Σελίδες

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

pretty!!

Kαλημέρα και πάλι!!Αυτή είναι η δεύτερη ανάρτηση που κάνω σήμερα.Πρόκοψα!
Πέρνω μέρος με τον πρώτο οδηγό για την πρώτη πρόκληση του μήνα Μάρτη της Χρύσας.
Η Χρύσα θέλει να φτιάξουμε μια σύνθεση και να χρησιμοποιήσουμε χάντρες!Εγώ έφτιαξα
μια σύνθεση με τη φωτογραφία της ανιψιάς μου.Με βοήθησαν πολύ τα χαρτιά που είχα
πάρει από το enjoyscrapping της graphic45 woodland Fantasy.Υπέροχα χαρτιά!!
Χάντρες έβαλα στα λουλούδια ελπίζω να φαίνονται!Αυτά για σήμερα.Καλά να περνάτε!!

3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφη σύνθεση! Μπράβο Δεσποινάκι! Σ'ευχαριστώ που παίζεις μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου! Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια! Ελπιζω και εγω παρα πολυ για αυτο που μου ευχιθικες (sorry if bad spelling!)...θα δουμε! Οτι πει ο θεος!! Επισης σε ευχαριστω που παρακολουθεις το blog μου! Εχω παρει τοσο πολυ αγαπη απο ολλες τις Ελληνιδες, και το ιδιο νιωθω τωρα και απο εσενα! Πολλα φιλια, Ναντια..:o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία απόδοση του οδηγού!!!Μου αρέσουν πολύ τα απαλά χρώματα που χρησιμοποίησες!Σ΄ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του scrap crafts by Chrysa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή