Σελίδες

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Μικρές δημιουργίες!!!


Αγαπημένη παρεούλα καλημέρα!!!

Μια βροχερή μέρα σήμερα,βρέχει από τα ξημερώματα,μια βροχή που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη όλοι μα περισσότερο η γη που διψάει...Να ρουφήξει στα σπλάχνα της τον πολυπόθητο αυτό θησαυρό να γεννηθεί η ομορφιά... Σε μια από τις βόλτες μου στην εξοχή που λατρεύω βρήκα αυτά τα υπέροχα λουλούδια σαν χαλί στρωμένα,να λιάζονται και να αφήνονται στα χάδια του ήλιου...
Ανεμώνες λουλούδια του χειμώνα...

 Το ποδήλατό μου είναι το μοναδικό μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη, εκεί που το είχα παρκάρει λοιπόν για να κάνω τις δουλειές μου να σου ένας μουσαφίρης!!!Μια γατούλα είχε πηδήξει μέσα στο καλάθι!!!
 Και τώρα στις κατασκευές!Φέτος είπα να κάνω κάτι με τσιμέντο.Είχα δει στο διαδίκτυο πολλές κατασκευές και ειλικρινά εντυπωσιάστηκα.Πήρα λευκό τσιμέντο,έφτιαξα ένα σπιτάκι από χαρτόνι για καλούπι για να ρίξω το τσιμέντο και σ' ένα πήλινο κυπελάκι να το κάνω ρεσό.Όλα καλά όμως,αλλά αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις όπως λέει και ο σοφός λαός μας...
Το χαρτί σκίστηκε,από το πήλινο όμως που να βγει το τσιμέντο;Είχε τσιμεντάρει για τα καλά!!Εγώ νόμιζα ότι θα το γυρίσω τούμπα και θα πέσει!Αμ δε!!Τίποτα!Πρώτο λάθος!Βέβαια δεν πάει χαμένο γιατί και έτσι όπως είναι θα το κάνω ρεσό!




Ξαναφτιάχνω λάσπη,(τι λες τώρα!)βρήκα άλλα καλούπια πλαστικά αυτή τη φορά για να μπορώ να τα βγάλω και πήγαν όλα καλά!!Είναι όμορφα αλλά είναι και λίγο μπελάς θα έλεγα,να μπλέξεις με τσιμέντα,καλούπια και όλα αυτά...Τέλος πάντων!Σε επόμενη ανάρτηση θα σας τα δείξω τελειωμένα!!!


 Μετά έπιασα τις σανίδες!!Σανίδες από τα κρεβάτια των παιδιών που περίσσεψαν,αφού τις έκοψα σε μικρά κομμάτια έγιναν μικρά χιονισμένα σπιτάκια!!!Που είσαι Ρένα να με δεις!!!Δε θα μείνει τίποτα όρθιο!!!χιχιχιχι!!!

Τα μπουκάλια μου...
 
 Και τα γούρια μου που θα χαρίσω σε φίλους...
Πέταλα από πηλό....

                                                              ρόδια...


και κλειδιά από πηλό..
 Και ένα μπουκαλάκι έγινε και αυτό γούρι με τις απαραίτητες λεπτομέρειες!!
Αυτά αγαπημένη παρεούλα για την ώρα,μικρά πραγματάκια που φτιάχνω συνήθως τα βράδια όταν έχει τελειώσει μια δύσκολη μέρα...

                                                    Καλά να περνάτε!!!

15 σχόλια:

  1. ...και καλά κάνεις και φτιάχνεις όμορφα πράγματα να ξεφεύγει ο νους από τα δύσκολα. Το ίδιο κάνω και εγώ. Όμορφα όλα ειδικά τα πέταλα τα λάτρεψα. Αλλά με τσιμέντο δεν έχω ασχοληθεί και θέλω να μας δείξεις τα αποτελέσματα. Να σαι καλά Δέσποινά μου να δημιουργείς να φεύγουν οι δυσκολίες
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν κάνουμε έτσι Άννα μου δεν μας βλέπω καλά!!!Με το τσιμέντο ούτε εγώ είχα ασχοληθεί παιδεύτηκα λίγο αλλά όλα πήγαν καλά!!!΄
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. I love your Christmas work, Despina!
    I like each and every one of them, especially those wonderful little houses ... they are loving!
    A big hug from Seville

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δέσποινα !
    τι βλέπω ; συναδέλφισσα στο ποδήλατο ; πόσο χαίρομαι καλή μου δεν φαντάζεσαι. Ξέρεις δα ότι με το ποδήλατο έχω έρωτα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και πολύ στενή σχέση. Σε χάρηκα και μπράβο σου.
    Η Γατούλα στο καλάθι είναι γούρι ! Ναι ! είναι μια γλυκιά παρουσία να το ξέρεις ! και σημαδιακή.
    Τώρα για τα έργα σου, που πάντα παρακολουθούμε με προσοχή.
    Το τσιμέντο είναι δύσκολο υλικό, δεν ξεκολλάει απ το καλούπι εκτός αν είναι μέταλλο και το κόψεις (τενεκεδάκια δλδ κλπ). Στα άλλα υλικά προσκολλάται. Πλαστικό επίσης δεν πιάνει. Γενικά, ως καλούπι, μην χρησιμοποιείς υλικά που έχουν υλικό απ τη φύση π.χ. κεραμίδι, πλακάκι, πέτρα.

    Όσον αφορά την τέχνη σου, ε δεν χρειάζονται λόγια. Εδώ και χρόνια ξέρουμε ότι τα χέρια σου κάνουν θαύματα κορίτσι μου.
    Όμορφες γιορτές να έχεις με την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!Συνάδελφε!!το ποδήλατο δεν το αποχωρίζομαι με τίποτα βρέξει χιονίσει εγώ ποδήλατο!
      Η γατούλα γούρι;να σου πω Γιάννη ούτε που μου πέρασε από το μυαλό λες;κάτι θα ξέρεις εσύ
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συ να χεις όμορφες γιορτές!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Δέσποινα με τα ωραία σου! Θαύμασα τις ανεμώνες σου... έχω διαβάσει πως όντως σε κάποιες περιοχές φυτρώνουν και ανθίζουν τον χειμώνα, στα δικά μου μέρη όμως είναι τα λουλούδια της ΄Ανοιξης - φαντάζομαι πως πρόκειται για άλλη ποικιλία.
    Τι γλυκειά η γατούλα που μπήκε στο καλάθι σου!!
    Για το τσιμέντο πιστεύω πως θα βοηθούσε να στρώνεις το καλούπι με πλαστική μεμβράνη για να ξεκαλουπώνεται εύκολα. Πολύ όμορφα όλα τα γουράκια σου!!!
    Καλή συνέχεια με τις Χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαριάννα μου όταν την έπαθα μετά το σκέφτηκα κι εγώ για την μεμβράνη αλλά δεν πειράζει κάτι θα το κάνω κι έτσι όπως είναι!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς την Δέσποινα .
    Τί ωραια λουλούδια μας έφερες φίλη μου!
    Με το ποδήλατο κάνεις τις βόλτες σου ε;
    Αν και ξέρω, φοβάμαι τα αυτοκίνητα .
    Τα στολίδια σου έγιναν υπέροχα.
    Πολύ γέλασα που αναφέρθηκες σε μένα .
    Έχω βάλει δορυφόρους για να βλέπω τί πετάτε 😂😂🤣🤣
    Τα καλούπια νομίζω ότι πρέπει να τα βάλεις βαζελίνη για να μη κολλήσει το τσιμέντο .
    Γιζ δοκίμασε το.
    Θα δοκιμάσω κι εγώ κάποια στιγμή .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικός είναι ο δορυφόρος;πονηρούλα!!
      Όλες τις δουλειές Ρένα μου με το ποδήλατο και δεν ξέρεις πόσο το απολαμβάνω!!!
      Να σαι καλά και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Χι, χι! Ωραίες και τα λάθη των δημιουργικών στιγμών!
    Δεσποινάκι, φτιάχνεις παμέμορφα πράγματα!
    Φιλιά πολλά, καλά Χριστούγεννα! 😍🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ολα μοναδικα....αλλα με τρελαναν οι σανιδες που εγιναν σπιτακιαααααααααααααα....καλες γιορτες να χουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή