Σελίδες

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

My angels!!!

Καλημέρα!!!Πως είστε?Χαθηκα για λίγο αλλά όποτε είχα χρόνο έκανα τη βόλτα μου στη μπλογκογειτονιά για να δω τι γίνεται.Οπως ξέρεται τα παιδιά άρχισαν τα διαγωνίσματα και έτσι δε μου μένει και πολύ ελεύθερος χρόνος,έχουμε διαβάσματα!!
Έφτιαξα μια σύνθεση για την πρόκληση του Get Creative με το υπέροχο sketch της Χρύσας!!!
Αυτή τη φορά έκανα κάτι διαφορετικό!Εφτιαξα ένα αυτοσχέδιο φράχτη έκανα mist-αν το λέω σωστά-και σφράγισα λουλούδια.Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ mist και δε μου βγήκε και πολύ καλό αλλά σιγά σιγά θα μάθω.Ότι έχω χρησιμοποιήσει είναι απο το enjoy scrapping
                        Αυτό είναι το sketch........

.........και αυτή είναι η συνθεσή μου!!

Έυχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα!!
Σας ευχαριστώ που αφιερώνετε λίγο χρόνο και σταματάτε στο μλπογκάκι μου,
και επίσης σας ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια σας 
Καλή σας μέρα!!!

16 σχόλια:

  1. Όμορφη και αυτή η σύνθεσή σου.Ισορροπημένη, με ευαισθησία και προσωπικό ύφος. Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα με το mist! Αλλά κ το φράκτη!! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερός ο φράχτης Δέσποινα μου!Όλη η σύνθεση είναι πολύ χαριτωμένη και τρυφερή!!!well done!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Δέσποινα! Τέλεια είναι η σύνθεση σου!!! Πάρα πολύ καλή η ιδέα σου με τον αυτοσχέδιο φράχτη και το misting!!! Χίλια μπράβο σου και καλή επιτυχία στην πρόκληση! Καλή επιτυχία και στα παλικάρια σου για τις εξετάσεις τους, να έχουν φώτιση από τον Θεό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δέσποινα έγινε πολύ όμορφα πολύ χαρούμενη πολύ ωραία χρώματα!Μπράβο σου.Καλή επιτυχία στα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δέσποινα η σύνθεση σου βγήκε πολύ όμορφη,ωραία τα λουλουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Fabulous layout Despina and your misting is wonderful.Love how you did the fence very clever. Good luck to the boys with their exams how all goes well. Thanks for joining us once again at Get Creative and the lovely comments you leave on my blog.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόλυ ωραίο το misting σου!!! Και μου άρεσαν πολύ τα σφραγισμένα λουλουδάκια ... να χαίρεσαι τα μικρά σου, και καλή τύχη στην κλήρωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν κι από scrapping είμαι ...σκράπας....αυτό που βλέπω σίγουρα με ενθουσιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πάρα πολύ ωραία σύνθεση, τέλειο masking & misting!! Ευχαριστούμε πολύ που συμμετείχες στην πρόκληση του GCCB!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δέσποινα μου αρέσει πάρα πάρα πολύ. Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δέσποινά μου καλησπέρα! Μου αρέσει πολύ η σύνθεσή σου, και ο φράχτης και το misting μου φαίνεται μια χαρά. Καλή επιτυχία και πάντα να χαίρεσαι τους αγγέλους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι υπεροχη σελιδα!!! πολυ μου αρεσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξαιρετικός ο αυτοσχέδιος φράχτης! Πολύ όμορφη σύνθεση!Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφη σύνθεση, φοβερό masking & misting!
    Να χαίρεσαι τα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή