Σελίδες

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Xρόνια Πολλά!!!!

Χρόνια Πολλά φιλενάδες μου!!!και σε όλους τους Έλληνες του εξωτερικού!!Σήμερα ζωντανεύουν οι μνήμες και μ΄αυτές τις μνήμες θα πρωχορήσουμε μπροστά και να οπλιστούμε με τον ηρωισμό και τη λεβεντιά των προγόνων μας και έτσι μόνο θα μπορέσουμε να βγούμε νικητές από την κρίση που μας έχει κυριεύσει!
Σήμερα τα καμάρια μου παρέλασαν και είμαι χαρούμενη και περήφανη!Όπως σας είχα πει θα σας δείξω φωτογραφίες του Αντώνη ντυμένος τσολιάς!

Εδώ λέει το ποίημα μαζί με ένα άλλο παιδάκι!


Η ώρα της παρέλασης!!
Επίσης θέλω να σας ευχαριστήσω για τα σχολιά σας με βοηθούν πάρα πολύ γιατί εγώ βρίσκομαι σε νηπιακό στάδιο ακόμα και με βοηθούν να γίνομαι καλύτερη.
Καλό σας βράδυ!!

3 σχόλια:

  1. Κουκλάκι είναι!Να τον χαίρεσαι Δέσποινά μου,και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι γλύκας!!Ο ωραιότερος τσολιάς!!Να το χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχος ο Αντωνάκης να τον χαίρεσαι γλυκήτατος είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή