Σελίδες

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Αλλαγών συνέχεια..........

Καλησπέρα όμορφη μπλογκοπαρέα!!!!
Επιτέλους κατάφερα να αναρτήσω και τις τελευταίες αλλαγές που έκανα στο σπίτι μου.
Όλο το ανέβαλα...
Είναι τόσα πολλά αυτά που συμβαίνουν γύρω μας κάθε μέρα που δεν τα προλαβαίνεις.
Πόνος,θλίψη,οργή,θυμός,αγανάκτηση....δεν βλέπεις πια χαρούμενα πρόσωπα
δεν ξέρω που θα βγει,τι θα γίνει....
Δεν θέλω να σας χαλάσω τη διάθεση γιαυτό θα σας πω τι αλλαγές έκανα στην κρεβατοκάμαρά μου
Εδώ είναι ο ένας τοίχος που έχει μια εσοχή και παλιά είχα κάνει διχρωμίες..Άλλο χρώμα η μια πλευρά άλλο η άλλη.Τώρα έκανα κάτι εντελώς διαφορετικό!
Κόλησα χαρτί περιτυλίγματος!!!ναι καλά διαβάσατε αυτο που βλέπετε είναι χαρτί περιτυλίγματος
που βρήκα στο βιβλιοπολείο και μου στοίχισε μόλις 5 ευρώ!!!
Εγινε υπέροχο και να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα!Υπάρχουν διαφόρων ειδών χαρτιά.
Εγώ βρήκα ένα που δεν ήταν πολύ λεπτό και έτσι δεν με παίδεψε πολύ κόλησε εύκολα δεν σκίστικε.
Τώρα πρέπει να βρω κάτι να κρεμάσω να ταιριάζει...
Σε δουλειά να βρίσκομαι...


Βγήκε από την ντουλάπα...εκεί που ήταν χρόνια κλεισμένο....και περίμενε ότι κάποια μέρα
πάλι θα το θαυμάζουν....θα είναι επιτέλους και πάλι χρήσιμο....
Σκισμένο,με τα σημάδια του χρόνου να έχουν αφήσει το αποτυπωμά τους πάνω του...
πόσο λαχταρούσε μια αλλαγή....


Το παλιό και σκισμένο κοστούμι πετάχτηκε και φορέθηκε το καινούριο....


Βάλαμε και τα κρεμαστράκια....(με τη βοήθεια του ζιλοτέιπ για να μη φεύγει από τη θέση του)
                                                                και.............


                                                                         έτοιμο!!!!!
      Ένα παλιό διακοσμητικό κάδρο.....από κεινα που στόλιζαν τους ασβεστομένους τοίχους των παλιών φτωχικών σπιτιών....
Στη σάλα με τα πλαστικά λουλούδια στα βάζα,τη φοντανιέρα και μια κούκλα να κάθεται στον καναπέ του σαλονιού.....Μια σάλα που άνοιγε όταν ήταν γιορτή και ήταν αυστηρώς απαγορευμένο μέρος για εμάς τα παιδιά που λαχταρούσαμε να χωθούμε εκεί μέσα και να παίξουμε με την κούκλα...
Κάδρα που έφερναν έμποροι στα χωριά τα πουλούσαν και τα βλέπαμε σε καφενεία και σπίτια...
Ομορφιά μιας άλλης εποχής....


Τώρα στολίζει την κρεβατοκαμαρά μου....να θυμάμαι τα παιδικά μου χρόνια....και που αυτή η γυναίκα φάνταζε στα μάτια μου θεά......ως και ο κύκνος υποκλινόταν στην ομορφιά της...


Αυτές τις μικρές αλλαγές έκανα φίλες μου...αλλαγές που με χαροποιούν και ευχαριστούν....
Οι μικρές αλλαγές θα φέρουν τις μεγάλες....και πάνω απ' όλα πρώτα να γίνουν μέσα μας...
Τα φιλιά μου και να περνάτε όμορφα!!!

14 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο Δέσποινα μου, Με τόσα ου συμβαίνουν έχουμε χάσει την όρεξη μας.
    Κάπου εκεί βρίσκομαι κι εγώ.
    Πολύ όμορφο το χαρτί που κόλλησες και πολύ έξυπνη ιδέα.
    Κάτι μονόχρωμο φαντάζομαι θα δείξει όμορφα επάνω του.
    Μήπως μια ονειροπαγίδα με πλεκτό πετσετάκι; ή και περισσότερες;
    Το κάδρο μοναδικό, κάπου είχα ένα τέτοιο. Θα το ψάξω 😍 είναι πολύ όμορφο.
    Φιλάκια πολλά 😘😘😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ρένα μου!!η ιδέα σου με την ονειροπαγίδα καταπληκτική θα το τολμήσω!!!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Έξυπνη ιδέα το χαρτί περιτυλίγματος, Δέσποινά μου. Όμορφος βίντατζ πίνακας. Να τον χαρείς. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μία!!ότι είναι βίντατζ μου αρέσει και ότι πέσει στα χέρια μου παλαιό το μαζεύω!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. καλα τι υπέροχη ταπετσαρία που έφτιαξες?μπραβο!αυτα τα καδρα μας θυμιζουν την παιδικη μας ηλικία γιατι υπήρχαν σε όλων μας τα σπίτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!με φτηνά υλικά μπορούμε να κάνουμε θαυματα!!!φιλακια!!

      Διαγραφή
  4. Τι να πω για το χαρτί; Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικο! (Με τι το κόλλησες;;;)
    Ό,τι κουβαλάει μνήμες από τα παιδικά μας χρόνια πάντα μας φτιάχνει τη διάθεση!
    Δεσποινάκι μου, με γεια και πάλι! Με κάτι ξεπερνάμε τη βάρβαρη καθημερινότητα...
    Φιλιά πολλά! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ!!το χαρτί το κόλλησα με κόλλα για ντεκουπαζ και με μια πλαστική σπάτουλα έστρωνα το χαρτί για να κολλήσει καλά και να μην μένει αέρας..
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά Δέσποινα συμβαίνουν τόσα πολλά γύρω μας που δεν προλαβαίνουμε να τα εμπεδώσουμε !!
    Ευτυχώς που υπάρχει η διάθεση για ανασκαφές των παλιών μας αντικειμένων!!Θαυμάσιο το χαρτί που διάλεξες αλλά την παράσταση για μένα κλέβει το παλιό κάδρο !! Εχω δει και άλλα παρόμοια αλλά την ομορφιά αυτή πρώτη φορά την βλέπω !!! Να είσαι καλά με ότι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ότι παλιό έχω ή ότι πέσει στα χέρια μου δεν το αφήνω!!!και μόνο που τα βλέπεις σου φτιάχνει η διάθεση!!!να σαι καλά
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Δεσποινάκι μου!!!! Σίγουρα στις μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα βλέπεις πολλά τρομερά πράγματα γιαυτό να θεωρείς τον εαυτό σου που ζεις σε επαρχιακή πόλη!!!! Υπέροχη η αλλαγή στην κρεβατοκάμαρα... απίστευτο ότι είναι χαρτί περιτυλίγματος, θα το έλεγες για ακριβή ταπετσαρία!!!! Το vintage κάδρο καταπληκτικό !!!! Συνέχισε τις αλλαγές..... αναζωογονούν και ομορφαίνουν την ζωή!!! Τα φιλιά μου, ευχές για όμορφη εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου!!πολλά πράγματα μπορείς να κάνεις με αυτά τα χαρτιά!!!καλή συνέχεια και σε σένα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Καταπληκτική ταπετσαρία δημιούργησες με το χαρτί, Δέσποινα! Απίστευτο!!!
    'Οσο για το παλιό κάδρο, θυμάμαι μιά τέτοια ζωγραφιά που είχε η αδελφή της γιαγιάς μου!
    Τι να έγινε άραγε?
    Φιλιά και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριάννα είναι μια φτηνή διακόσμηση χωρίς δυσκολίες
      Αυτά τα κάδρα είναι μοναδικά!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή