Σελίδες

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Το νέο ημερολόγιο!!!

Καλησπέρα μπλογκοπαρέα!!!
Εδώ πάλι στην όμορφη παρέα να σας δείχνω σιγά σιγά πράγματα που έχω φτιάξει με ότι πέσει στα χέρια μου να του αλλάζω τα φώτα!!
Έτσι λοιπόν ένα παλιό σημειωματάριο το μετέτραψα σε journal!!


                                                                           
           Εδώ είναι τα εσωτερικά φύλλα.Δεν ξέρω την χρήση του βλιβλίου αυτού τι έγραφαν εγώ πάντως το περιποιήθηκα!!!


Αφού έκοψα προσεχτικά τα φύλλα έμεινε μόνο το σκληρό εξώφυλλο και έραψα δικές μου σελίδες από κάθε τι ''άχρηστο''που είχα.


Εδώ είναι το καινούριο εξώφυλλο.....


Εδώ είναι το εσωτερικό και κάποιες από τις σελίδες....το καφέ είναι από φακελάκι τσαγιού....


.......παλιό πετσετάκι ραμμένο πάνω στο φύλλο.....


......παλιά πατρόν.....



 ................τσάντα δώρου.......



κομμάτια ύφασμα που είναι τσέπες,παλιά σχέδια κεντήματος....


.......ραμμένες οι σελίδες πάνω στο εξώφυλλο.....


...........το πίσω μέρος του βιβλίου


Αυτό είναι το καινούριο μου ημερολόγιο που θα φιλοξενίσει φωτογραφίες και σημειώσεις...
και για το τέλος το καλύτερο το σκυλάκι μου!!!ο Τσίκο!!!
Με το κρύο δεν το κουνάει από το καλοριφέρ!!!
Αυτά για την ώρα σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!!
                                                                         Φιλιά!!!!!

17 σχόλια:

  1. This diary has been phenomenal! Every detail you have used has a meaning and I love that.😊
    Good job, Despina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα
    Καλή νέα εβδομάδα
    Υπέροχο , όμορφο, ρομαντικό μέσα έξω
    ωραία χρώματα , ωραία όλα όσα χρησιμοποίησες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Δελφινάκι μου
      Προσπάθησα να βγάλω ένα όμορφο αποτέλεσμα με όλα τα χαρτιά που έχω!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Εργο τέχνης έγινε το παλιό σου τετράδιο Δέσποινα και μάλιστα με ότι υλικό έχουμε στο σπίτι !!
    ΠΟλύ όμορφο !!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικόλ μου!!!πράγματι είναι παλιό και ήθελα να του δώσω νέα ζωή χωρίς να το χαλάσω!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Έγινε πανέμορφο !!!!! Μπράβο !!!! Αυτή τη μανία έχω κι εγώ τελευταία και το ευχαριστήθηκα πολύ και το δικό σου ημερολόγιο !!! Καλή εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν αυτά τα ημερολόγια και φτιάχνω όποτε μπορώ!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Δέσποινα....!
    πηρες ένα ψυχρό βιβλίο λογιστικής. Τέτοιο ήταν, για ψυχρούς αριθμούς και λογαριασμούς. Του έδωσες ζωή, το γέμισες ομορφιά. Με τόσο μεράκι, το έκανες ένα μικρό έργο τέχνης.
    Μπράβο ειλικρινά....! μου άρεσε πάρα πολύ. Και να το χαρείς.
    Ο Τσίκο με συνεπήρε.....! αστέρι.....! να τον αγαπάς. Έχω και εγώ τον Άρη.
    Καλή βδομάδα σου Δέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαννη μου δεν ξέρεις τι χαρά μου έδωσες όταν διάβασα ότι ήταν βιβλίο λογιστικής για ψυχρούς αριθμούς όπως το λες!!!γιατί είχα και μια αμφιβολία μην χάλασα κάτι σπάνιο...
      Νασαι καλά!!!
      Οσο για το σκυλάκι είμαστε όλοι ξετρελαμένοι ειδικά τα παιδιά είναι φύλακας σωστός κουνούπι
      δεν μπαίνει σπίτι!!!
      Έχω και τρία γερμανικά ποιμενικά άλλη λατρεία κι αυτά!!!
      Καλη σου εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν έχω δει κάτι ανάλογο Δέσποινα μου .
    Με έκανες να μελετήσω προσεκτικά κάθε φωτογραφία .
    Κι ότι ήμουν έτοιμη να πετάξω κατι παλιά πατρόν και σχέδια .
    Δεν σωζομαι με τίποτα. Είπα μήπως κι αδειαζω λίγο 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    Έγινε καταπληκτικό και σπάνιο.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πετάξεις;;Ποτέ!!!Ρένα μου δεν υπάρχει γιατρειά για μας!Έτσι κι εγώ μαζεύω και μαζεύω...στο τέλος θα βγω έξω από το σπίτι!!!Κάτι θα βρεις να τα κάνεις είμαι σίγουρη!!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. τι ειπες Δεσπινακι?ο,τι ειχες για πεταμαααααααααααααα???εγω βλεπω ενα εργο τεχνης..........απιθανα ταιριαξες ολα τα υλικα σου να το χαιρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω πω απίστευτα όμορφο έγινε!! Λοιπόν Δέσποινα αν είναι να με κάνεις να μαζεύω- όλες σας δηλ με κάνετε να μην πετάω τίποτε-, θα με πετάξουν από το σπίτι να το ξέρεις!!
    Αντί για ένα απαίσιο βιβλίο για λογαριασμούς έκανες ένα θαύμα.
    Να το χαρείς Είσαι πολυτάλαντη με πολύ μεράκι. Μπράβο σου
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο Δέσποινά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για να πω την αλήθεια μου δεν εχω επειχηρισει ποτέ να κανω κατι τετοιο ουτε καν απλο ημερολόγιο..οχι ενα τοσο ωραίο και πρωτοτυπο αλμπουμ-ημερολογιο!!!!!
    Μπράβο Δεσποινα μου υπεροχο και σαν ιδεα και σαν εκτελεση..
    Να περνας ομορφο με ότι κάνεις καλό τριήμερο να περασεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε αυτά τα βιβλία έγραφαν ισολογισμούς, έσοδα έξοδα, και αποθήκες. Λογιστικά βιβλία γεμάτα κέρδη και ζημίες που εσύ το μετέτρεψες σε ένα αριστούργημα. Τα συγχαρητήρια μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή