Σελίδες

Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Πες της, γιατί δεν της λές Μίλα!

 Πες της, γιατί δεν της λες

- Μίλα!

- Μίλα! Γιατί δε μιλάς;

- Μίλα! Δε με νοιάζει τι θα πεις, μίλα!

- Μίλα! Μίλα!


Πες της… πες της… γιατί δεν της λες ότι κάθε στιγμή μαζί ήταν γιορτή. Επιφάνεια, οι δυο σας μόνοι μέσα στον κόσμο.


Ότι ήταν πιο θαρραλέα, πιο ανάλαφρη κι από πουλί, ότι κατέβηκε ορμητική δυο - δυο τα σκαλιά σαν ίλιγγος και μέσα από την υγρή πασχαλιά σε οδήγησε στο βασίλειό της, στην άλλη πλευρά, πίσω από τον καθρέφτη.


Πες της, γιατί δεν της λες, ότι όταν ήρθε η νύχτα, άνοιξαν διάπλατα οι πύλες της αγίας τράπεζας, ότι στο σκοτάδι έλαμψε η γύμνια σας, καθώς γείρατε.


Ότι άνοιξες τα μάτια σου και την είδες στο πλάι σου και είπες… Πες της το. Αυτό πρέπει να της το πεις: ευλογημένη να ‘σαι. Κι ότι ήξερες πως η ευλογία σου ήταν θράσος. Ότι κοιμόταν και το χέρι της ήταν ακόμα ζεστό κάτω από τα σκεπάσματα.


Πες της για τα ηλεκτροφόρα σύρματα της κοιλιάς της, ότι βουνά πρόβαλλαν στην ομίχλη, θάλασσες λυσσομανούσαν, ενώ κοιμόταν ακόμα καθισμένη σε θρόνο κι ήταν, θεέ μου, δική σου.


Πες της, γιατί δεν της λες ότι όταν ξαπλώνατε μαζί, έσβησαν πόλεις χτισμένες ως εκ θαύματος. Πουλιά ταξίδευαν στον ίδιο δρόμο. Ότι ο ουρανός ξετυλιγόταν μπρος στα μάτια σας, ότι τα ψάρια στα ποτάμια κολυμπούσαν αντίδρομα.


Απόσπασμα από το βιβλίο του Αρσένι Ταρκόφκσι, Πουλιά ταξίδευαν στο δρόμο μας, εκδ. Ελεγεία



Αφιερωμένο στις γυναίκες που αγαπήθηκαν αγάπησαν,αγαπουν.... 

17 σχόλια:

  1. Υπέροχο απόσπασμα! Και ιδιαίτερη η αφιέρωση!
    Πάντα να είστε καλά εσείς κι εμείς απέναντι σας!
    Την Καλημέρα μου, Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βασίλη
      Να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
      Καλή συνεχεια!!

      Διαγραφή
  2. Α φοβερό το απόσπασμα. Και ύμνος στη Γυναίκα
    Χρόνια πολλά Δέσποινά μου με κουράγιο για τον αγώνα της ζωής που δεν τελειώνει παρά μόνο στο τέλος
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Άννα μου υμνος όταν έχει δίπλα της την απόλυτη αγάπη ενός άντρα!! Χρόνια πολλα και από μένα!!!

      Διαγραφή
  3. Τι λόγος Θεέ μου!
    Δέσποινα, που το βρήκες αυτό το διαμάντι καλή μας φίλη; Πραγματικά συγκλονιστικό. Κάθε στροφή, κάθε στίχος, όλα! Ευχαριστούμε για την ομορφιά που μας χάρισες καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου λατρεύω την ποιηση και όταν μπορώ έχω χρόνο διαβάζω ότι πεσει στα χέρια μου. Αυτό το ποιημα μου το έστειλε μια φίλη μου που έχουμε την ίδια αγαπη για την τέχνη. Όταν το διάβασα ανατρίχιασα!! Της είπα είναι απλά συγκλονιστικό!!! Μου απάντησε:Η Τέχνη είναι το αντίδωρο που μας έδωσε ο Θεός για να μας παρηγορησει επειδή χάσαμε τον παραδεισο!!
      Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!!
      Να χαίρεσαι τις γυναίκες σου!!

      Διαγραφή
  4. Πες της, γιατί δες της λες;....πόσο όμορφα θα ένιωθαν οι γυναίκες αν άκουγαν όλα αυτά από το στόμα ενός άντρα...
    Πολύ ποιητικό και όμορφο απόσπασμα από τον συγκεκριμενο ποιητή που δεν τον ξέρω ειναι αλήθεια Δέσποινα μου..
    Ομως και η προηγούμενη ανάρτηση σου με την δευτερη ευκαιρία που έδωσες στην τσαντούλα σου ηταν θαυμα οφθαλμών.
    Γειά στα χέρια σου Δεσποινα μου καλή εβδομαδα να έχεις καλό σου βραδυ!! 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό πρεπει παντα να λέμε αυτό που νιώθουμε την κάθε στιγμή!!
      Σε ευχαριστώ που σου άρεσε και η τσάντα κάνω ότι μπορώ να περναει ευχάριστα η ώρα μου δημιουργώντας χρήσιμα πραγματα!!!
      Νασαι καλά!!!

      Διαγραφή
  5. Δέσποινα λάτρεψα την απάντησή σου στο Γιάννη.Δεν ξέρω αν είναι λόγια της φίλης σου πάντως είναι σοφό.
    Το ποίημα υπέροχο, το ίδιο και ο Ταρκόφσκι, μ' αρέσει η γραφή του.
    Χρόνια καλά σε όλες τις γυναίκες!
    Καλό ξημέρωμα Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννικα μου τα λόγια της φίλης μου τα λάτρεψα κι εγω. Η αλήθεια είναι ότι δεν την ρώτησα αν είναι δικά της ή αν το διάβασε κάπου σημασία έχει ότι είναι έτσι ακριβώς!!
      Σε ευχαριστώ πολυ και να ξέρεις ότι σε θαυμάζω!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά για όλες τις γυναίκες του κόσμου, Δέσποινα μου.
    Υπέροχο το απόσπασμα που μοιράστηκες μαζί μας.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολυ και βέβαια συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφο! Και το διαβάζω για πρώτη φορά!
    Χρόνια μας πολλά, με όνειρο να κατακτήσουμε
    κάθε κορυφή! Καλημερούδια Δεσποινάκι 🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα μου όταν το διάβασα κι εγώ πρωτη φορά κοκαλωσα!! Το νιώθει μόνο οποίος έχει αγαπηθεί και αγαπήσει πολυ!!
      Να σαι καλά
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφο απόσπασμα, πόσο δυνατό και ταιριαστό!
    Πολύ χαίρομαι που το μοιράστηκες :)

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή