Σελίδες

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

My best friend!!!!

Χαιρετώ την όμορφη γειτονιά!!!Σήμερα πρώτη μέρα της άνοιξης και επίσημα ο καιρός ευτυχώς είναι θαυμάσιος!!!Από το πρωί χορτάσαμε ήλιο!!Εύχομαι να συνεχιστεί έτσι και να μη μας τα χαλάσει πάλι ο καιρός !!!Έφτιαξα μια σύνθεση για την πρόκληση του Get Creative και με σχέδιο της Μελένιας!Στη φωτογραφία είναι ο γιος μου με τη σκυλίτσα μας-έχουμε και ένα αρσενικό-!!!Τι αγκαλιές της κάνει τι παιχνίδια παίζουνε δεν μπορώ να σας περιγράψω!!!Είναι μια από της αγαπημένες μου φωτογραφίες!!!Δεν έγραψα κάποιο journaling γιατί για μένα ο τίτλος τα λέει όλα και είναι κάτι που το έχουμε πει πολλές φορές!!!
το σχέδιο της Μελένιας
Δεν ξέρω πως τα πήγα δυσκολεύτηκα λίγο αλλά μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα...το αποτέλεσμα όμως μου άρεσε....Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα!!!!Βγείτε έξω μαζί με τα παιδιά σας,τους φίλους σας αφήστε τις έννοιες για λίγο στην άκρη(δεν τελειώνουν ποτέ)και χαρείτε τον ήλιο,την άνοιξη και ότι είναι να γίνει θα γίνει....
                                                              Φιλιά!!!!!

24 σχόλια:

  1. Τι ωραία σύνθεση, καταπληκτική φωτογραφί.Τέλεια λουλούδια. Καλή τύχη και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολτ ομορφη σελιδα!!τα πηγες μια χαρα!!ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Excellent layout despina,i love that you black as a background. It is always very striking. Thank you for joining us at get creative, channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δέσποινα μπράβο σου!Μου αρέσει πολύ και η φωτό και η σύνθεση σου τα χρώματα και τα λουλούδια σου!Καλή επιτυχία σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική η σύνθεση αλλά και η φωτογραφία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρόλο που χρησιμοποίησες σκούρα χρώματα, είναι τόσο φωτεινή. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέσποινα είναι απίθανη η σύνθεση σου!η φωτογραφία δε είναι και συγκινητική!...μου αρέσει πολύ και το πολύ ελαφρό μίστινγκ γύρω απο τον κύκλο σου...και οτι ενώ έχεις χρησιμοποιήσει μαύρο χαρτί η σύνθεση σαν να λάμπει!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκτός από τη σύνθεσή σου, που είναι πανέμορφη, μου αρέσει καιτο μήνυμα αισιοδοξίας που περνάς!Αχ, τέτοια θέλω:θετική σκέψη!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουαου φοβερή σύνθεση!!!Και τι υπέροχη η φωτό!!!!Μπράβο Δεσποινα μου!!!καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία σύνθεση, μου αρέσει πώς έχεις παίξει με τα χρώματα... και η φωτογραφία είναι πραγματικά εκπληκτική! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δέσποινα μου αρέσει παρα πολύ η ερμηνεία σου, το μαύρο background είναι πάντα δύσκολο να το χειριστεί κανείς, εσύ τα κατάφερες πολύ καλά!! Μπράβο!!! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία συνθεση , αν και σε κάτι παιδικό εβαλες το ,μαύρο που είναι δύσκολο παρόλα αυτα είναι πολύ όμορφο αποτελεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Despina, I love your layout ! What a great photo of the two best friends. The use of black for the background is perfect and it gives a fantastic if not difficult base to work with, you although used it splendidly. Thank you so much for your continue support at get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Despina this layout is gorgeous...I love your take on the sketch and the little detail with the key...just fabulous
    Thank so much for playing alonf with us at Get Creative
    hugz
    irnin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παρόλο το σκούρο χρώμα, αυτή η σύνθεση αποπνέει μια αισιοδοξία και μια ηρεμία, που μου αρέσουν πολύ και με εκφράζουν.
    Θα σταθώ όμως στη φωτογραφία με το αγγελάκι σου, το γιο σου, που είναι εκπληκτική. Να το χαίρεσαι Δέσποινα!
    Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκιά μου Δεσποινούλα ότι και να φτιάξεις ότι χρώμα και να χρησιμοποιήσεις ότι υλικά και να βάλεις θα το λατρέψω.Ο γιόκας σου πανέμορφος.Φιλάκια στα μουτράκια.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο! Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο GC!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λοιπόν αυτό το μαύρο (που τελικά νομίζω πως πρέπει να το δοκιμάσω κι εγώ)εϊναι πανέμορφο.Μάλλον είναι αδικημένο χρώμα.Πολύ μου άρεσει ερμηνεία του sketch.(ωραία μουσική!!).Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δέσποινα είναι πανέμορφη!!Φοβερή φωτογραφία!Το μαύρο background μου αρέσει πολύ!Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. δεσποινακι τρελαινομαι για τα σκυλια και αυτη η φωτο ειναι πανεμορφη με τα δυο φιλαρακια!να τους χαιρεσαι και τους 2, ειναι σκετη γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Δέσποινα! Μπράβο σου!!! Κάθε φορά που περνώ από δω, βλέπω πάντα κάτι πολύ όμορφο κι εντυπωσιακό!!! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative και καλή επιτυχία στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δέσποινα πολύ μαρέσει που χρησιμοποίησες μαυρο..μεχρι στιγμής δεν το εχω δοκιμάσει όμως το δικό σου ειναι καταπληκτικό συνολικά!!ολα τέλεια και η φωτό σούπερ!!!!!καλη επιτυχία και ευχαριστούμε για την θετική ενεργεια..εγω την χρειάζομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή