Σελίδες

Τετάρτη 24 Μαρτίου 2021

Στη σημαία!!!!!

Αγαπημένη μπλογκοπαρεουλα σας χαιρετώ! 
Εύχομαι να είστε όλοι καλά! 
Κάτι από το παλιο αναγνωστικό που είναι χαραγμένο στη μνήμη μου μέχρι και η τελευταία σελίδα.... 




Ένα κομμάτι υφασμα μπλε, λίγο άσπρο και μέσα σε ένα απόγευμα έφτιαξα τη γαλανόλευκη... 





 Κυματίζει στο μπαλκόνι μου αγναντευοντας κι αυτή τη θάλασσα και εκεί θα μείνει.... 

Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης." Ιωάννης Μακρυγιάννης 
ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ!Χρόνια Πολλά σε όλους!!! 

                    ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!!!! 

17 σχόλια:

  1. We should all be proud of the flag of our country.
    beautiful views from your balcony.
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά με αισιοδοξία. Τα διακόσια χρόνια της ανεξαρτησίας μας, είχαν πολλές δύσκολες στιγμές αλλά και πολλές όμορφες για τον Λαό μας. Ας μείνουμε, σήμερα στα δεύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η συνείδηση διδάσκει την ιστορία και οι γενναίοι που θυσιάστηκαν.
    Χρόνια Πολλά Δέσποινα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Δέσποινα. Με υγεία και συνείδηση δικαίου και λευτεριάς. Ο λαός, μία ακόμα φορά στενάζει σε μοντέρνους ζυγούς και σινιέ αλυσίδες.
    Να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Δέσποινα.
    Και ναι χρυσοχέρα είσαι τι να το κρύψωμεν άλλωστε; Ωραία η σημαία σου
    Στο χέρι μας είναι η λευτεριά από κάθε κακορίζικο άνθρωπο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλα Δεσποινα μου την τίμησες δεόντως την μέρα αυτή με την δημιουργία της σημαίας σου ..ναι να μείνει να αγναντεύει την θάλασσα μπράβο!!
    Τιμή σε εκείνους που ΄΄θυσίασαν τις ζωές τους για το ιδανικό της ελευθερίας... ας τους είμαστε ευγνώμονες!!
    Ας είμαστε περήφανοι που είμαστε Ελληνες!! Χρόνια πολλά Δέσποινα μου !!φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Δέσποινα μου κσι του χρόνου λεύτεροι.
    Γιορτάζουμε τα 200 χρόνια ελευθερίας, κλεισμένοι στα σπίτια μας, τί ειρωνεία!
    Η σημαία σου κυματίζει περήφανη.
    Γεια στα χέρια σου.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα και καλά Ρένα μου!!! Αυτό παλι που το πας να γιορτάζουμε κλεισμένοι μέσα!! Να φυλάνε 3000 αστυνομικοί τι? Η κοροϊδία στο μεγαλείο της!!!
      Να σαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα και καλά θα συμπληρώσω εγω!!!
      Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  9. Καλό απόγευμα ;) Χρόνια Πολλά !!
    Να τιμάς πάντα την πατρίδα όπως αγαπάς !!
    Σας εύχομαι ολόψυχα ένα όμορφο ανοιξιάτικο σ-κ ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Την τιμώ και είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα!!! Όσο κι αν προσπαθουν κάποιοι το αντίθετο!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια μας πολλά, αλλά κυρίως ελεύθερα..🎈
    Όχι όπως φέτος, που μέναμε μέσα και βλέπαμε
    από την τηλεόραση κάποιους να γλεντούν και
    να παρίστανται σε παρελάσεις πριβέ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλα τα ελεγε ο αγαπημενος Μακρυγιαννης!!!!
    χρονια πολλα ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ
    εισαι φοβερη εφτιαξες την σημαια που αγαπω πιο πολυ μου θυμιζει το νηπαγωγειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια που έραψες την σημαία σου, Δέσποινά μου, και μάλιστα την παλαιού τύπου που μου θυμίζει πάντα τα παιδικά μας χρόνια! Εγώ πάλι είχα αρκετές σημαίες και χάρισα τρείς σε γείτονες που δεν είχαν!!! Μακάρι να είχαν όλα τα σπίτια από μιά σημαία! Και αυτή την στιγμή που σου γράφω, βλέπω από το παράθυρο την δική μας που κυματίζει και αντιστέκεται στον φοβερό αέρα που έχει σήμερα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θΥΜΆΜΑΙ κι εγω το αναγνωστικό μας ,όπως επίσης τα ρίγη συγκίνησης στη θωριά της σημαίας μας και τον περήφανο βηματισμό μας στις παρελάσεις,γιατί νοιώθαμε οτι αποδίδαμε τιμές σ αυτους που χάθηκαν για τη δική μας ελευθερία! Τωρα...κάποιοι ρομαντικοί,όπως εσύ, επιμένουμε ακόμα.
    Φιλάκια πολλά Δεσποινα ,εστω και πολύ καθυστερημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Δέσποινα. Η Παναγία βοήθεια και προστασία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή