω ότι στο τέλος κάτι καλό θα βγει!!!Ως εδώ!!!!
Σήμερα θα σας δείξω μια σύνθεση για το Get Creative και συγκεκριμένα για την πρόκληση της Μελένιας και μια κάρτα για την πρόκληση της Alex.Τις δείχνω δύο μαζί γιατί δε βλέπω να προλαβαίνω.
Η σύνθεση είναι αυτή.....
 ...όπου η Μελένια θέλει να χρησιμοποιήσουμε masking and misting στη σελίδα μας.Έφτιαξα ένα φράχτη από χαρτί το ψέκασα και βγήκε αυτό που βλέπετε.My little boy.....
 Η Alex στην πρόκληση θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα για ένα κοντινό μας πρόσωπο το οποίο χρειάζεται λίγη θετική ενέργεια!!!!Η κάρτα είναι για μια φίλη μου και ξαδέρφη μου η οποία είναι η αδερφή που δεν έχω,η μάνα που δεν έχω!!Ό,τι της ζητήσω θα τρέξει ό,τι μου ζητήσει θα τρέξω,δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι στεναχωρημένη και να μην το καταλάβει ή να μην το καταλάβω!!!Είναι τόσο καλός άνθρωπος!!!!Και τον τελευταίο καιρό περνάει μια στενοχώρια που ελπίζω σύντομα να περάσει,και της εύχομαι να μην χάνει την ελπίδα της.......
Και μη ξεχνάτε την προ[σ]κληση της Ρένας εγώ σας δείχνω μια φωτογραφία με αυτό που ετοιμάζω ότι καταλάβατε καταλάβατε δε θα πω περισσότερα!!!!
Ελπίζω να μη σας κούρασα με τη φλυαρία μου!!!!

                                                                            Φιλιά!!!!

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Challenges from Marie and Channa!!!!

Γεια σας και πάλι!!!!τι κάνετε; Εγώ έχω χαζέψει!!Δεν προλαβαίνω να φτιάχνω πράγματα!!!Έχω βάλει στη μέση ένα σωρό!!!!Κάρτες,συνθέσεις,συρτάρια....απ' όλα έχει ο μπαξές!!!!Και οι προκλήσεις στο Get Creative συνεχίζονται,ανάσα δεν παίρνουμε!!!!Σήμερα θα σας δείξω δύο κάρτες για να μην πολυλογώ για τις προκλήσεις της Marie και της Channa.H Marie θέλει να χρησιμοποιήσουμε die-cuts ή διακορευτές στην κάρτα μας.Εγώ έφτιαξα αυτή την κάρτα

Χρησιμοποίησα στο πλάι διακορευτή!!!
Η Channa θέλει στην κάρτα να χρησιμοποιήσουμε  ύφασμα ή δαντέλα και tag!!Έφτιαξα μια τσέπη από ύφασμα λίγο μελάνωσα με Distress Ink λινό αντίκα του Tim Holtz και μέσα έβαλα το tag!!!


Το σφράγισα με σκόνες για ανάγλυφο και το θέρμανα,το ψέκασα με mist και έτοιμο!!!

Πως σας φαίνονται;Σας χαιρετώ και σας εύχομαι ότι καλύτερο!!!!
Φιλιά!!!!


Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Be mine.....

Καλησπέρα σε όλους!!!!Πρώτα από όλα να πω χρόνια πολλά στους Αντώνηδες και στις Αντωνίες που γιορτάζουν σήμερα!!!Εγώ γιορτάζω τον Αντωνάκη μου,το ζουζούνι μου!!!Πήγαμε το πρωί στην εκκλησία,είναι ένα μικρό εκκλησάκι  ερημικό,εκεί τον βάπτισα  άλλωστε.Του εύχομαι να 'ναι πάντα  καλά,γερός και ευλογημένος!!
Έφτιαξα μια κάρτα για το Get Creative και για την πρόκληση της Natashas που θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα απλή και καθαρή και είμαι λάτρεις τέτοιων καρτών και συνθέσεων!!!!

Θα προσπαθήσω να λάβω μέρος  σε όλες τις προκλήσεις!!!Ελπίζω να σας αρέσει!!!Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας,μου δίνουν κίνητρο να συνεχίσω!!!Εδώ σας χαιρετώ για την ώρα γιατί με περιμένει ένα βουνό από ρούχα για σιδέρωμα!!!πως βαριέμαι!!!

Σας φιλώ καλό βράδυ!!!!

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Black & White Christmas!!!!

Καλημέρα  γειτονιά!!!!Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!!!!Ξέρω τα πράματα δεν είναι ευχάριστα,τέτοιες άγιες μέρες κάποιοι συνάνθρωποι μας περνάνε δύσκολα πολύ δύσκολα!!Όσο μπορούμε κι όπου μπορούμε θα βοηθάμε,η ζωή συνεχίζεται δεν μπορούμε τώρα να το βάλουμε κάτω,πρέπει να παλέψουμε!!!Χθες τελείωσα μια κάρτα την πάλευα πόσες μέρες να την τελειώσω,τελείωσα και μια σύνθεση έχω κολλήσει στον τίτλο ως συνήθως!Η κάρτα είναι για την πρόκληση του Get Creative.
Tα χρώματα της κάρτας είναι μόνο γιατί μου αρέσουν!!!Η ζωή δεν είναι μόνο άσπρο μαύρο είναι χρώματα πολλά!!!Βάλτε χρώμα!!!!

Η αγάπη φέρνει αγάπη,γεννιέται σα Βρέφος στη Φάτνη της Βηθλεέμ και όλα γίνονται Φως!!!!
Εύχομαι αυτό το Φως να σας οδηγεί και να φωτίζει τις καρδιές σας!!!
Καλά  και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους,και ο νέος χρόνος να δώσει υγεία και αγάπη,χαρά και ευτυχία σ'όλο τον κόσμο!!!!!

                                                          ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Νοvember challenge # Get Creative #

Καλημέρα γειτονάκια!!!Τι κάνετε;Επιτέλους τελείωσα με τις ελιές και τώρα θα έχω περισσότερο χρόνο!
Πέρασα πάρα πολύ ωραία!!!!Εκεί στο χωράφι που μαζεύαμε ελιές δίπλα στα γειτονικά χωράφια μάζευαν κι άλλοι έτσι καθόμασταν όλοι μαζί  για καφέ,ανταλλάσσαμε γλυκά,λέγαμε αστεία και περνούσε η ώρα ευχάριστα!!!Το βράδυ που γυρνούσα σπίτι ήμουν τόσο χαρούμενη που δεν ένιωθα την κούραση!Αλλά επειδή δεν κάθομαι φρόνημα όλο και κάτι άλλο θα βρω να κάνω!Δουλειά να υπάρχει!!!!Μη σας ζαλίζω άλλο,στα δικά μας τώρα.Έφτιαξα μια κάρτα για την πρόκληση του Get Creative και συγκεκριμένα μια χριστουγεννιάτικη!
Εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα να χαμογελάτε σε πείσμα κάποιων που θέλουν να μας κλέψουν το χαμόγελο!!
Σας ευχαριστώ που περνάτε από το σπιτάκι μου!!!!
Φιλιά!!!!

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

....ακόμα δύο κάρτες....

Καλημέρα γειτονάκια!!!!Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!!!Πόσο μου λείψατε δε λέγεται!!!Από που να ξεκινήσω!!!Χάθηκα για λίγο γιατί δεν προλλάβαινα λόγω δουλειάς και μάλιστα κοπιαστικής!!Μαζεύω ελιές κάθε μέρα κι όπως καταλαβαίνετε ελεύθερος χρόνος ελάχιστος!!!Τα βράδια βέβαια έφτιαχνα κάτι πραγματάκια έτσι για χαλάρωση.Ύστερα μας χάλασε και ο υπολογιστής,ήρθε και έδεσε το γλυκό!!!Έχω χάσει πολλά επεισόδια αλλά όταν θα βρω χρόνο θα κάνω την επισκεψή μου στα σπιτάκια σας!Σήμερα θα σας δείξω δυο κάρτες που έφτιαξα για τις προκλήσεις του Get Creative και συγκεκριμένα της Ιωάννας και της Όλγας.H κάρτα για την πρόκληση της Ιωάννας:
....και η κάρτα για την πρόκληση της Όλγας....στην οποία κάρτα η έμπνευση μου ήρθε όταν εκεί που μάζευα ελιές βλέπω πάνω σ'ένα κλαδάκι  ξεχασμένη φωλιά κάποιου πουλιού!Το  ίδιο βράδυ έψαξα τα χαρτικά μου κι έφτιαξα αυτή την κάρτα:
Ειλικρηνά όλες αυτές τις μέρες το διασκέδασα πάρα πολύ με τις κάρτες και τις προκλήσεις!!Βέβαια δεν μπόρεσα να λάβω μέρος σε όλες τις προκλήσεις αν και το ήθελα πάρα πολύ αλλά δεν προλάβαινα με τίποτα,και αυτές τις έφτιαξα τελευταία στιγμή!!
Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και τα ξαναλέμε με νέες προκλήσεις!
 Free Smiley Courtesy of www.millan.net
Φιλιά!!!!