Σελίδες

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Έχω ένα μυστικό να σας πω!!!!!!!!!!!

Γεια σας φίλες μου!!!!Να μαι πάλι!!!
Κύκλους κάνει η ζωή...έτσι μας είπε η αγαπημένη μας Woman in Blogs Αλεξάνδρα 
με τη μυστική ανταλλαγή δώρων να κάνει κύκλους και να σκορπά χαμόγελα...
Μια ανοιξιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων που διοργάνωσε με επιτυχία!!!
Ο δικός μου ο κύκλος έκλεισε αφού έλαβα το δωράκι μου.....
                                                  Και είναι ένα υπέροχο βραχιόλι!!!!!!!
                         Το μυστικό μου ταίρι είναι μια ρομαντική ψυχή με υπέροχο γράψιμο...
                                   θαυμάζω την γραφή της.....και είναι η Μαρία Νι
                                                           (Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά....)

Ευχαριστώ πολύ Μαρία για το υπέροχο δωράκι να είσαι πάντα καλά!!!Επίσης να ευχαριστήσω και την Αλεξάνδρα για αυτή την υπέροχη ιδέα που είχε.Αλλά δεν μπορώ να μην ευχαριστήσω και την
Αριστέα που μέσω αυτής τις γνώρισα!!!Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!!!!
                                                                  Φιλιά!!!!!!!!!!!!  

23 σχόλια:

  1. Υπέροχο!
    Αυτοί οι κύκλοι μας χαρίζουν πολλές χαρές, ε;
    Να το χαρείς Δεσποινάκι μου γλυκό!
    Καλό ΣΚ εύχομαι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα!!!το χεις καταλάβει ότι εσύ ευθύνεσαι για αυτα που συμβαίνουν...τα ωραία θέλω να πω!!χαχα!!
      να είσαι πάντα καλά και να μας ξεσηκώνεις το χρειαζόμαστε!!!!;)
      Να περάσεις μια όμορφη Κυριακή και να ξεκουραστείς και λίγο!!!φιλιά!!!:)

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου! Πολύ ωραίο χρώμα!
    Δεσποινάκι μου, ο κύκλος μόλις άνοιξε, ο κύκλος των bloggers εννοώ, γνωριστήκαμε κι αυτό είναι μια καλή αρχή!!!!
    Και σ' ευχαριστώ πολύ που δήλωσες αμέσως συμμετοχή, δίχως να γνωριζόμαστε και που ήσουν τόσο γλυκιά στην επικοινωνία μας!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!!!Ναι ο κύκλος των bloggers άνοιξε και είμαι πολύ χαρούμενη!!!
      Και εσύ είσαι πολύ γλυκιά!!!!να σαι καλά!!!
      Ομορφη Κυριακή να έχεις!!!:)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο, να το χαρείς !!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Πράγματι είναι πολύ όμορφο!!!!
      Φιλιά!!!!!:)

      Διαγραφή
  4. Καλοφορεμένο !!! Να το χαρείς το υπέροχο βραχιόλι σου Δέσποινα, είναι εντυπωσιακό και ταιριάζει πολύ όμορφα στο χέρι σου !!!Αυτή η καταπληκτική ιδέα της Αλεξάνδρας μας χάρισε ικανοποίηση και χαμόγελα!!! Απο την περασμένη εβδομάδα ήδη έχω λάβει κι εγώ το θαυμάσιο δώρο σου και σ΄ευχαριστώ πολύ !!! Μου άρεσε ιδιαίτερα ο ποίνακας που έφτιαξες, τα χρώματα και οι λέξεις που συμπεριέλαβες στη σύνθεση!!! Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση της επικοινωνίας μου αλλά η κουμπάρα μου έσπασε το γοφό της και έτρεχα ολημερίς στο νοσοκομείο....Σήμερα ευελπιστώ να τα καταφέρω να κάνω σχετική ανάρτηση, και πάλι σ΄ευχαριστώ !!! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κλαυδία μου!!!Πράγματι η ιδέα της Αλεξάνδρας σκόρπισε χαμόγελα,ικανοποίηση πήραμε ,δώσαμε,κάναμε νέες γνωριμίες όλα καλά!!!Χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο μου,είχα λίγο αγωνία τον είχα φτιάξει πριν μάθω το μυστικό μου ταίρι γιατί ερχόταν Πάσχα δεν ήξερα αν θα προλάβω...οι λέξεις αυτές για μένα έχουν μεγάλη σημασία!!!
      Ευχαριστώ και πάλι να σαι καλά και περαστικά στην κουμπάρα σου!!!φιλιά!!!:)

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφο, να το χαρείς ! Καλοφορεμένο να είναι!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!και συ να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!;)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το βραχιόλι...ξέρω καλά πόσο όμορφο είναι από κοντά και θα καταλάβεις σε λίγες μέρες τι εννοώ!...χαχα!
    Καλοφόρετο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!!!τώρα μου φούντωσες την περιέργεια!!!:)να σαι καλά!!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Μυστικό μου ταίρι χαίρομαι που σου άρεσε!
    Τι όμορφα πράγματα!
    Μπράβο στην Αλεξάνδρα για την ιδέα.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είναι υπέροχο!!!!όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα!!!!
      Χίλια μπράβο στην Αλεξάνδρα!!!!Να σαι καλά!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Πόλη όμορφο βραχιόλι ..να το χαριες
    καλοφορετο !!!
    καλη εβδομαδα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!πράγματι είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο και σου πάει πολύ!!
    Να το χαρείς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ωραίο βραχιόλι, Δέσποινα!! Καλοφόρετο να'ναι!!
    Καλή Πρωτομαγιά !! Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή