Σελίδες

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Challenge!

Κοιτάζοντας τα διάφορα blogs είδα μια πολύ ωραία πρόκληση που έχει το Studio challenges να φτιάξουμε μια σύνθεση με την ηληκία μας και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.Διαπίστωσα όμως ότι δεν είχα μια φωτογραφία πρόσφατη και να είμαι μόνη μου!Βλέπετε είμαι πάντα πίσω από την κάμερα.Η φωτογραφία στη σύνθεση είναι πέρσυ το καλοκαίρι σε μια βραδινή έξοδο.Δεν είναι και τόσο καλή αλλά αφού αποφάσησα να πάρω μέρος στην πρόκληση την έβαλα!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ ανάλαφρη και χαριτωμένη η σύνθεσή σου Δέσποινα! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαριτωμένη και ανοιξιάτικη ταιριάζει απόλυτα με το καιρό! καλή βδομάδα από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν οι συνθέσεις σου Δεσποινα.Είναι ανάλαφρες και δροσερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή