Σελίδες

Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Be mine.....

Καλησπέρα σε όλους!!!!Πρώτα από όλα να πω χρόνια πολλά στους Αντώνηδες και στις Αντωνίες που γιορτάζουν σήμερα!!!Εγώ γιορτάζω τον Αντωνάκη μου,το ζουζούνι μου!!!Πήγαμε το πρωί στην εκκλησία,είναι ένα μικρό εκκλησάκι  ερημικό,εκεί τον βάπτισα  άλλωστε.Του εύχομαι να 'ναι πάντα  καλά,γερός και ευλογημένος!!
Έφτιαξα μια κάρτα για το Get Creative και για την πρόκληση της Natashas που θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα απλή και καθαρή και είμαι λάτρεις τέτοιων καρτών και συνθέσεων!!!!

Θα προσπαθήσω να λάβω μέρος  σε όλες τις προκλήσεις!!!Ελπίζω να σας αρέσει!!!Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλιά σας,μου δίνουν κίνητρο να συνεχίσω!!!Εδώ σας χαιρετώ για την ώρα γιατί με περιμένει ένα βουνό από ρούχα για σιδέρωμα!!!πως βαριέμαι!!!

Σας φιλώ καλό βράδυ!!!!

24 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι,να ειναι παντα γερος και ευτυχισμενος!
    Η καρτα ειναι πολυ ομορφη!!!Μακαρι να τα καταφερεις να συμμετεχεις σε ολες τις προκλησεις!Καλη επιτυχια!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι Δεσποινάκι μου!!!! Γερός και δυνατός και φυσικά πολύχρονος!!!! Καλά η καρτούλα είναι όντως όμορφη, λαμπερή και καθαρή!!!! Καλό κουράγιο με το σίδερο και καλή επιτυχία!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να χαιρεσαι το μικρο σου!!!
    η καρτα σου ειναι φανταστικη!!!μου αρεσει πολυ!!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!! ΧΙΧΙΧΙ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!! ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσι..να τον χαιρεσαι τον Αντωνη σου..χαρουμενο και δυνατο να τον εχεις ο Θεος..κι εσυ να τα καμαρωνεις τα παληκαρια σου..πανεμορφη και λαμπερη η κατρα σκια μου..μου αρεσαι το διακρητικο ραψιμο γυρω γυρω..καλη επιτυχια..οσο για το σιδερο δεν το σχολιαζω..καθολου..καλο σου βραδυ..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το χαίρεσαι το ζουζούνο σου! Γερός, τυχερός και χαρούμενος να 'ναι πάντα! Γερή και συ να τον καμαρώνεις! Αγαπώ τα κόκκινα τριαντάφυλλά σου! Καλή επιτυχία Δέσποινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το παιδάκι και όπως επιθυμείς να τον δεις...πολύ όμορφη κ καρτά...Λυτή και καθαρή ακριβως όπως την ήθελε η πρόκληση...Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Δέσποινα! Να χαίρεσαι το αγοράκι σου!!!! Χρόνια του πολλά, να είναι γερός και καλότυχος και να τον καμαρώνεις! Η κάρτα σου είναι πάρα πολύ όμορφη, μπράβο σου!!! Ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας στο Get Creative και σου εύχομαι καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Happy birthday to your son :) I wish him all the best. This is a gorgeous card. Love the colours.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ τώρα το είδα. Να τον χαίρεσαι, πάντα γερός κι ευτυχισμένος να'ναι.Η κάρτα σου απλά και καθαρά όμορφη .Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου Δέσποινα!Να είναι γερός και καλότυχος!!Η κάρτα πανέμορφη!!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά για τον Αντώνη σου! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώσεις μεγάλο παλικάρι!!! Η κάρτα σου υπέροχη!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Gorgeous card!! thanks for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!!
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ!!!!!!!!
    ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δέσποινα να χαίρεσαι το παιδάκι σου και να είναι πάντα ευτυχισμένο!!!!Η καρτούλα σου πολλή όμορφη και φινετσάτη!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Despina , your work is going from strength to strength, this is such a beautiful card and just perfect for Natasha's challenge love that stamp and the stripe of red , really inspiring. Thank you so much for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να το χαίρεσαι το καμάρι σου!!!!Τέλεια η καρτούλα Δέσποινα μου!!!!Απλή και πολύ σικάτη...Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον χαίρεσαι!!!

    Τρομερή η καρτούλα σου Δέσποινα, απλή αλλά και δυναμική και σικάτη, ό,τι πρέπει!

    Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να χαίρεσαι τον Αντωνάκι σου!!!!
    Η κάρτα σου είναι πολύ σικάτη, μ' αρέσει!!!!!!
    Ετσι κάνω κι εγώ φτιάχνω πρώτα μία κάρτα ή σύνθεση για να πάρω κουράγιο και ν' αντέξω όλες τις βαρετές δουλειές μετά χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi there!
    THANKS So very much for stopping by my blog, for the Birthday Wishes & GOODLUCK in my giveaway.....
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Despina!....hronia polla ston Antonaki sou signomi pou argisa!
    H karta sou einai teleia.....efhome na pareis meros se ole tiw prokliseis...
    filia
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Επειδή είμαι καινούργια στην γειτονιά και δεν σας έχω ανακαλύψει όλες να ευχηθώ και εγώ αν και λίγο αργά να χαίρεσαι το αγγελούδι σου.!!! Αν και δεν είμαι σχετική με το scrapbooking μου άρεσε πολύ η κάρτα. Και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες από το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρα! Πρώτα από όλα ο μικρός σου να είναι πάντα γερός και καλοφώτιστος! Η καρτούλα σου μου άρεσε πάρα πολύ! Ο χρωματικός συνδυασμός και ο τόπος που σύνθεσες το τριαντάφυλλο εξαιρετικός! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή