Σάββατο, 16 Ιουλίου 2011

Bird is the Word "Admire"

Γεια σας γειτονάκια μου τι κάνετε?Εύχομαι να είστε σε κάποια παραλία και να κάνετε τα μπανάκια σας!!Σήμερα κάνει αφόρητη ζέστη θα ψηθούμε!!!Εγώ δε ξέρω τι έχω πάθει αλλά δε έχω έμπνευση για τίποτα!!!Δε μου βγαίνει τίποτα όσο και να προσπαθώ!Εδώ και μέρες προσπαθώ να τελειώσω αυτή τη σύνθεση και να προλλάβω να την αναρτήσω τελευταία και κατα'ι'δρωμένη!!!Η σύνθεση αυτή είναι για την πρόκληση του Bird is the Word που θέλει να βάλουμε κάπου τη λέξη Admire.Η δική μου απόδοση είναι αυτή:
H φωτογραφία δεν είναι και τόσο καλή και ο μπλόγκερ εξακολουθεί να μας παιδεύει!!
Σας εύχομαι να περνάτε καλά να κάνετε τα μπανάκια σας και να χαμογελάτε!!!
Όσο έχω χρόνο θα κάνω τη βόλτα μου στα μπλογκοσπιτάκια σας να δω τα ωραία πραγματάκια που έχετε φτιάξει και θα τα ξαναπούμε!!κάπου εδώ γύρω θα είμαι!!
Καλή σας μέρα και καλό σαββατοκύριακο!!!

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δέσποινα!...αν και σε δυσκόλεψε όπως λες βγήκε πολύ ωραία!μου αρέσει πολύ πως κατάφερες να συνδυάσεις τόσα χρώματα μεταξύ τους, είναι κάτι που θαυμάζω μιας και εαν έχεις προσέξει εγώ 'παίζω' με 1-2 χρώματα μόνο!
    ...όσο για αυτήν την φάτσα τι να πώ που να μην το έχω ήδη πει!είναι ΜΕΓΑΛΗ φάτσα ο μικρούλης σας!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Fantastic LO Despina.. love that your have added flowers to a boy LO!! Thanks for playing along at BITW :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Δέσποινα! Μια χαρά είναι η σύνθεση σου!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι και υπομονή τις πολύ ζεστές μέρες. Συχνά ντουζάκια και να αποφεύγεις να βγαίνεις έξω τα μεσημεράκια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κοριτσάκι μου!!! η αλήθεια είναι πως εγώ τις συνθέσεις τις αποφεύγω γιατι θέλουν πολύ δουλειά, εσύ όμως τα κατάφερες
    Σούπερ και το στυλ αυτο το όχι πολύ φορτωμένο εμένα μου αρέσει περισσότερο γιατι δεν χάνεται η φωτογραφία! Υπέροχη δουλειά έκανες!!! Σε φιλώ και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη σύνθεση και με πολύ γλυκιά φωτογραφία! Τα έχεις ταιριάξει όλα τα στοιχεία σου πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή