Σελίδες

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Εύκολο παγωτάκι!!!!

Γεια σε όλους!!!!Τι μου κάνετε?Ο μπλόγκερ εξακολουθεί να μας κάνει κολπάκια αλλά υπομονή!!!Σήμερα θα σας δείξω ένα εύκολο παγωτό!!Ξέρετε σαν πολυάσχολη μάνα που είμαι ψάχνω πάντα εύκολες συνταγές γρήγορες και το σπουδαιότερο να τις τρώνε τα παιδιά!Η μαγειρική είναι η άλλη μου αγάπη!!Το παγωτό αυτό φτιάχνεται με τρία υλικά:
Ένα κουτί γάλα,ένα κουτί ζαχαρούχο γάλα και ένα κουτί φυτική σαντιγύ.Εγώ πρόσθεσα μπισκότα oreo για γεύση,εσείς μπορείτε να προσθέσετε ότι άλλο θέλετε:σοκολάτα,ξηρούς καρπούς,σιρόπι κ.α.
Τα χτυπάτε όλα μαζί στο μίξερ μεχρι να γίνουν όπως η σαντιγύ.Τα μπισκότα αφού τα έτριψα τα
έριξα στο τέλος.Το αποτέλεσμα είναι αυτό:

Η ποσότητα που βγαίνει είναι περίπου 2 λίτρα παγωτό!!
Φτιάξτε το και θα με θυμηθήτε!!
Καλό σας βράδυ!!

7 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα Δέσποινα μου και εύκολη!!Θα τη δοκιμάσω την συνταγή σίγουρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία συνταγή Δέσποινα! Να ρωτήσω κάτι μιας κ δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με παγωτό...Μετά απλά το βάζουμε στην κατάψυξη?? Δε χρειάζεται παγωτομηχανή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι το αγαπημένο μου σπιτικό παγωτό , έτσι το έμαθα απο την μητέρα μου , έτσι το έχουν αγαπήσει και τα δικά μου παιδιά! βανίλια ή σοκολάτα , αρωματισμένο με σιρόπι φράουλας ή με τριμμένα μπισκότα όπως λες!

    συνήθως το φτιάχνω βραδάκι για αν μείνει στην κατάψυξη χωρίς να ανοιγοκλείνει το ψυγείο... το χτυπάω 3-4-5 φορές ακόμα βάζοντας το ενδιάμεσα κατάψυξη για να αφρατέψει παραπάνω κ να πάρει αέρα ...

    καλό βράδυ Δέσποινα!Τέλειο το παγωτό σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι νοστιμιές είναι αυτές! Σε ευχαριστούμε για την συνταγή ακούγετε πολύ καλό σίγουρα θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαίρη απλα το βάζεις στην κατάψυξη δε χρειάζεται παγωτομηχανή.Και για να γίνει πιο αφράτο το χτυπάς πάλι στο μίξερ 2-3 φορές πριν παγώσει τελείως και είναι σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λαχταριστό, φαίνεται!!!Μμμμ...τα παγωτά είναι η αδυναμία μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωωωω πανεύκολο θα το φτιάξω σίγουρα,ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή