Σελίδες

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Απ' όλα έχει.....η ανάρτηξη.....

Καλημέρα μπλογκογειτονιά!!!
Χαρά Θεού σήμερα βγήκε ο ήλιος μετά από μέρες συνεχούς βροχής,βλέπεται η άνοιξη κάνει ναζάκια
αλλά που θα πάει θα ρθει!!!
Σήμερα θα σας δείξω αυτά που έφτιαξα κάποια πραγματάκια που τα είχα μισερά 
και έπρεπε να τα τελειώσω...τι εννοώ 
Ιδού!!ένα ξύλο κοπής που έχει περάσει του λιναριού τα πάθη!!
Αν δεν πάθεις δε θα μάθεις λέει ο λαός μας...σοφότατο!!
Δεν ήξερα τι να το κάνω και άρχισα τους πειραματισμούς....το περνάω με κάσια(τι το θελα) πήρε ένα ωραίο χρώμα καρυδί αα λέω υπέροχο και το άφησα να στεγνώσει.Μέχρι εδώ καλά.Όταν πήγα να κολήσω ένα μοτίβο βγήκε το χρώμα της κάσιας από πάνω!Το ξεκολλάω πάω να το περάσω στόκο έγινε ο στόκος κόκκινος!Το σκουπίζω,το πλένω να φύγει η κάσια τίποτα είχε ποτίσει το ξύλο!!Ότι και να έκανα έβγαινε η κάσια!!Δεν ήξερες δε ρώταγες;Νευρίασα το παράτησα!!
Ώσπου μου ήρθε η φλασιά που λένε...mixed media η αγαπημένη μου τεχνική!!!
Άρχισα να κολλάω χαρτάκια από παλιά βιβλία όταν ήρθε η κόλλα σε επαφή με την κάσια γινόταν κόκκινη!!Ρε που έμπλεξα λέω!!όχι δεν τα παρατάω και μετά από πολλές προσπάθειες
gesso,πάστες,χρώματα,χαρτιά βγήκε αυτό που βλέπετε!!
Αν προσέξετε το κόκκινο χρώμα είναι αυτό της κάσιας που έβαφε το χαρτί καθώς το κολλούσα.
Το αποτέλεσμα μου άρεσε πάρα πολύ!!!το πέρασα βερνίκι και όλα καλά!!!

Εδώ είναι ένα θαλασσόξυλο το έβαψα,το έτριψα,άνοιξα δυο τρύπες να κρεμάσω το σύρμα και το στόλισα....
Εδώ είναι ένα ξύλινο τελάρο από αυτά που έχουν τα μανάβικα με φρούτα και που οι κάδοι ανακύκλωσης είναι γεμάτοι από αυτά;Από εκεί το μάζεψα...Το έτριψα,το έβαψα,ντεκουπαζ και θα βάλω γλαστρούλες με λουλούδια να στολίσω το μπαλκόνι μου!!!Στον πάτο έβαλα ένα χοντρό χαρτόνι για αρχή αλλά μπορεί να βάλω και ξύλο θα δω!!Έχω κι άλλα!!!Μήπως να κάναμε μια έκθεση με τέτοια όπως κάναμε με τα συρτάρια;λέω εγώ τώρα!!

Αυτά φίλες μου για την ώρα σας κούρασα το ξέρω,όμως ήθελα μέρες να κάνω αυτήν την ανάρτηση΄
και τώρα βρήκα χρόνο.Τα πράγματα είναι δύσκολα το ξέρουμε όμως δεν το βάζουμε κάτω....δημιουργείστε,χαρείτε,γελάστε,αγαπήστε!!! ότι θέλετε τέλος πάντων!!!!
Την ανοιξιάτικη μυστική ανταλλαγή δώρων την είδατε;περάστε από το μπλογκ της Αλέξάνδρας για πληροφορίες!!!
                                                            Φιλιά!!!

23 σχόλια:

  1. Δεσποινάκι μου, έγραψες.
    Να ήθελες να κάνεις τέτοιο χρώμα, δεν θα το κατάφερες.
    Έγινε απίθανο.
    Η ιδέα για τα τελάρα, υπό σκέψη.
    Αν όχι έκθεση, τουλάχιστον μεταξύ μας , Ιντερνετικά.
    Και το θαλασσοξυλο πολύ καλό.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρένα μου!!!!Όπως το λες και να ήθελα δεν θα τα κατάφερνα!!!
      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα!
    Τα μικρολαθάκια μερικές φορές μπορεί να οδηγήσουν σε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα... Δεν ήξερα ότι η κάσια ενδέχεται να γίνει κόκκινη σε επαφή με κόλλες και βερνίκια, και να σου πω την αλήθεια τη θεωρώ πολύ χρήσιμη αυτή την πληροφορία! :)
    Μου άρεσε πολύ και το τελάρο. Εγώ γιατί δεν έχω βρει ποτέ, παρόλο που το θέλω διακαώς;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου!!!!αυτό είναι σίγουρο από μικρολαθάκια μπορεί να βγουν αριστουργήματα!!!
      και γω δεν ήξερα για την κάσια τίποτα!!!είναι σκόνη και την αραιώνεις με νερό
      αλλά από κει και πέρα δεν γνώριζα τίποτα,πίστευα αφού στεγνώσει δεν θα υπήρχε πρόβλημα
      όμως δεν ήταν έτσι!!!δεν ξέρω πως την χρησιμοποιούν αλλά θα μάθω!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Χι, χι!!! Την εβδομάδα των παθών έζησε το καημένο το ξύλο! Εγώ τι είναι κάσια δεν ξέρω... όμως το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο, καλά έκανες κι επέμεινες. Τη mixed media δεν την έχω δοκιμάσε ποτέ, αν και μου αρέσει όπου την έχω δει.
    Αλλά και το τελάρο και το θαλασσόξυλο, που δεν τα βασάνισες, κι αυτά πολύ όμορφα είναι! κατέχεις και τις δύο τεχνικές: και την αβασάνιστη και τη βασανιστική!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ βρε Αλεξάνδρα μου γέλασα!!!να σαι καλά!!!Είναι να μην πέσει στα χέρια μου τίποτα!!!
      του αλλάζω κυριολεκτικά τα φώτα!!
      ότι μαθαίνω το μαθαίνω από μόνη μου και από τα διάφορα μπλογκς
      πάντως και τις δύο τεχνικές της έμαθα καλά!!!!να σαι καλά!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά τα ετοίμασες όλα !!! Προσωπική σφραγίδα Δέσποινά μου στο ξύλο κοπής !!! Και τα άλλα δυο έργα σου πολύ όμορφα !!!
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρισώ Νικόλ μου!!!αυτό είναι σίγουρο αλλά στο ξύλο κοπής δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο!!!
      είχα απελπιστεί!!!να σαι καλά!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Α, ναί!! έτσι είναι η κάσια!!!! Μιά φορά μόνο την έχω χρησιμοποιήσει, αλλά την ήξερα από τον παπού μου που ήταν επιπλοποιός! Μαθαίνουμε πολλά από τα λάθη μας, Δέσποινα αλλά με την υπομονή και την επιμονή μας καταφέρουμε και ξεπερνάμε κάθε δυσκολία. Πολύ ωραίο το τελικό αποτέλεσμα στο ξύλο!!! Μου αρέσει πολύ και το θαλασσόξυλο αλλά και το καφασάκι σου. Να τα χαρείς όλα!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία-Άννα!!!εγώ δεν το ήξερα για την κάσια αλλά το έμαθα καλά το μαθημά μου!!!
      έτσι είναι υπομονή και επιμονή και όλα θα γίνουν!!!
      φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλος καλό.... όλα καλά!!!!! Τώρα έμαθες και δεν θα το ξανακάνεις... το αποτέλεσμα πάντως πολύ όμορφο!!!! Το θαλασσόξυλο τέλειο, όπως και το καφασάκι!!!! Λοιπόν δεν βάζεις μπροστά να παίξουμε ένα παιχνιδάκι με τα καφασάκια!!!!! Καλό μήνα Δεσποινάκι μου και πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βίκυ μου και καλό μήνα!!!!!όχι δεν το ξανακάνω!!!πρώτα θα ρωτάω!!!όσο για το καφασάκι μέσα είμαι να παίξουμε αλλά πως;φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. καλο μηνααααααααααα!!!!
    υπεροχα ολα!!
    !αλλα το θαλασσοξυλο.......το ΛΑΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!!:)έχω κι εγώ μια τρέλα με τα θαλασσόξυλα!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. καλο μηνααααααααααα!!!!
    υπεροχα ολα!!
    !αλλα το θαλασσοξυλο.......το ΛΑΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλο μηνααααααααααα!!!!
    υπεροχα ολα!!
    !αλλα το θαλασσοξυλο.......το ΛΑΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες δημιουργιες ..μου άρεσαν πολύ ..
    εδικά το θαλασσοξυλο ... τέλειο ...
    καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γλυκια μου Δεσποινουλα....τι ομορφα τι χαριτωμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ομορφιές!!!!
    Πάντα θαυμάζω τις δημιουργίες σου Δέσποινα!
    Θέλω να βρω καφάσια!!! αχαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή