Σελίδες

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

HO !HO !HO!

Καλημέρα μπλογκοπαρέα!!!
Εδώ είμαι,είμαι καλά από υγεία που είναι και το πολυτιμότερο αγαθό στον άνθρωπο!!Με τις ελεύθερες ώρες να είναι περιορισμένες λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων φέτος έχω απουσιάσει αρκετά από όλους και από όλα.Φροντίζω έναν άνθρωπο δικό μου με άνοια και καταλαβαίνω για πρώτη φορά τι σημαίνει να είσαι σε έναν τέτοιο κόσμο που δεν ξέρεις ποτέ το επόμενο λεπτό τι θα προκύψει!!Σε επόμενη ανάρτηση θα πω περισσότερα γιατί τώρα σας ενημερώνω ότι ήρθε και σε μένα ο Άι Βασίλης!!!Κάθε χρόνο η αγαπημένη μας Μαριλένα διοργανώνει τη Χριστουγεννιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων έτσι λοιπόν φέτος έλαβα κι εγώ μέρος...και το μυστικό μου ταίρι ήταν ο 
Γιάννης!!!Ο πολυτάλαντος φίλος της γειτονιάς μας!!!
Πρώτα απ' όλα με εντυπωσίασε το κουτί -που θα το αξιοποιήσω δεν υπάρχει περίπτωση!-
η κορδέλα,η ετικέτα...


και φυσικά το περιεχόμενο ένα υπέροχο ξύλινο κουτί διακοσμημένο με ντεκουπαζ !!!
Οι καρτούλες με τις ευχές .....
Και ανοίγοντας το κουτί με περίμεναν λιχουδιές και μια έκπληξη με το πόσο όμορφα είναι διακοσμημένο και μέσα!!!
Γιάννη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο δωράκι και για τις ευχές σου!!!
Μαριλένα ευχαριστώ κι εσένα που μέσα από αυτό το δρώμενο που διοργανώνεις κάθε χρόνο εκτός από τα δωράκια μοιράζονται και συναισθήματα  χαράς!!!
Έτσι λοιπόν να μπαίνουμε σιγά σιγά σε κλίμα γιορτινό να μοιράσουμε χαρά αγάπη στους συνανθρώπους μας!!!

                                                 Να έχετε υγεία και να περνάτε καλά!!!

36 σχόλια:

  1. Να χαρείς το υπέροχο δώρο σου και καλές γιορτές !!!
    Καλή δύναμη και για την κατάσταση που αντιμετωπίζεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια!!!
      Καλές γιορτές να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Δέσποινά μου!! Αρχικά να σου πω πόσο μου αρέσει η μουσική σου εδώ!! Το δωράκι που τόσο όμορφα στόλισε ο Γιάννης είναι εξαιρετικό!! Από την συσκευασία φροντισμένο!!🎅
    Να σαι καλά να τα χαρείς όλοα σου τα πακέτα καλή μου!! Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την συμμετοχή και την γιορτινή διάθεση που μας έχετε χαρίσει με τις ανταλλαγές!!🎁
    Φιλάκια πολλά πολλά!! Οποτε μπορείς τσέκαρε το mail σου!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Μαριλένα μου;Πόσο εντυπωσιάστηκα κι εγώ από τη συσκευασία με πόσο μεράκι τα είχε φροντισμένα όλα!!!
      Να σαι καλά κι εσύ που μας έδωσες αυτή την ευκαιρία της ανταλλαγής δώρων και γιορτινής διάθεσης!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Να το χαρείς το δώρο σου Δέσποινά μου. 🎁 Πολύ πολύ όμορφο!
    Και χρειαζόταν αυτή η χαρούμενη πινελιά με το τόσο βάρος που σηκώνεις. Ξέρω, εύχομαι δύναμη και κουράγιο.
    Ο Αι Βασίλης σου είναι και χρυσοχέρης και μερακλής.🎅🏻
    Μπράβο μάτια μου και του χρόνου να είσαι καλά
    Σε φιλώ ⛄️🎄❄️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άννα μου πράγματι είναι πολύ όμορφο!!!
      Έφτασε την κατάλληλη στιγμή να πάρω ανάσα δύναμης!!!
      Να σαι καλά!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Με γεια να τα χαρείς τα δώρα σου φίλη μου.
    Καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι το έργο σου.
    Να εισαι γερή και δυνατή για να μπορείς να τα βγάζεις πέρα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεσποινα μου ο δικος σου Αγιος Βασιλης -Γιαννης ήταν γαλαντομος..απο όλα τα καλουδια είχε μεσα το κουτί του νομίζω ότι ηρθε την καταλληλη στιγμή φιλη μου να σου χαρησει χαμογελα που αυτον το καιρό χρειαζοναι και μαζι με αυτά να σου δωσει δυναμη και αγαπη να την δινεις εκει που την χρειαζονται..
    Να εισαι καλ΄λα Δεσποινα μου.. και του χρονου με το καλό.. φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρούλα μου!!
      Παίρνω δυναμη απο ότι μου φερνει χαρα και ετσι πρεπει να ειναι...
      Να σαι καλα Ρουλα μου και του χρονου με υγεια!!
      Φιλιά!!!🎄

      Διαγραφή
  6. Να το χαρείς το όμορφο δώρο σου
    Μπράβο στον πολυτάλαντο κ.Γιάννη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέσποινά μου καλησπέρα σου !
    πρώτα και κύρια καλή μας φίλη, εύχομαι ολόψυχα να είσαι γερή, να έχεις αντοχές και να φέρνεις σε πέρας αυτόν τον δύσκολο προσωπικό σου αγώνα. Να σας χαρίζει υγεία η ζωή και υπομονή. Αυτό εύχομαι με την καρδιά μου.
    Τα δωράκια μου, ταπεινά, με τις αδυναμίες και τις ατέλειες ενός απλού φίλου, δεν μπορούν να συγκριθούν με τα δικά σου δημιουργήματα σε τίποτα. Εύχομαι να σου φέρουν θετική αύρα με όλη μου την ευχή.
    Καλές γιορτές να έχεις, ζεστές και ανθρώπινες μέρες.
    Προχωράμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια και πιστεψε με δεν ειχε καμια ατέλια το δωρακι σου αντιθετα ειδα ενα δημιουργημα με αγαπη και μερακι φτιαγμενο!!
      Να σαι καλά και καλή συνεχεια σε οτι κανεις!!

      Διαγραφή
  8. καλως τα δεχτηκες λοιπον .....οσο για την απουσια κ μεις εχουμε την γιαγια μας φετος απ την Ανοιξη τρεχουμε κ δεν φτανουμε που μυαλο για κατασκευες...αυτη ομως ειναι αγαπημενη εποχη κ γω ετσι αποφασισα να το ανοιξω το σπιτακι μου κ να το ξαραχνιασω γιατι μεγαλη η απουσια μου....φιλια κ υπομονη να σας δινει ολους ο ΚΥΡΙΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σοφακι!!καποτε αυτοι οι ανθρωποι ετρεχαν για εμας τωρα πρεπει κι εμεις να προσφερουμε!!
      Φιλιά!!!😊

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφα δώρα και πόσο προσεγμενα, μπράβο στον Γιάννη!! Να τα χαρείς!
    Καλή δύναμη και κουράγιο, όσοι έχουμε ζήσει τέτοιες καταστάσεις σε κοντινά μας πρόσωπα ξέρουμε ότι χρειάζεται δύναμη, υπομονη κι απέραντη αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Νικη μου!!
      Μονο αγαπη χρειαζεται και όλα γινονται!!
      Φιλιά!!😄

      Διαγραφή
  10. Γνωρίζω πολύ καλά την κατάσταση που περνάς, φίλη μου και σου εύχομαι καλή δύναμη και κουράγιο!
    Να χαρείς το δώρο και τις λιχουδιές του Γιάννη και να περάσεις καλές γιορτές με την οικογένειά σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριαννα μου!!
      Καλές γιορτες και σε σενα!!
      Φιλια!!

      Διαγραφή
  11. ενταξει ειναι υπεροχο
    μπραβοοοοο
    τι αλλο να πω
    ο Γιαννης μας ειναι τελειος
    το ιδιο και εσυ φυσικα

    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Δέσποινα μου είναι πολύ όμορφο το κουτί του Γιάννη μας! Να χαίρεσαι το δώρο σου κορίτσι μου και να έχεις δύναμη και κουράγιο για όλα! Έχω γνώση των ευθυνών αυτού του είδους και πραγματικά θέλει πολλή δύναμη για να αντέχεις και να είσαι καλά! Να περάσεις όμορφες γιορτές σου εύχομαι μάτια μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια πραγματι ειναι πολύ ομορφο και φιλοξενησε τα πρωτα μπιζουδακια μου!!
      Φιλακια!!🎄🎁

      Διαγραφή
  13. Ωωω είναι πραγματικά πανέμορφο το δώρο του Γιάννη!
    Να το χαρείς!
    Και καλή δύναμη να έχεις με όσα αντιμετωπίζεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Δέσποινα μου και πραγματικά μας έλειψες !! Σου εύχομαι δύναμη για όλον την φροντίδα που χρειάζεται ο ανοιακός ασθενής !! Ομολογώ ότι το πακέτο του Γιάννη είναι αξιολάτρευτο , προσεγμένο και με όλα αυτά τα υπέροχα καλούδια !!! Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Νικολ μου!!Μια δυναμη που τη χρειαζομαι γιατι ειναι δυσκολες καταστασεις!!Να σαι καλά!!
      Φιλια!!

      Διαγραφή
  15. Να τα χαρείς, Δεσποινάκι μου!
    Υπομονή και κουράγιο, η σκέψη μου στις δύσκολες στιγμές σου. Καλό μήνα, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξανδρα μου σε ευχαριστω πολύ!!Καλό μηνα και απο μενα φιλη μου!!😊

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα δώρα του Γιάννη ,Δέσποινα !Να τα χαρείς με υγεία! ! Χαίρομαι που είσαι καλά γιατί όπως λες και εσύ το πολυτιμότερο αγαθό είναι η υγεία! Σου εύχομαι καλές γιορτές και καλή δύναμη!! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μεταξία μου!!Καλές γιορτές και σε σας!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή