Σελίδες

Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Έγινε της τσάντας!!!!


Καλησπέρα!!!Καλή Σαρακοστή!!!
Τι σχέση έχουν κομμάτια κουρτίνας και παλιά τζην;
Βρήκα λοιπόν στη λαική μια κοπελιά και πουλούσε δέιγματα κουρτινών και για έπιπλα αυτά που τα έχουν στα μαγαζιά με υφάσματα.Πουλούσε την κρεμάστρα με τα δείγματα 2 ευρώ!!
Πήρα λοιπον... λέω κάπου θα μου χρειαστούν...ν'αφήσω τίποτα;όχι!!!Δεν κάθομαι φρόνημα!!!
Και δείτε τι έφτιαξα!!
Πριν μέρες η πολυτάλαντη Ρένα μας έδειξε μια τσαντούλα με την τεχνική boro sashiko που την είχε φτιάξει η ίδια!Εδώ είμαστε λέω ευκαιρία να αξιοποιήσω τα υφάσματα!!!
Αυτή την τεχνική λοιπόν την είχα δει στο πιντερεστ μου είχε κάνει εντύπωση αλλά δεν είχα δοκιμάσει να κάνω κάτι.


     Εδώ είναι το μπατζάκι από τζην παντελόνι το έκοψα στη μέση....

Εδώ είναι τα κομματάκια από τα υφάσματα  και ότι άλλο βρήκα μπροστά μου τα ένωσα και ξεκίνησα την τεχνική αυτή!!Ένα λάθος που έκανα ήταν ότι τα έκοψα πολύ μικρά και δυσκολεύτηκα.
Χιλιοτρυπήθηκα μέχρι να τελειώσω!!!Αφού έραψα τα δυο κομμάτια καλή με καλή...
Όλο ξεχνάω να βγάζω φωτογραφίες...


Έραψα από ένα σεντόνι το μέσα της τσάντας...δεν έκανα τσέπες γιατί βαρέθηκα... χιχιχι
                                                      αλλά και έτσι μου άρεσε....


Το τοποθέτησα μέσα στη τσάντα έβαλα και το χερούλι από το τζην και τα έραψα γύρω γύρω...


Και ιδού η νέα μου τσαντούλα!!!!Μικρή,απλή και πρακτική!!!Κάνω μια έτσι το χέρι μου πιάνω το πορτοφόλι μου,τα κλειδιά μου, δεν χρειάζεται να ψάχνω μια ώρα και να νευριάζω...
Κέντησα και λουλουδάκια!!
Ελπίζω να σας άρεσε!!Μην πετάτε τίποτα!!!Με λίγη προσπάθεια ,πολύ φαντασία και με τη βοήθεια του ίντερνετ γίνονται απίστευτες δημιουργίες!!!
Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!!
                                                                 Φιλιά!!!

30 σχόλια:

  1. Χρώμα, ναι χρώμα. όμορφα χρώματα, όμορφες δημιουργίες.
    Δέσποινα μπράβο σου παιδί μου.
    Χάρμα οφθαλμών.
    Καλή Σαρακοστή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλή Σαρακοστή και από μένα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύχρωμη, που πολύ μου αρέσει! Τώρα για την ευκολία... άσε να μιλήσω κι εγώ που δυσκολεύομαι να ράψω ένα κουμπί!
    Καλή Σαρακοστή, Δεσποινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ "ράβεις"με την πένα σου Αλεξάνδρα μου!!!Ένα κείμενο ανεβάζεις και αναστατώνεις όλη τη γειτονιά!!!
      Καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  3. Two excellent jobs in which you have also taken advantage of all those small remnants.
    I love the bag, Despina!
    A hug from Spain

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η τσέντα σου μέσα έξω
    θα μου άρεσε να ήταν αντίστροφα τα χρώματα
    το μεσα ειναι τοσο ομορφα τα λουλουδάκια και είναι κρυμμενα δεν φαίνονται στο εσωτερικό
    Μια χαρά όμως
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφο είναι και το εσωτερικό αλλά ήθελα να δίξω αυτή την τεχνική Δελφινάκι!!
      Φιλάκια!!!Καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  5. Έγινε ΤΕΛΕΙΑ Δέσποινα μου!!!
    Όσο πάει γινόμαστε και πιο επικίνδυνες 😂😂🤣🤣🤣🤣
    Αυτός ο τρόπος μπαλώματος, μας ανοίγει καινούργιους ορίζοντες!
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Ρένα μου επικίνδυνες δε θα πει τίποτα!!!
      Δε θα μείνει τίποτα όρθιο!!!παντελόνια,πουκάμισα.κεντήματα περιμένουν στη σειρά!!!
      Καλή Σαρακοστή και πάμε για νέες δημιουργίες!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφη Δέσποινα χαρούμενη και κρατιέται όλες τις εποχές. Έχω και εγώ δύο κούτες υφάσματα από δείγματα ταπετσαρίας επίπλων,λες να τα περιλάβω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις!!!είναι κάτι διαφορετικό,συναρπαστικό και όμορφο!!!
      Καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Δέσποινα!!!!! Πολύ ωραία και η δική σου τσαντούλα!!!Καλοφόρετη και καλές βόλτες!!!
    Φιλάκια και καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα μου!!!έχουμε πάρει φόρα!!!
      Φιλιά και καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  8. Δεσποινουλα μου γλυκιααααααα εγινε ονειρεμενη κ μεσα κ εξω.....μπραβο που αρπαξες την ευκαιρια τωρα που εμαθες ποιος σε φτανει κ σιγουρα το χαρηκε κ η Ρενα που το ειδε να το δοκιμαζει κι αλλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε γίνει επικίνδυνες όπως λέει και η Ρένα!!!χιχιχι!!!
      Ποιος μας πιάνει!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται ότι το χάρηκα!!!
      Μόνη μου θα χαλάω τα τζην; Θέλω και συνένοχους!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχη η τσάντα... χαρούμενη και ιδιαίτερη, είδες αυτό το internet μας βάζει κάτι υπέροχες ιδέες!!! Ελπίζω να δούμε και άλλα ξεχωριστά πράγματα με τα υπόλοιπα υφάσματα!!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ίντερνετ είναι μεγάλη ξελογιάστρα!!!Θα φτάξω κι άλλα πράγματα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Αχ Δέσποινα το πόσο απολαμβάνω τις δημιουργίες εδώ μέσα δεν λέγεται. Όλες τις παρακολουθώ όποτε μπορώ και μου βάζουν τριβέλια να προσπαθήσω κι εγώ. Αλλά.... στη βελόνα λίγο άτσαλη παιδί μου Υπέροχη η πολύχρωμη τσάντα σου ζεστή και χαρωπή. Μου αρέσει πολύ! Μπράβο κορίτσι μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λίγη προσπάθεια Μαίρη μου θα τα καταφέρεις!!Είδες πόσο όμορφα πράγματα μπορείς να φτιάξεις από το τίποτα;Η χαρά της δημιουργίας!!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!
    Τελικά όλος ο κόσμος του μπλογκ είναι πολυτάλαντος εκτός από εμένα μου φαίνεται!
    Ωραίο αποτέλεσμα, και γίνεται ακόμη καλύτερο που είναι φτιαγμένο από εσένα για εσένα!

    Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτό μου!!!
      Μη το λες αυτό όλοι έχουμε ταλέντα κρυφά και φανερά!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. Μπραβο Δεσπινα πολυ ομορφο εγινε η τσαντα σου ...τελεια
    εχω και και εγω πολλα υφασματα και φιλενάδα την Ρενα :D :D :D
    καλη συνεχεια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υφάσματα πολλά και φιλενάδα τη Ρένα; ξεκίνησε αμέσως δουλειά!!!είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις αριστουργήματα!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  13. Καλά τι να πω θαυμάζω την υπομονή σου μου φαίνεται βουνό!!! Είναι πολύ όμορφη και ιδιαίτερη γεια στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διασκέδασα μπορώ να πω γιατί και μένα στην αρχή μου φάνηκε δύσκολο όμως είναι εύκολο!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  14. Πωπωπω είσαι φοβερή. Είχαμε τη Ρένα, τώρα και σένα με την τεχνική boro sashiko και δεν χορταίνω να βλέπω ομορφιές. Και δεν το χω με το ράψιμο καθόλου και ζηλεύωωωωωωωωωω. Υπέροχη έγινε η τσάντα σου να τη χαρείς. Χρώμα...οφθαλμών έγινε!!! Μπράβο ποιος σας πιάνει και τις δυο σας τώρα!
    Καλή Σαρακοστή Δέσποινά μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα αφήσουμε τίποτα να πάει χαμένο Άννα μου!!!είναι να μη συναντηθεί ο βοράς με το νότο...θα γίνει χαμός!!!χιχιχι!!
      Να σαι καλά Άννα μου καλή Σαρακοστή!!!

      Διαγραφή
  15. Δεσποινάκι μου δεν είχα δει αυτή σου την ανάρτηση !! Τέλεια τεχνική , ωραία τσαντούλα εγώ έχω φτιάξει για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ !! Εχω λοιπόν τη φίλη μου που έχει κατάστημα με κουρτίνες και καλύμματα και μου δίνει τόσα πολλά υφάσματα και δείγματα !! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή