Σελίδες

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Αέρας αλλαγής.....


Καλημέραααα!!!
Όχι, μην πάει το μυαλό σας σε εποχές που έβγαιναν κάποιοι στα μπαλκόνια και υπόσχονταν αλλαγές!!!Δεν είχα ούτε έχω σκοπό να αναφερθώ σε αυτούς!ξουτ από δω!
Τον αέρα αλλαγής τον έφερα σπίτι μου!!!Αφού ξεκουράστηκα λίγο από το παζάρι μας
με έπιασε ξανά η τρέλα!Ο Σεπτέμβριος για μένα είναι ο μήνας των αλλαγών...θες που μαζευόμαστε σιγά σιγά από τα μπάνια,από την χαλάρωση,την ξενοιασιά,είναι και αυτό το φθινόπωρο που μας κλείνει το μάτι ότι πρέπει να επιστρέψουμε στην καθημερινότητα,όλα αυτά μου δημιουργούν ανάμεικτα συναισθήματα και με πιάνει η τρέλα της αλλαγής!!
Έτσι τα έβαλα με το σπίτι για τα καλά!!Αφού θα έκανα που θα έκανα συγηριά(που έλεγε και η γιαγιά μου)ξεκίνησα από το βάψιμο!Έβαψα τους τοίχους αυτούς που δεν είχα βάψει πέρσυ(χολ,υπνοδωμάτιο,κουζίνα)στην κουζίνα όμως δεν σταμάτησα στον τοίχο ήθελα να βάψω και τα ντουλάπια!!Μετά από ψάξιμο στο ίντερνετ για να πάρω ιδέες στο τέλος μπερδεύτηκα δεν μπορούσα να αποφασίσω και κατέληξα σε αυτά που είχα στο μυαλό μου!Στυλ vintage!!Τα έβαψα με τα γνωστά χρώματα κιμωλίας που μπορείς να βάψεις κάθε επιφάνεια χωρίς καμιά ιδιαίτερη προεργασία!!έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.
Τα ντουλάπια μου είχαν χρώμα κεραμιδί να πω...ξέχασα να τα βγάλω φωτογραφία πριν
και τα έκανα έτσι!!
Άλλο χρώμα τα πάνω άλλο τα κάτω!!!Αφού τα έβαψα έτριψα λίγο τις γωνίες για να φαίνεται σαν παλιό,ύστερα τα πέρασα βερνίκι.
Παιδεύτηκα,κουράστηκα αλλά και χάρηκα...
Ραφάκια βάφτηκαν με τον ίδιο τρόπο,τοποθέτησα τα μπουκαλάκια μου....

Και εδώ η γωνιά με τα βάζα βαμμένα και αυτά με χρώμα κιμωλίας δίνουν μια άλλη αίσθηση....η κουρτίνα είναι από ύφασμα που μου είχε περισσέψει λινάτσα και μια δαντελίτσα..έτοιμη κι αυτή...

Η ψωμιέρα θα μου ξέφευγε;χρώμα vintage lilac με παλαίωση....


Αυτά φίλες μου έκανα έτσι για να γίνει κάποια αλλαγή πρώτα από μέσα μας και ύστερα θα έρθουν και τα υπόλοιπα....
Βρείτε κάτι που σας αρέσει και σας ικανοποιεί και κάντε το ξορκίζοντας το κακό...αφήστε την δημιουργικότητά σας να απογειωθεί....
Το φθινόπωρο  είναι μια μαγική εποχή με τόσα χρώματα και αρώματα...

Σας χαιρετώ προς το παρόν με ένα υπέροχο λουλούδι να κρέμεται κυριολεκτικά από τον τοίχο που φωτογράφισα από μια εκδρομή στο Ναύπλιο 

Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω και άλλες αλλαγες που έκανα αλλά δεν σας λέω που....ως τότε να περνάτε καλά!!!
                                                                    Φιλιά!!!

26 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα.Για τα ντουλάπια της κουζίνας ήθελα και εγώ να τα κάνω αλλά δεν ξέρω αν θα αντέξουν σε βάθος χρόνου γιατί έχω και τρια θηρία οπότε καταλαβαίνεις.Γεια στα χέρια σου πάντως.Καλό Φθινόπωρο να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!τώρα σε αυτό που μου λες δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δεν ξέρω,να μεγαλώσουν τα θηριάκια σου και κάντο!!!Καλό φθινόπωρο και από μένα!!!φιλάκια!!!:)

      Διαγραφή
  2. Με γεια, Δεσποινάκι μου! Να τα χαρείς Έκανες καταπληκτική δουλειά, ζηλεύωωωωω! Μου αρέσει πολύ το vintage και σου πέτυχε μια χαρά. Μπράβο!
    Καλό Φθινόπωρο! (Και περιμένω να δω τις υπόλοιπες γωνιές) 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!!!έγιναν πράγματι πολύ όμορφα,άλλαξε εντελώς όλο το δωμάτιο!!!το vintage είναι το στυλ μου και το λατρεύω!!!Καλό φθινόπωρο!!!:)

      Διαγραφή
  3. Αναννέωση πραγματική έκανες Δέσποινα και πράγματι τα χρώματα σου φτιάχνουν τη διάθεση !!Να τα χαρείς και να συνεχίσεις έτσι δημιουργικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικόλ!!!τώρα θα ασχοληθώ με τα παζάρια!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία η ανανέωση που έκανες Δέσποινά μου!! Με τα χρώματα κιμωλίας κάνεις θαύματα! Πολύ όμορφα έγιναν τα ντουλάπια σου όπως και όλα τα διακοσμητικά που έφτιαξες! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σκεφτόμουν καιρό και τελικά πήρα την μεγάλη απόφαση!!το φοβήθηκα στην αρχή αλλά το αποτέλεσμα βγήκε ωραίο!!

      Διαγραφή
  5. Πωπω τί μεγάλη αλλαγή έκανες Δέσποινα μου!
    Αυτά τα χρώματα κιμωλίας είναι μαγικά.
    Έχω προμηθευτεί ένα ωραίο χρώμα κι ετοιμάζομαι κι εγώ να μεταμορφώσω κάτι. Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη αλλαγή όπως το λες Ρένα μου και αν καταφέρεις να τα δουλέψεις καλά αυτά τα χρώματα τότε δεν σε σταματάει τίποτα!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. προσπαθω να φερω στο μυαλό μου εικόνα από το πριν της κουζίνας σου....νομιζω οτι η αλλαγή πρέπει να ειναι απλα τεραστια!πολλά συγχαρητηρια!!!
    να το χαρειτε το σπιτακι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν σε σκούρο χρώμα και τώρα φώτισε όλο το δωμάτιο!!!ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Δέσποινά μου, βλέπω μεγάλη αλλαγή. Η κουζίνα σου έγινε καινούρια! Μου αρέσουν τα χρώματα που διάλεξες για τα ντουλάπια, τα ραφάκια και την ψωμιέρα. Και η κουρτίνα σου είναι πανέμορφη. Μπράβο, φίλη μου. Να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!
      Το αποτέλεσμα με χαροποίησε πολύ!!!να σαι καλά καλή μου
      φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα έγιναν Δέσποινα τα ντουλάπια σου... υπέροχα! Φώτισε το δωμάτιο και ας μην έχω δει το πριν... το φαντάζομαι. Αλλά και όλες οι υπόλοιπες επεμβάσεις σου συνέβαλλαν στο να δημιουργηθεί ένας όμορφος, φωτεινός χώρος! Να το χαρείς όσο μπορείς λοιπόν!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώτισε πραγματικά!!!!ήθελα να γίνει ένας όμορφος χώρος γιατί σχεδόν όλες τις ώρες της μέρας εκεί τις περνάμε!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα χρώματα που διάλεξες!
    Πολλά μπράβο για το υπέροχο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέτοια αλλαγή μακάρι να κάνανε κι εκείνοι στα..μπαλκόνια!Ένα ζεστό και νοικοκυρεμένο σπίτι, από αυτά που σε κάνουν να ηρεμείς, να ονειρεύεσαι και να νιώθεις ασφαλής.Υπέροχα τα χρώματα, η κουζίνα φωτεινή και ρομαντική μπράβο απλά θα σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H κουζίνα είναι το βασίλειο της γυναίκας λένε και εγώ περνώ πολλές ώρες εκεί και ήθελα να τις περνώ ευχάριστα...νομίζω πως τα καταφερα...
      Σεευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  11. τι υπεροχη αρμονια...........σου μεταδιδει ηρεμια στην ψυχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ Σοφία μου!!!!να σαι καλά!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είπα να έρθω να ανταποδώσω την επίσκεψη και βρήκα μια κουζίνα να μην θέλεις να φύγεις από μέσα!!!! Υπέροχη την έκανες... σε θαυμάζω θέλει πολλές ώρες δουλειάς και κούραση φαντάζομαι αρκετή, νομίζω πως αν ξεκινούσα κάτι τέτοιο μόνο ένα πορτάκι (άντε και ένα συρτάρι) θα κατάφερνα να τελειώσω!!!!! Να την χαρείς λοιπόν... Πολλά φιλιά καλημέρας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!!!έλα να σε τρατάρω γλυκό του κουταλιού!!
      Πράγματι Βίκυ μου πολλές ώρες δουλειάς και κούραση συν τη ζέστη που σε αποτελείωνε!!όλα όμως ξεχάστηκαν βλέποντας το αποτέλεσμα!σε ευχαριστώ!!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  14. Όμορφη η αλλαγή που έκανες, να είσαι καλά την χαρείς με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή