Σελίδες

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Πασχαλινή διακόσμιση!!!

Καλησπέρα μπλογκοπαρέα!!
Το αλλαξέ το συνεχίζεται...τι νομίζετε ότι κάθομαι;
Όλα θα τα αλλάξω!
Στο τέλος θ'αλλάξω σπίτι ή μήπως να άλλαζα χώρα;Όχι ποτέ!!Tην Ελλαδίτσα μου δεν την αλλάζω!!

Αυτά λοιπόν ήταν κάποτε σκαμπό από τα ΙΚΕΑ αλλά όταν έχεις τρεις μαντραχαλάδες στο σπίτι δεν μένει τίποτα όρθιο!!Τα σπάσανε!Γιατί βλέπεις δεν μπορούν να καθήσουν σαν άνθρωποι τι μια να τα σέρνουν την άλλη να κάθονται προς τα πίσω στα δυο πόδια...ήθελε πολύ;


Στην αρχή είπα να τα κάνω ρολόγια..μπα λέω ποιος κάθεται να τρυπάει τώρα άντε να αγοράζεις μηχανισμούς βαριέμαι!Και να ήρθε η ιδέα! Θα τα κάνω σταντ για πασχαλινά αυγά!


Τα αστάρωσα τα έβαψα,το ένα πρασινούλι το άλλο ιβουάρ,μπιχλιμπίδια έχουμε να τα στολίσουμε ξεκινάμε!!


Για να μη φαίνονται αυτές οι τρύπες που κάποτε ήταν πλαστικό με βίδα και βίδωναν τα πόδια
(έφυγαν μαζί με τις βίδες!)κόλησα ένα μοτιφάκι.

Κόλησα στο κέντρο και μια χαρτοπετσέτα έκανα κρακελέ και έτοιμο το ένα!
Σε αυτό θα βάλω κόκκινα αυγά!

 Το δεύτερο το άσπρο το έκανα ποιο ρομαντικό,έφτιαξα φελιζολένια αυγά και στις υποδοχές που ήταν οι βίδες και δεν είχαν σπάσει,κόλησα σύρμα για να βάλω πεταλούδες από πηλό που έφτιαξα!


Να το όλο μαζί....

Εδώ ο μαραγκός μου είχε κόψει ξύλινα στο σχήμα των αυγών τα στόλισα και αυτά...

και για να στέκονται κόλησα στο πίσω μέρος αυτά τα ξύλινα που είναι μαζί με τους καμβάδες και που ποτέ δεν κατάλαβα τι ρόλο παίζουν!


Τα θυμάστε τα ρεσώ μου;Μια χαρά ταίριαξε με το αυγό!!!Άλλη μια χρήση από αυτά τα καπάκια!!!


Εδώ η γωνια μου με τα πασχαλινά μου!!!
Σε άλλη ανάρτηση θα σας δείξω τα υπόλοιπα που έφτιαξα να μη σας κουράζω τώρα!!
Πουλόσπιτο,φωλίτσες από χόρτα,στεφάνι και λαμπάδες!!
Σας αποχαιρετώ με τις νέες άγριες ορχιδέες
Σας εύχομαι να περάσετε όμορφα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!




35 σχόλια:

  1. What a great Easter setting, Despina!
    I loved recycling the base for the eggs, so shabby and adorable.
    Hugs from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέσποινα ξέρεις πόση ώρα τα κοιτάζω; Αν είναι δυνατόν... πώς σκέφτηκες να τα κάνεις σταντ για αυγά;;;;;; Είναι υπέροχα δεν το συζητώ...έχω μείνει εντυπωσιασμένη. Μου άρεσαν πολύ
    Και τα ξύλινα και όλα είναι υπέροχα
    Περιμενω και τα άλλα να μας δείξεις, ναι; Δεν είναι κούραση μάτια μου, για σένα είναι να τα ανεβαζεις ποστ όλα αυτά.
    Και του χρόνου να σαι καλά
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσο καιρό τα είχα στην αποθήκη;ούτε κι εγώ φανταζόμουν να τα κάνω σταντ για αυγά για ρολόγια τα προόριζα αλλά έλα όμως που ήθελα κάτι για το Πάσχα να φαίνονται τ'αυγά τα θυμήθηκα και αφού χωρούσαν... λέω αυτό είναι!!!
      Ν ασαι καλά Αννα μου
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Δέσποινα οι αλλαγές που έκανες είναι φανταστικές.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη μου ανακύκλωση και πάλι ανακύκλωση!!!
      Ξέρεις εσύ!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλά που τα σκαμπώ χαλάσανε και τα έφτιαξες τόσο όμορφα !!!! Πώς το σκέφτηκες αλήθεια, πολύ ωραία ιδέα !!!! Όλη σου η πασχαλινή διακόσμηση μ αρέσει !!! Καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια!!Είναι αυτό που μου έλεγε η γιαγιά μου που δεν πέταγε τίποτα...άστο εκεί σε ενοχλεί;κάποια στιγμή θα βρει τη μοίρα του!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Τώρα για να πω την αλήθεια εγώ θα τα πέταγα, με τίποτα δεν θα φανταζόμουν να τα κάνω κάτι άλλο και ειδικά βάση για τα αυγά!!!! Να είσαι καλά να μεταμορφώνεις και να δημιουργείς!!! Τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου!!!Ούτε εγώ το φανταζόμουν μέχρι που άνοιξα την κούτα με τα πασχαλινά και σκεφτόμουν που θα βάλω τα αυγά να φαίνονται!ύστερα τα υπόλοιπα ήταν εύκολα!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Kατι ξέρουμε τελικά που όλα τα κρατάμε Δεσποινάκι μου ώσπου να μας έρθει η φλασιά τι θα το κάνουμε !!Σε Πασχαλινό κλίμα εσύ και η φύση με τα μοναδικά της λουλούδια !!! Σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι ξέρουμε Νικόλ μου!!!η χαρά της δημιουργίας δεν περιγράφεται όταν πέρνεις από τέτοιες μεταμορφώσεις!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Να δω τι άλλο θα δουν τα μάτια μου εδώ με σας ρε κορίτσια....!
    Ειλικρινά. Μου φαίνεται θα σας μετονομάσω σε "Μάγισσες του Blogspot" ένα πράμα.
    Εξαίρετο έτσι ; πολύ όμορφο, εντυπωσιακό. Για τη φαντασία σου τι να πω βρε Δέσποινα. Η Γυναίκα και η χάρη λένε ταυτίζονται σε πολλά.
    Γειά στα χέρια σου κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμπλεξες με μας φίλε Γιάννη για τα καλά!!!χιχιχιχι!!!
      Αλλά και συ φτιάχνεις απίστευτα πράγματα!!!
      Να σαι καλά!!!

      Διαγραφή
  8. Δέσποινα μου επέστρεψες για τα καλά 😊
    Όχι που θα τις πετούσες τόσο ωραίες βάσεις .
    Για σένα τα έσπασαν τα παιδιά και ούτε ένα ευχαριστώ δεν τα είπες 😂😂😂🤣🤣🤣
    Περιμένουμε και τα άλλα .Δεν χορταίνω να τα βλέπω.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ούτε ένα ευχαριστώ δεν είπα μόνο γκρινιάζω!!!
      Το ξέρω Ρένα μου όπως κι αυτά το ξέρουν και κάθε φορά που χαλάει κάτι μου λένε θα το φτιάξεις ξέρεις εσύ δεν ανησυχούμε!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Και έλεγα ότι μόνο τα δικά μου παιδιά κάθονται έτσι στις καρέκλες.Για τη μεταμόρφωση τώρα τι να πω δεν έχω λόγια,έγιναν τέλεια και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα παιδιά τα ίδια κάνουν!!!άστα!!!τι καρέκλες έχουν ξεκολήσει!!!εκείνες του γραφείου με τις ρόδες;τι να πω!καλά να είναι όλα τα παιδιά και ας τα χαλάνε εμείς θα τα φτιάχνουμε ότι φτιάχνεται δηλαδή!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Μα είναι υπέροχη η μεταμόρφωση, Δέσποινά μου. Εκπληκτικό σταντ για αυγά. Μπράβο, κοπέλα μου. Με την ευκαιρία να σου πω για τα ξυλάκια πίσω από τους καμβάδες. Είναι για να κρατούν το πανί του καμβά τεντωμένο. Περιμένω να δω και τις υπόλοιπες -σίγουρα πανέμορφες- δημιουργίες σου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες για να ζωγραφίζεις;ξέρεις για τα ξυλάκια!!μια γνωστή μου τα είχε κάνει σκουλαρίκια!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά ! Δέσποινα :)Να χαίρεσαι την οικογένεια σου !! πολύ όμορφες δημιουργίες !! Μπράβο που αξιοποίησες απλά και αχρείαστα πράγματα και να τα μεταμορφώσεις σε πασχαλινά διακοσμητικά . Οι φυσικές ορχιδέες είναι μοναδικές !! Καλή εβδομάδα :) Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!!ευχαριστώ πολύ!!!να χαίρεσαι και εσύ την οικογένειά σου!!!
      Φιλάκια!!!θα τα λέμε!!!

      Διαγραφή
  12. Απίστευτη μεταμόρφωση! Και τα δυο σταντ έγιναν πανέμορφα, όπως και όλα τα πασχαλινα!
    Αυτα τα καπάκια του καφε είναι πολυεργαλεία τελικά, να που κάνουν και για βάσεις αυγών, κι ετσι που τα έβαψες μοιάζουν να είναι από ακριβο υλικό!
    Καλή συνέχεια στις προετοιμασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη μου!!!Απλά και πρακτικά!!!
      Καλή συνέχεια και σε σένα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα το καθένα ξεχωριστά και ως σύνολο εκεί στη γωνίτσα σου όλα μαζί
    το ρομαντικό το λάτρεψα πιο πολύ
    όμορφες οι ορχιδέες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δεφινάκι μου!!!και γω είμαι του ρομαντικού!!!
      Φιλάκια!!!καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  14. Ε κοίτα τώρα τι έκατσες και σκέφτηκες! Πολύ έξυπνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν το πιστευω ... ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ !!!
    Εισαι απιθανη !!! Συγχαρητηρια Δεσποινα !!
    Δεν ειναι μονο η ιδέα... Ειναι η δημιουργια αυτη που σε κάνει ιδιαίτερη, ξεχωριστη !!
    Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ κ πάντα δημιουργικη, με υγεια κ διαθεση γεματη !!
    Καλημερα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τους φώναξα οικογενειακός και τους τα έδειξα να δούνε τι έκανες από το τίποτα!!!!! Έτσι για να μην μου γκρινιάζουν ότι έχω γίνει ρακοσυλλέκτης!!!!! Είναι τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γελάω βρε Κατερίνα μου άκου ρακοσυλλέκτης!!!και μένα μου λένε γιουσουρούμ το χεις κάνει το σπίτι!!!αλλά από κάτι τέτοια ''άχρηστα΄'αντικείμενα βγαίνουν αριστουργήματα!!!να σαι καλά!!!καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφη η κατασκευή σου ,τα αυγουλάκια σου και η γωνιά που έκανες.Σου εύχομαι καλό και ευλογημένο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαζεψα...τα κοιταω....τα ξανακοιταω....πραγματικα υπεροχη δουλεια!!! καλο Πασχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή