Σελίδες

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Δεύτερη ευκαιρία!!!

 Αγαπημένη παρεουλα τι κάνετε;Ευχομαι να είστε όλοι καλά. Έχω αλλάξει ποσες φορές αυτή την ανάρτηση.Αλλα γράφω τη μια μέρα άλλα την αλλη με τόσα που συμβαινουν.Τι να πρωτοσχολιασω και δεν ξέρω αν πρεπει κιόλας γιατί έχω αηδιασει από όλα. ΕΜΕΤΟΣ με μια λέξη. 

Κλεισμένοι μεσα, ενα χρόνο τώρα κάνουμε υπομονή, με θυσίες ευχόμαστε καποια στιγμή να τελειώσει αυτός ο εφιάλτης.Όλοι έχουμε κουραστεί πλεον . Παλι περιορισμούς, κρούσματα ,απαγορευση καραντίνα... Και αφού η καραντίνα καλά κρατεί η δημιουργία συνεχίζεται.. Τι να κάνουμε άλλο;Να δουμε τηλεόραση;Ας γελάσω γέμισε σκουπίδια!! 

Έτσι λοιπόν κι εγώ φτιάχνω ότι πεσει στα χέρια μου.Αυτη τη φορά έφτιαξα μια τσάντα απο κομμάτια υφασμάτων. Υφάσματα πολλα κάπως επρεπε να τα αξιοποιήσω. Είχα μια τσάντα όπου το εξωτερικό μέρος είχε χαλάσει. Το μέσα δεν είχε παθει τίποτα. Την ξηλωσα, κράτησα όλα τα μεταλλικά στοιχεία και μέτρησα τις διαστάσεις. 




Εδώ ενωσα τα πανακια προσθεσα και πλεχτα και τα γαζωσα. 




Εκανα διάφορους πειραματισμους και κατέληξα σε αυτό που βλεπετε. 


Πρόσθεσα και το φερμουάρ και έτοιμη! Το μόνο που μου μένει είναι το χερουλι. Μια τσάντα σε δεύτερη ευκαιρία ανοιξιάτικη μιας και μπαίνουμε σιγά σιγά στην άνοιξη🌱





Εδώ ένα χαλάκι από νήματα πλεξιματος που έχουν περρισεψει και κουρέλια από παλιες μπλουζες.(Νομίζω ότι το φωτογραφισα από την αναποδη μεριά) . Ακόμη δε το έχω τελειώσει αλλά νομίζω πως δεν θα το προχωρησω άλλο γιατί αρχίζει και βαραίνει. 

Μπορούμε να αξιοποιήσουμε πολλα πραγματα  να τους δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία και 
να είναι χρήσιμα.
Αυτά από μένα για την ώρα έρχονται και άλλα! 
Να προσεχετε τους εαυτούς σας και να χαμογελατε!!! 

                                  Φιλιά!!!! 


20 σχόλια:

  1. How wonderful, Despina!
    Beautiful and precious recycling taking advantage of every other fabric.
    I liked it a lot: it's very bohemian
    Hugs from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί ωραία τσάντα έφτιαξες Δέσποινα μου!
    Το ρίξαμε στις τσάντες, γιατί θέλουμε βόλτες.
    Καλά που έχουμε να ασχοληθούμε με κάτι και περνάει η ώρα ας πούμε ευχάριστα, αλλά ως πότε;
    Εύχομαι να πάρεις την όμορφη τσαντούλα σου και να πας γρήγορα μια υπέροχη βόλτα.
    Φιλάκια πολλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ρθουν και οι βόλτες Ρένα μου!!! Εμείς πρεπει να ιδρύσουμε έναν συλλογο και να τον ονομάσουμε η Δευτερη ευκαιρία "με προεδρο εσένα φυσικά και να δεις δουλειές που θα κάναμε!! χιχιχι!!
      Φυσικά συνεχίζουμε ακάθεκτοι!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία τσάντα Δέσποινά μου. Και η κάθε δημιουργία σου είναι όμορφη εδώ που τα λέμε. Αλλά θα ευχηθώ να ανοίξουν οι πόρτες σύντομα να βγούμε να χαρείς την τσάντα σου.
    Φιλάκια πολλά και καλές δημιουργίες μια και θα μείνουμε κι άλλο μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άννα μου!! Που θα παει κάποια στιγμή θα ανοίξουν οι πορτες και θα χουμε τον αμαζεφτο μετά!!
      Οι δημιουργίες συνεχίζονται και είναι το μόνο που μας σώζει!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Δέσποινα, πολύ όμορφη έγινε η τσάντα σου και το χαλάκι. Να τα χαρείς και τα δύο και συνέχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυ!!! Αυτό μου δίνει απεριόριστη χαρά γιαυτο και συνεχίζω!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Πως φαίνονται οι νοικοκυρές και οι χρυσοχέρες!!! Μπράβο Δέσποινα και έξυπνη και χρηστική και όμορφη η κατασκευή της τσάντας. Να τη χαρείς με υγεία!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έπρεπε να την αξιοποιήσω βρε Αννικα μου γιατί να την πεταξω;κι όταν τη βαρεθώ άλλη!!
      Ευχαριστώ πολυ!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Δέσποινα που αξιοποιείς την καραντίνα δημιουργικά.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βγαίνει αλλιώς Ελένη μου αλλιώς θα τρελαθουμε!!! Είχα και ανέκαθεν αυτή την τρέλα τώρα ακόμη περισσότερο!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Η καλύτερη απάντηση Δέσποινα σε αυτήν την ασχήμια είναι η δημιουργία! Και τα χέρια σου πάντα κάνουν "αγγέλους". Όπως και εδώ, καλή ώρα, με αυτήν την πανέμορφη τσάντα. Μπράβο κορίτσι μου, γεια στα χέρια σου και στην έμπνευσή σου.
    Καλό σου μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπεστο Γιάννη απάντηση στην ασχήμια η δημιουργία!! Να δεις τηλεόραση;σκουπίδια!! Γι'αυτό και δημιουργούμε όμορφα και χρηστικα πραγματα!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Καλως σε βρήκα στο πανέμορφο σπιτικό σου.Τελειες οι δημιουργίες σου.Κάτι κάνει και η καραντίνα,🌻Ευχομαι καλό μήνα από αυριο με υγεία και να μας φέρει όλα τα καλά.🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτάκι μου!!! Σε ευχαριστώ πολυ!!
      Καλό μήνα και από μένα!!!

      Διαγραφή
  9. Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι γιατί οι γυναίκες ζουν περισσότερο από τους άντρες!
    Πώς να μη ζήσουν περισσότερο αφού είναι πιο έξυπνες, εργατικές και δημιουργικές και δεν αφήνουν στιγμή χωρίς να κάνουν όμορφα και χρήσιμα πράγματα. Επιβιώνουν δημιουργώντας!
    Δέσποινά μου, θερμά συγχαρητήρια για τις πανέμορφες δημιουργίες σου και κυρίως για τον πολυμήχανο καλλιτεχνικό νου σου!!!
    Ψηφίζω γυναίκες :)
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Μαρία!! Και γω ψηφίζω γυναίκες!! Και δω που τα λέμε μεταξύ μας κάτι κάνουν μωρέ και οι άντρες το προσπαθουν μην τους απογοητευουμε παντα με τη δική μας βοήθεια βεβαίως βεβαίως!! χιχιχι!!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ Δεσποινά μου ,ευχομαι τουτος ο μήνα ςπου σηματοδοτεί την αρχή της Ανοιξης ν ανοιξει τις πορτες μας και να λευτερωθούμε και να πετάξουν οι καρδιές μας ψηλά ν αναπνεύσουν επιτέλους αέρα ελευθερίας. Αλλωστε γιορτάζουμε τα 200 χρόνια μετά την επανάσταση του '21,τι καλλίτερη συγκυρία.Οσο για τα έργα των χεριών σου ,συμφωνώ απολύτως οτι ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ αρκεί να πέσουν στα κατάλληλα χέρια ;) κι αυτά ήταν τυχερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το τσαντάκι σου, να το χαρείς με υγεία! 🌸

    ΑπάντησηΔιαγραφή