Σελίδες

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Shopping therapy!!!!!!

Καλησπέρα φιλενάδες!!!Shopping therapy!!!!Όλες ξέρουμε αυτή τη θεραπεία!!!!!!!Και έχει άμεσα και θετικά αποτελέσματα!!!!!Δεν υπάρχει καλύτερη θεραπεία από αυτή!!!Έχεις τα κάτω σου μια βόλτα στα μαγαζιά και πήρες τα πάνω σου!!!Βέβαια αυτό γινόταν κάποια χρόνια πριν όταν ήταν φουσκωμένα τα πορτοφόλια!!!!Όταν δεν υπήρχαν χαράτσια,όταν δεν είχαμε μείωση μισθών,απολύσεις,όταν........
Τώρα οι βόλτες κόπηκαν και το μόνο που έμεινε είναι να κοιτάζουμε τις βιτρίνες να παίρνουμε τη δόση μας και να φεύγουμε!!!!
Εγώ όμως δεν άντεξα και έκανα το ψώνιο μου!!!!Αγαπώ πολύ τα παπούτσια και περισσότερο τις πλατφόρμες!!!!Έτσι λοιπόν χθες αγόρασα αυτά τα παπούτσια!!!!!Πως σας φαίνονται;

Άσπρα πολύ αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!!!


ΩΩΩΩΩ μα ναι είναι κουμπαράδες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα πάνε και αυτοί στην Πάτρα!!!!!!!!!!!!!Φύγανε!!!!!!!!!!Φτιαγμένοι από χαρτόνι και γυψόγαζα!!!!Κορδελίτσες και έτοιμοι!!!!!


Και επειδή άρχισαν τα όργανα μήπως ενδιαφέρεστε για ντράμερ;;Στην ορχήστρα το λέω!!!!!
Σας έχω τύμπανο!!!!!!!!
Φτιαγμένο από μεταλλικό κουτάκι, βάψιμο,ντεκουπαζ,τσόχα,σχοινί,έτοιμο κι αυτό!!!!!!!!!!!!

Αυτά αγαπημένη μπλογκοπαρεούλα!!!!!
Σας εύχομαι ένα υπέροχο, πλούσιο,ξεκούραστο σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!
                                               Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Δέσποινα η φαντασία σου καλπάζει. Παπούτσια κουμπαράδες; Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με έχει πιάσει δημιουργικός οίστρος!!!!!έχω σκεφτεί διάφορα αλλά δεν προλαβαίνω!!!!
      φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  2. Αααααα καλά η φαντασία σου δεν έχει όρια!!!! Παπούτσια κουμπαράδες... και μοντέρνα και της εποχής!!!! χα!χα!χα! Όσο για το τύμπανο όπως καταλαβαίνεις είναι απαραίτητο στην κομπανία!!!! Δεσποινάκι μου πολύ όμορφα όλα!!!! Να περάσεις ένα πανέμορφο Σαββατοκύριακο... πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως το σκέφτηκα;μια βόλτα στα μαγαζιά που έχουν βάλει τα καλοκαιρινά τους και είδα τα παπούτσια!λέω θα ήταν ωραίοι κουμπαράδες!!!!και στρώθηκα στη δουλειά!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΑΧΧΧΑ!!!!!!!
    ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΣΚΑΣΕΣ!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΔΩ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΩΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!
    ΕΤΟΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΜΠΑΝΟ ΣΤΗΝ ΟΡΧΗΣΤΡΑ!!!
    ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΛΕΚΟΥΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας την έσκασα;χαίρομαι!!!!!!!
      Θα κάνουμε κάτι γλέντια με αυτή την ορχήστρα!!!!τι να σου πω!!!!
      Φιλάκια Ρένα μου!!!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα παπούτσια!!!
    Η ιδέα σου φοβερή και αν ήταν αληθινά σίγουρα θα είχαν εξαντληθεί σε χρόνο μηδέν!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχαχα.. Πανέμορφη οι κουμπαράδες και η παρουσίαση τους
    εξαιρετική.... Μπράβο Δεσπινούλα μου..
    Και εσύ να έχεις ένα υπέροχο και γεμάτο έμπνευσης Σαββατοκύριακο..
    Σου στέλνω πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!είπα να σας παιδέψω λίγο!!!!!φιλάκια πολλά!!!!
      να έχεις ένα χαρούμενο σ/κ!!!!

      Διαγραφή
  6. Και όχι ένα , αλλά δυο παπούτσια μοδάτα, πλατφόρμες, λουλουδάτα και ... κουμπαράδες!!!
    Οσο για το τύμπανο, με πρόλαβες!!! Αλλά δεν πειράζει ! Θα'χουμε δυο στην ορχήστρα για μεγαλύτερη ... φασαρία και .. εκτόνωση!
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πεπι μου!!!!όσο για το τύμπανο και δυο και τρία καλοδεχούμενα!!!!
      Θα εκτονωθούμε καλά!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Απίστευτο!!Πολύ όμορφα!!Καί τί πρωτότυπη ιδέα Δέσποινα!!Μού άρεσε πολύ καί ο κουμπαράς-τύμπανο!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, πλάκα κάνεις!!!!!! Ήμουν σίγουρη πως ήταν πραγματικά παπούτσια, αν όχι αγορασμένα, κάποια παλιά δικά σου που τα μεταμόρφωσες!! Εξαιρετική, άψογη δουλειά! Και το τύμπανο όμως, δεν πάει πίσω! Μπράβο. Φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου!!!ούτε εγώ το περίμενα ότι θα βγουν έτσι!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Ε ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΙΔΕΑ ,,,,ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΨΩΝΙΟ,,,ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ ΜΕ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νένα μου!!!!αυτή την τρέλα να μεταμορφώνω παπούτσια ακόμα δεν την έχω κολλήσειαλλά με βλέπω να το κάνω!!!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  10. πλάκα κάνεις!!!! Τα παπούτσια νόμιζα ότι ήταν αληθινά και τους εκανες μόνο ντεκουπαζ!!!!
    Τέλεια είναι! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Lovely sandals!!!
    Have a wonderful weekend!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα μ εστειλεεεεεεεεεεεες............κ τα δυο τι να πωωωωωωωωωωω?............ονειροοοοοο......ασυγκριτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πωπω βρε Δεσποινα εισαι απίστευτη!!!!!Τι δημιουργικότητα κ φαντασία!!!!!Ειδικά με τις πλατφόρμες ξετρελαθηκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω βρε Δεσποινα εισαι απίστευτη!!!!!Τι δημιουργικότητα κ φαντασία!!!!!Ειδικά με τις πλατφόρμες ξετρελαθηκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω βρε Δεσποινα εισαι απίστευτη!!!!!Τι δημιουργικότητα κ φαντασία!!!!!Ειδικά με τις πλατφόρμες ξετρελαθηκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπω βρε Δεσποινα εισαι απίστευτη!!!!!Τι δημιουργικότητα κ φαντασία!!!!!Ειδικά με τις πλατφόρμες ξετρελαθηκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω βρε Δεσποινα εισαι απίστευτη!!!!!Τι δημιουργικότητα κ φαντασία!!!!!Ειδικά με τις πλατφόρμες ξετρελαθηκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι!!!!!αφού ξετρελάθηκα εγώ!!!δεν το περίμενα ότι θα έβγαιναν τόσο καλά!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  18. Δεν το πιστεύω!!! Τι φαντασία είναι αυτή!!! Όπως έγραψα και στην ποδηλάτισσα αισθάνομαι πολύ τυχερή που θα έχω την ευκαιρία να τα δω από κοντά! Πανέμορφαααααα!!!
    Καλή συνέχεια!! Φιλιά!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από φαντασία άλλο τίποτα!!!!χρόνος δεν υπάρχει!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. πω πω...απίστευτο!! μπράβο για την όρεξη , διάθεση και φαντασία σου πάνω από όλα...μου άρεσαν πολύ οι παπουτσοκουμπαράδες!! και ανοιξιάτικοι μπράβο! Αλλά και ο τυμπανοκουμπαράς , μου άρεσε επίσης πολύ..
    Μια απορία μόνο : όνομα για την μπάντα σκεφτήκατε; Μήπως , Η Μπάντα των Πατρινών Κουμπαράδων ;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα δελφινάκι!!!!και όρεξη και φαντασία και διάθεση έχουμε μόνο χρόνο δεν έχουμε!!!!αλλά το παλεύουμε!!!!να σου πω όνομα δεν έχουμε σκεφτεί και δεν είναι άσχημη η δική σου ιδέα!!είναι καλή!!!!΄φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  20. χαχαχαχα τι έφτιαξες πάλι με τα μαγικά χεράκια σου!!!αριστούργημα η πλατφόρμα!!!δεν χορταίνω να τις βλέπω!!!!!!!Μπράβο για ακόμη μια φορά για την υπέροχη δημιουργική δουλειά που κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά είναι τρομεροί! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν το πιστεύω! Εκπληκτικοί και πρωτότυποι κουμπαράδες. Μπράβο για τις όμορφες ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!κι εγώ τα κοίταζα και δεν το πίστευα!!!!τέτοιο ψώνιο!!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  23. Οτι πιο πρωτότυπο έχω δεί!!΄!μπράβο Δέσποινα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέρασε μια βόλτα από το blogoσπιτάκι μου αν θες σου έχω βραβειάκι. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σοφάκι!!!θα έρθω να παραλάβω το βραβείο!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  25. Μας ψάρωσες Δέσποινα!!! χαχα!!! Φανταστικές οι πλατφόρμες-κουμπαράδες!!!
    Μα και το τύμπανο... πολύ πρωτότυπο!!! Τελικά η φαντασία δεν έχει όρια!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε Δεσποινάκι μου δεν παίζεσαι!!Που τα σκαρφίζεσαι όλα αυτά!
    Πραγματικά θαυμάζω την δημιουργικότητα σου!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανοιξιάτικες Δημιουργίες & Εκπληξη (Επιλέξτε και Κερδίστε)
    Σήμερα 30 Απριλίου, είναι η τελευταία ημέρα της ιδέας που είχα για τις ανοιξιάτικες δημιουργίες. Ευχαριστώ καταρχήν για τον χρόνο που αφιερώσες να φτιάξεις κάτι, για την στήριξη της ιδέας, την συμμετοχή και τις όμορφες ανοιξιάτικες δημιουργίες. Για να ανταποδώσω όλο αυτό σκέφτηκα το εξής :Από αύριο Τετάρτη 1 Μαίου μέχρι Τετάρτη 8 Μαίου (για μια εβδομάδα) ΟΣΟΙ ΛΑΒΑΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΑΥΤΗ θα μπορείτε να επιλέξετε ΜΙΑ δημιουργία, αυτήν που σας άρεσε περισσότερο (εννοείται εκτός της δική σας) και θα μου το γράφετε με σχόλιο στην ανάρτηση αυτή http://delfinaki-sunset.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5.html
    Η δημιουργία που θα έχει τις περισσότερες ψήφους θα κερδίσει αλλά και οι υπόλοιπες συμμετοχές θα έχετε κάτι για την συμμετοχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...Να σαι καλα Σκια μου..Ευλογημενη Ανασταση Κυριου..νε περασετε ομορφα..σε φιλω..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θα μας τρελάνεις τελείως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!! Βρε ομορφοκόριτσο ήμουν έτοιμη να σου πω μεγειά τα πανέμορφα παπούτσια σου!!!Την πάτησα ΚΑΙ ΕΓΩ χαχαχαχαχαχαχαχα Δεν έχω λόγια είσαι αστέρι.!!!! Οι κουμπαράδες σου είναι ΑΠΙΘΑΝΟΙ.!!!!!! Καλό Πάσχα ,Καλή Ανάσταση να περάσεις υπέροχα με την οικογένειά σου.!!!!!! Πολλά πολλά πολλά φιλιά.!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέλεια τα παπουτσακια,αλλά και το τύμπανο γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είσαι απίστευτη !!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ψάρωσα όταν είδα τις πλατφόρμες ! Κουμπαράδες ;;; λέω , αποκλείται ... ΚΙ ΟΜΩΣ !!! ΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ !!!! Όπως και τα ντραμς φυσικά !!!
    Και για να μην ξεχαστώ : ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ με τις πιο εγκάρδιες ευχές μου για υγεία και χαρά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α και για να συστηθώ, η Φωτεινή είμαι από το craft makes my day ...

      Διαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη!!!Είναι απο τους ωραιότερους και πιο προτότυπους κουμπαράδες που εχω δεί οι πλατφόρμες σου!!!! Και το τύμπανο όμορφο αλλά τα παπουτσάκια κλέβουν την παράσταση γιατί είναι ευφάνταστα και καλοφτιαγμένα πολλά πολλά μπράβο!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά,καταπληκτικά τα παπούτσια κουμπαράδες,δε θα το φανταζόμουν αυτό το σχέδιο,για άλλη μια φορά θα πώ οτι σας θαύμαζω όλους εσάς που δημιουργείται αυτά τα όμορφα και καλόγουστα πράγματα,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Απίστευτο!!!! Υπέροχα !!! Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει ένα βραβείο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ....Καλημερα Σκια μου..οπου και να σαι ο Κυριος μαζι σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Fajnie ,pomysłowo i miło tu u Ciebie.Pozdrawiam i jeśli pozwolisz zostanę na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedzinki.Jola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά πού πήγε το σχόλιο που είχα γράψει προ πολλούυυυυ καιρού ;;; Το έφαγε η μαρμάγκα χαχα
    Λοιπόν, ξαναλέω ότι στην αρχή ψάρωσα τρελά με το παπουτσάκι ! Τί απίστευτη ιδέα ;;; Τί έμπνευση ! Χίλια μπράβο ! Περιττό να σου πω ότι εξαφανίστηκα οι Κουμπαράδες σου εν ριπή οφθαλμού !!! Τυχαίο ; Δε νομίζω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή