Σελίδες

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

"Δεν πεταμε τίποτα!! "

     Αγαπημένη μπλογκοπαρεουλα σας χαιρετω. 
Ο καιρός μας τα χάλασε λίγο, έπρεπε εδώ που τα λέμε,γιατί μέχρι και πριν μια βδομάδα γυρνούσαμε με τα κοντομάνικα. Όλο το διάστημα της απουσίας μου έφτιαχνα πραγματα.Φροντίζοντας άτομο με Αλτσχάιμερ εν καιρό καραντίνας ήταν για μένα οι κατασκευές ψυχοθεραπεία. Ευτυχώς που ζω στην επαρχία, εχω το χωραφακι μου με τον κήπο τις κοτουλες μου έτσι και αυτό βοήθησε να μην λαλησω!! 
Το καλοκαίρι που μας περασε τον  ελευθερο χρόνο που έβρισκα τον περνουσα στην αγαπημένη μου θάλασσα παρεα με τις φιλενάδες μου και τα παιδια μας. Έτσι να ξορκίσουμε το κακό από την καραντίνα και για να παρουμε δυναμη για τον χειμώνα που ερχόταν ξέροντας ότι δεν θα ήταν ευκολος. Πολλές φορές έχοντας γίνει μια μεγάλη παρεα μας έβρισκε το ηλιοβασίλεμα να συζητάμε και να χαζευουμε το απέραντο γαλάζιο.. 
Μια μέρα λοιπόν βρήκα στην παραλια σανίδες που τις είχε ξεβράσει η θάλασσα. Ε δεν έχασα ευκαιρία το μάζεψα λέω κάτι θα το κάνω. Οι φίλες μου που με ξέρουν μου είπαν "αντε να δουμε τι θα φτιάξεις παλι"
Το πηρα στα χέρια μου και άρχισε η μεταμόρφωση.. 
   

Όμως είχα βρει και κάτι άλλο δίπλα σε έναν κάδο αυτή τη φορά. Ένα ξύλινο παιδικο παλιο κρεβάτι. Δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω!! Το φόρτωσα στο αμάξι, το έφερα σπίτι και αυτό. Το έτριψα το περασα ένα χέρι με χρώμα κιμωλιας, λουστραρισμα και ήταν έτοιμο να παρει τη θέση που του άξιζε



Βουαλά!!!Έκοψα μια σανίδα τη βιδωσα και έγινε ραφι στο μπαλκόνι μου!! 

Τοποθετησα κάποιες γλάστρες,ένα παλιο φαναράκι, ένα θαλασσοξυλο, ένα παλιο παντζουρι ήρθε κι αυτό να δέσει με την "παρεα".Απο κατω βλέπετε τα σανίδια τα περασα μόνο με λουστρο και με στενσιλ έκανα το σχέδιο. 

Το παλιο τραπέζι ήρθε να συμπληρώσει όλο το σκηνικό. Ήταν η παρεουλα μου τα πρωινα του καλοκαιριού απολαμβανοντας το καφεδάκι μου... 



Και για να τελειώσω για σήμερα τις κατασκευές έχω μια σιδερένια ντουλάπα στο μπαλκόνι και αυτή, την έβαψα γκρί και με στενσιλ έκανα το σχέδιο μόνο μπροστά όπως βλέπετε. 

Εδώ είναι  τελειωμενο. 


Αυτά αγαπημένη παρεα που με μάθατε να δίνω σε πραγματα μια δεύτερη ευκαιρία. Που με μάθατε την δημιουργική ανακύκλωση και όπως λέει η Ρένα 
"Δεν πεταμε τίποτα!!! "
Καλό Σαββατοκύριακο!!! 

 

19 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε Δέσποινα πολύ ωραία έγιναν όλα. Ωραία να πίνεις τον καφέ σου στη γωνιά σου! Να σαι καλά να τα χαρείς.
    Τι κάνει η πεθερά σου;
    Εύχομαι να είσαι καλά γιατί εσύ ως φροντιστής χρειάζεται να προσέχεις τον εαυτό σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου για μένα η ώρα του καφέ είναι ιερή.Θέλω να τον απολαυσω με ησυχία, όσο διαρκεί πέντε δέκα λεπτά μια ώρα να τον ευχαριστηθώ!!! Όσο για την πεθερά μου είναι εντελώς στον δικό της κόσμο.
      Δύσκολες καταστάσεις και κάνουμε ότι μπορουμε καλυτερο για αυτήν.
      Σε ευχαριστώ πολυ
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Αμα έχεις γούστο και από το τίποτα φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα. Μπράβο σου. Έχεις άτομο μα πρόβλημα διάβασα, δύναμη και κουράγιο. Αύριο μπορεί να είμαστε και μεις, αυτό να σκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ!!! Προσπαθώ να φτιάχνω κάποιες όμορφες γωνιές στο σπίτι μου που να έχουν το στυλ μου και να τις απολαμβάνουμε όλοι. Μέχρι στιγμής τους αρέσουν όλα.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  3. What wonderful artworks, Despina!
    It is ideal to be able to give a second life to these objects that others throw away. I loved the shelf and the arrangement of objects on the balcony.
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ βρε Δέσποινα ειλικρινά τα λατρεύω κάτι τέτοια! Το να σέβεσαι παλιά και ξεχασμένα υλικά δεν είναι μόνο ένα είδος καλλιτεχνικής ...ιδιοτροπίας αλλά είναι και αντίληψη ψυχής. Τα λάτρεψα ένα προς ένα. Όμως αυτό που είναι ακόμα πιο εκπληκτικό είναι η συνολική σύνθεση. Και το ταίριασμα δίνει ένα υπέροχο αλλά και λειτουργικό σύνολο.
    Μπράβο καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις φίλε μου Γιάννη άλλωστε φαίνεται!!
      Δεν μπορώ να τα καταστρέψω ή να τα πεταξω γιατί βλέπω πισω απ όλα αυτά τα αντικείμενα. Έχω το λυχνάρι της γιαγιάς μου που τις το είχε δώσει η πεθερα της. Μπορώ να πεταξω έναν τέτοιο θησαυρό;Όταν με αυτό το λυχνάρι μεγάλωσε τα παιδια της, μαγείρευε, κενταγε, υφαινε.. Με τίποτα δεν μπορώ. Σε όποια μπορώ να παρεμβω θα το κάνω σε όποια δεν μπορώ θα τα αφήσω ως έχουν
      Καλό βραδυ και καλή σου εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. Εντυπωσιάστηκα !!! Ολες οι κατασκευές σου καλαίσθητες και λειτουργικές !!! Αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο τα υλικά !!! Μπράβο Δέσποινα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κλαυδια πολυ!!! Είναι κάτι που μου αρέσει και το κάνω με χαρά!!!
      Τα φιλιά μου! Το κέντημα που μου είχες στείλει θυμάσαι; Το έχω ακόμα και στολίζει τον τοίχο μου!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Τολμηρή, ευφάνταστη, δημιουργική, με λόγια απλά χρυσοχέρα. Μπράβο Δέσποινα!
    Και λειτουργικές οι κατασκευές σου και πολύ όμορφες. Έδεσαν πολύ όμορφα στη βεράντα σου. Συγχαρητήρια!
    Με υγεία, αισιοδοξία, δύναμη και υπομονή η καινούργια χρονιά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αννικα μου για τα καλά σου λόγια!!
      Με υγεία,αισιοδοξία και δυναμη όπως το λες για την καινουρια χρονιά!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Μα τί ωραία γωνιά έφτιαξες, Δέσποινα μου.
    Όλα είναι τόσο όμορφα τοποθετημένα και ταιριαστά.
    Τα λάτρεψα.
    Το ράφι έγινε καταπληκτικό.
    Είδες, με λίγα υλικά, έχουμε τη χαρά της δημιουργίας.
    Καλή δύναμη με τη φροντίδα σου.
    Πρόσεχε τον εαυτό σου κσι συνέχισε την ψυχοθεραπεία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου!! Πραγματικά είναι η ψυχοθεραπεία μου!!! Λίγα υλικά πολυ μεράκι και θα κάνουμε θαύματα!!!
      Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  8. Φυσικά και δεν πετάμε τίποτα!!!!!! Πάντα προσπαθούμε να δώσουμε νέα ζωή σε παλιά αντικείμενα και όταν το κάνουμε με αγάπη, πάντα το πετυχαίνουμε!
    Υπέροχη η εταζέρα που έφτιαξες Δέσποινα, τέλειο και το στένσιλ στην ντουλάπα, όπως και στα δυο ξύλα!
    Τί όμορφα που τα ταίριαξες και τι τέλεια γωνιά δημιούργησες για να πίνεις το καφεδάκι σου!
    Συγχαρητήρια! Καλή δύναμη, σου εύχομαι, στον αγώνα που δίνεις και να προσέχεις και τον εαυτό σου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου!!! Θέλω και προσπαθω στο σπίτι μου να υπαρχουν γωνιές που με ηρεμούν γιαυτο και χρησιμοποιώ αγαπημένα αντικείμενα ή φτιάχνω αν κάτι πεσει στα χέρια μου.
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  9. αααααααααααααα τελειοοοοοοοοοοοοοοοο Δεσποινακι!!!ζηλεψαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα Δέσποινά μου!! το ράφι καταπληκτικό!! και σαν σύνολο υπέροχα όλα!! μπράβο σου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ετσι ακριβώς Δεσποινα,ολα έχουν δικαίωμα δέυτερης ευκαιρίας,ειδικά οταν μπορούν να γίνουν και ομορφα και χρήσιμα όπως αυτά! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή