Σελίδες

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Τί είναι αυτά;


Καλημέρα γειτονίτσα!!!!τι μου κάνετε;
με μια μικρή βόλτα που έκανα στη γειτονιά θαύμασα τα παλιά αγαπημένα αντικείμενα και τη νέα καταπληκτική ιδέα που είχε η Ρένα!!!Τα κατάφερε και μας ξεσήκωσε πάλι!!Σύντομα θα σας δείξω και εγώ τα δικά μου!!!
Μα τι είναι αυτά;αυτά που φτιάχνω εδώ και μέρες!
Αγαπημένα και φτιαγμένα με απλά υλικά!!!



.......και τι είναι;μα φυσικά κουμπαράδες!!!!και φτιάχτηκαν από κουτιά από γάλα!!!



............και αυτά;

.........κουμπαράδες!!!!βαζάκια,κουτάκια!!!έτοιμα να φύγουν για την Πάτρα!!!

εκεί θα εκτεθούν ..........ραντεβού λοιπόν στην Πάτρα!!!Εκεί θα ενωθούν όλοι οι κουμπαράδες για το Αντωνοπούλειο ίδρυμα!!!!Δεν ξέρω τι μήνυμα να βάλω γι αυτό και θα γράψω αυτό που έχω βάλει και στο μπλογκ μου"Η φαντασία και η δημιουργικότητα είναι πιο σημαντικές από τη γνώση.Υπάρχουν όρια στη γνώση αλλά η φαντασία αγκαλιάζει ολόκληρο το σύμπαν..."


Επίσης θέλω να σας πω για ένα νέο μπλογκ που έφτιαξα !!.Εδώ ήθελα να παρατήσω αυτό που έχω,έκανα κι άλλο;το σκέφτηκα πολλές φορές αλλά δεν μπορώ!!!Το έκανα για έναν και μόνο λόγο:Για να δείχνω φωτογραφίες που έχω ένα σωρό στη μηχανή μου και δε θέλω να τις μπλέκω με αυτό το μπλογκ που είναι καθαρά με κατασκευές.Είναι φωτογραφίες από τον τόπο μου,αγαπημένες,και γενικά ότι μου κάνει εντύπωση!
Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια που μου αφήνετε κάθε φορά μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω!!!!
                                               Φιλιά!!!!Τα λέμε!!!!

46 σχόλια:

  1. Καλημέρα...το καταλαβα ότι ήταν κουμπαράδες πριν δω την απαντηση σου :) Ειναι πολύ όμορφοι όλοι..Καλή επιτυχία και να γεμίσουν με λεφτά να βοηθήσουν όσους έχουν πραγματική ανάγκη!! Καλή επιτυχία στο νέο σου μπλογκ,πολύ καλή η ιδέα θεματολογίας του...Μου αρε΄σουν πολύ οι φωτος (να βγαζω,να βλεπω) και ειδικά φωτος από την αγαπήμένη μου Ελλάδα!!! Δεν μας έγραψες όμως το όνομα και τη διεύθυνση του...Φιλούθκια

    υγ-η ιδέα της κυρίας Ρένας μου άρεσε πολύ, συμμετέχω κι εγώ, θα περιμενω να δω και τα δικά σου αντικέιμενα
    υγ-σ ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα σχόλια στο σπιτάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ δελφινάκι για τα καλά σου λόγια!!!!και εμένα μου αρέσουν οι φωτογραφίες!!!!χαρά μου να επισκέπτομαι το μπλοκς σου και να διαβάζω τις αναρτήσεις σου που είναι όλες ενδιαφέρουσες!!!!φιλούθκια!!!!καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι ωραίοι κουμπαράδες είναι αυτοί!!! Ειδικά οι πρώτοι με τα κουτιά του γάλακτος φοβερή ιδέα, έτοιμοι οι κουμπαράδες και άντε να τους ανοίξεις, χιχιχι. Πάρα πολύ ωραίοι όλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νατάσα μου που ότι κι αν φτιάξω θα μου αφήσεις σχόλιο!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!όπως λέει και η Βίκυ:κουμπαράς που ανοίγει δεν είναι κουμπαράς!!!έτσι λοιπόν τους κάνουμε κι εμείς να μην ανοίγουν!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικοί Κουμπαράδες.... άψογα δουλεμένοι, αληθινά στολίδια!!!!! Ελπίζω στην Πάτρα εκτός από τους κουμπαράδες να ανταμώσουμε και εμείς... δεν είναι μακριά!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά... καλή δημιουργική συνέχεια & φυσικά καλορίζικο το νέο σου blog!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βίκυ μου!!!!αχ δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έρθω στην Πάτρα....πολλές υποχρεώσεις!!!φιλιά!!!!καλή συνέχεια κι από μένα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολλη καλη δουλεια!!!!
    Καλη συνεχεια...να φτιαξεις οσο πιο πολλους μπορεις!!!
    Φιλια~!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΒΛΕΠΩ!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρένα μου δεν ξέρω καθόλου αν θα έρθω στην Πάτρα!!!!
      όσο για το μπλογκ είχα σκεφτεί πολλές φορές να το σταματήσω λόγω χρόνου,δεν είχα τίποτα να δείξω αλλά τώρα ούτε που το σκέφτομαι πια!όσο πάει!!!!η συμμετοχή μου στα αγαπημένα είναι δεδομένη!!!θα την δεις σύντομα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Αποδεικνυόμαστε ανεξάντλητες απο ιδέες τελικά!
    Μπράβο Δεσποινάκι, καλοτάξιδοι οι κουμπαράδες σου,όλο γοητεία και σαγήνη εποχής!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρά μου!!!από ιδέες άλλο τίποτα!!!να καταφέρω να τις υλοποιήσω!!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Οι κουμπαράδες σου ένας - ένας και μου άρεσε η ιδέα σου για το μήνυμα που θα είναι ίδιο με αυτό του blog σου.Καλορίζικο και το νέο σου σπιτάκι,τρέχω να το δω.Φιλιά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφοι έγιναν! Καλορίζικο και το νέο σου blog. Καλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίοι!!! Μπράβο σου!!!
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά!!! Καλώς σε βρήκα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες!!!!θα σε επισκεφθώ κι εγώ να τα λέμε!!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!!
    Πάω να δω και το άλλο σου μπλογκ,μ'αρέσουν οι φωτογραφίες!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα μου!!!!και εμένα μου αρέσουν οι φωτογραφίες!!!!και να τραβάω και να βλέπω!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Δέσποινα είναι μαγικοί και παραμυθένοι οι κουμπαράδες μας και χαίρομαι πολύ που θα τους έχουμε κι αυτούς εδώ στη Πάτρα!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χαρά μου!!!!και εγώ χαίρομαι και θα φτιάξω όσους περισσότερους μπορώ!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  12. μπραβο σου,πολυ πολυ ομορφοι!!καλο ταξιδι να χουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!!!να σαι καλά!!!εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Δέσποινα οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι, όπως και το καινούργιο σου blog.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ ομορφοι οι κουμπαράδες Δέσποινα και υπέροχα φτιαγμένοι με προσοχή και γούστο μπράβο σου!!!! Καλορίζικο και το νέο σου blog!!!Φιλιά και καλή συνέχεια με όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νάσια!!!!το προσπαθώ!!!!καλή συνέχεια κι από μένα!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Πω πω πολυ ομορφοι κουμπαραδες μπραβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!Τέλειοι οι κουμπαράδες σου Δεσποινάκι!!!Οι πρώτοι ειδικα!!!Εχω κανει και εγώ κουμπαρά με το κουτι του εβαπορε και μια χαρα χαρτζιλίκι μάζεψε μιας και δεν ανοιγει εκτος απο το ανοιχτήρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη μου!!!!είναι ιδανικοί αυτοί οι κουμπαράδες μιας και δεν ανοίγουν εύκολα!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  17. Kαλησπέρα Δέσποινα!Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου!!Μέ πολύ γούστο φτιαγμένοι!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχοι οι κουμπαράδες Δέσποινα!!!!!Και πολύ ρομαντικοί!Τα χεράκια σου πάλι εφτιαξαν αριστουργήματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!Είναι όλοι απίθανοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Lovely works!!! I follow you!
    Have a wonderful weekend, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσουν πολυ οι κουμπαραδες σου!!! Και είναι πολυ καλο που δεν ανοίγουν! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βάλια!!!!ναι είναι πολύ καλό που δεν ανοίγουν!!!θα το σκεφτείς πολλές φορές πριν τους ανοίξεις!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου, Δέσποινα! Απλά μεταλλικά κουτιά μεταμορφώθηκαν σε μικρά έργα τέχνης! Να'σαι καλά και ..καλορίζικο το νέο σου blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή