Σελίδες

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Έτσι απλά......

 Πίσω από απλά πράγματα 
κρύβομαι για να με βρείτε
                                                                    αν δε με βρείτε,
                                                              θα βρείτε τα πράγματα

                                                                               
                                                               
                                                             θ' αγγίξετε εκείνα που άγγιξε
                                                               το χέρι μου,θα σμίξουν τα
                                                                 χνάρια των χεριών μας.    

 

Το αυγουστιάτικο φεγγάρι
γυαλίζει στην κουζίνα
σα γανωμένο τεντζέρι
(γι αυτό που σας λέω γίνεται έτσι)

                                                       
                                                               φωτίζει τ'άδειο σπίτι και
                                                                 τη γονατισμένη σιωπή
                                                              του σπιτιού πάντα η σιωπή
                                                                    μένει γονατισμένη.

                                                         
                                                                Η κάθε λέξη είναι μια
                                                             έξοδος για μια συνάντηση
                                                             πολλές φορές ματαιωμένη,

                                                       και τότε είναι μια λέξη αληθινή
                                                 σαν επιμένει στην συνάντηση.(Γ.Ρίτσος)

    Αυτά φίλες μου κάποια απλά πράγματα,ένα πιάτο της γιαγιάς,μπουκάλια άδεια και ένα απλό ραφάκι δώρο από έναν φίλο που μαζεύει ξύλα από το δρόμο και φτιάχνει αριστουργήματα....
Ο άνθρωπος θέλει λίγα πράγματα για να ζήσει,απλά, εκεί κρύβεται και η ομορφιά,όμως άπλωσε πολύ το χέρι του...και τώρα πληρώνει....

                                                        Φιλιά!!!!!!!!!!

17 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαρία Έλενα!!!!
      χαίρομαι που σου αρέσουν!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφα Δέσποινα!
    Τα δυο πρώτα είναι με την αγαπημένη μου χαρτοπετσέτα!
    Υπέροχα όλα! Μπράβο σου!
    Φιλιά!
    (κι εγώ μπουκάλια φτιάχνω σήμερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριστέα μου!!!Και μένα είναι αγαπημένη μου χαρτοπετσέτα!!!
      Είμαστε ρομαντικές ψυχές!!!και οι δικές σου δημιουργίες είναι φανταστικές!!!
      Έχω αγωνία να δω τα μπουκάλια σου!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Έχεις δίκιο Δέσποινα μου!!!!
    Τι θέλει ο άνθρωπος για να ζήσει ; απλά πράγματα !!!!!!!!
    Πέσαμε στην παγίδα και τώρα την πληρώνουμε όλοι!!!!!
    Υπέροχες δημιουργίες!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Ρένα μου!!!απλά και γεμάτα αγάπη!!!!
      τι κάναμε όταν είμαστε παιδιά;παίζαμε με πέτρες,ξύλα,άδεια μπουκάλια
      και ήμασταν ευτυχισμένα!!!!βρες μου ένα παιδί τώρα που να χαμογελάει...κανένα!!
      δυστηχώς πέσαμε όλοι στην παγίδα!!να σαι καλά!!!!
      φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Τα απλά πράγματα είναι τα ωραιότερα, και οι δικές σου δημιουργίες είναι φανταστικές!!!!! Υπέροχοι και οι στοίχοι του Ρίτσου που διάλεξες για να συνοδεύσεις τα έργα σου!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Βίκυ μου!!!και αυτό προσπαθώ να διδάξω και στα παιδιά μου!!!τι θέλουμε όλοι;
      μόνο αγάπη!!!τι θέλουν όλα;μόνο αγάπη!!!όλα τα υπόλοιπα θα ρθουν μόνα τους!!!
      Ρίτσος αγαπημένος,ξεχωριστός!!!
      φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα είναι όλα, το πιάτο, τα μπουκάλια αλλά και η εταζέρα!!!.
    Κι εγώ φτιάχνω τώρα ένα σαν το μικρό σου μπουκάλι!!! Μου αρέσει πολύ το σχήμα του!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία!!!
      είναι υπέροχο να δημιουργείς!!!!φιλάκια!!!!
      καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  6. Εκφραζεις ακριβώς τις σκέψεις μας! Πίσω και μέσα σε απλά πραγματα κρύβουμε την ψυχή μας, έτσι κι αλλιώς τα πολλά είναι περιττά...
    Πολύ όμορφα έργα, φωτεινά! Και το κρακελέ σου άψογο, έγω πότε θα το πετύχω;;
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι Νίκη μου!!!!!τα πολλά είναι και περιττά!!
      ευχαριστώ!!!το κρακελέ μου πήρε κι εμένα πολύ μέχρι να το πετύχω!!!
      δεν θέλει υγρό καιρό δεν σκάει,στεγνωμα καλά παίζει ρόλο και το προιόν
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Απόλαυσα τα όμορφα λόγια λέξη προς λέξη αλλά γι αυτά τα τριαντάφυλλα λιποθυμώ !!!!
    Τα απλά και μικρά γεμίζουν τις καρδιές μας καλή μου
    Σε φιλώ γλυκά



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ όμορφα!
    Όσο και οι στίχοι που τα συνοδεύουν!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " Ο άνθρωπος θέλει λίγα πράγματα για να ζήσει,απλά, εκεί κρύβεται και η ομορφιά,όμως άπλωσε πολύ το χέρι του...και τώρα πληρώνει...." !!!! Πόση αλήθεια κρύβεται σε αυτές τις λέξεις!!!! Και πόσο αληθινοί και οι στίχοι του Ρίτσου!!
    Οσο για τα δικά σου "απλά πράγματα" είναι πολύ καλόγουστα!
    Καλή εβδομάδα, Δεσποινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω το ανακαλύπτουμε ξανά και ξανά, κάθε στιγμή της ζωής μας, το ότι στα απλά πράγματα θα βρούμε ό,τι ζητάμε! Μα, οι περισσότεροι τα θεωρούμε πολύ απλά για να επενδύσουμε σε αυτά...
    Υπέροχοι οι στίχοι που επέλεξες!
    Καλή εβδομάδα, Δεσποινάκι, γεμάτη με απλά, όμορφα πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή