Σελίδες

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

school days!!

Γεια σας και πάλι!!Βρήκα και πάλι χρόνο για να κάνω ακόμα μια ανάρτηση για τη δεύτερη πρόκληση της Χρύσας για το μήνα Μάρτιο.To sketch μου άρεσε πάρα πολύ!!Τι άλλο να σκεφτώ εκτός από τον Αντώνη το γιο μου την πρώτη μέρα που πάει στο σχολείο του!Είναι συγκινητικό τέτοιες στιγμές να μπορείς να τις *τοποθετείς*πάνω σ΄ένα χαρτί και να βάζεις όλη την έμπνευση και την αγάπη σου!Κι ύστερα μετά από χρόνια να τα βλέπεις μαζί με τα παιδιά σου και να δουν πως ήταν τα συναισθήματα τους,η διάθεση, η ζωή τους......Γι΄αυτό λατρεύω το scrapbooking!!!
Eλπίζω να μη σας κούρασα με τη φλυαρία μου.Σας αφήνω για την ώρα!!

5 σχόλια:

  1. Δεσποινα πολυ μου αρεσει η συνθεση σου ...και επιτυχια η φωτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφη!Καλή επιτυχία!
    Για εμάς δεν έχει έρθει ακόμα αυτή η ώρα, ανυπομονώ αλλά έχω μεγάλη αγωνία ταυτόχρονα!
    όσο για το scrapbooking συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh it is such an emotional ocassion your childs first day at school!!!
    I love the sketch just wonderful!
    and as for scrapbooking what can I say it is my passion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η σύνθεση σου Δέσποινα είναι φανταστική!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ οι λεπτομέρειες με το felt! Σ' ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο scrap crafts by Chrysa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πραγματικά συγκινητικές οι στιγμές αυτές όταν τις ξαναθυμάσαι με τα παιδιά σου μεγάλα πια! Πολύ όμορφη σύνθεση για άλλη μια φορά Δεσποινάκι! Σ' ευχαριστούμε που παιζεις μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή