Σελίδες

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Μικρά και όμορφα!!!!!!!

Καλημέρα στην όμορφη παρέα!!!!!Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή να έχουμε!!!!
Πρώτα ο Θεός να μας δίνει δύναμη να αντέξουμε τα δύσκολα.....
όλα καλά θα πάνε....
Σήμερα θα σας δείξω ότι η ομορφιά βρίσκεται στην απλότητα ......
παινεύομαι μόνη μου αλλά το αποτέλεσμα με ενθουσίασε πάρα πολύ!!!
Μια απλή κορνίζα ,ένα βαζάκι από αλατιέρα,λίγες κορδελίτσες
ντεκουπαζ,πεταλουδίτσες...έτοιμο να στολίσει τη γωνιά ενός σπιτιού
το γραφείο με ένα λουλουδάκι να ομορφαίνει το χώρο
το μανταλάκι στο πλάι είναι και για σημειώσεις(να το αναφέρω αυτό)
και όπου έχεις την καλή διάθεση...

 Είμαι λίγο ρομαντική δεν είναι κακό....εδώ είναι σε έγχρωμη έκδοση διαλέγετε και πέρνετε....
                                  Η κορνίζα βάφτηκε στολίστηκε εβαλε τα καλά της και έτοιμη!!!!
 Εδώ σας έχω σουβεράκια πλεχτά με το βελονάκι......εύκολα απλά κάνουν τη φιγούρα τους και αυτά
                                                               ένα όμορφο δωράκι......
 Και τέλος ένα μπουκάλι από τσίπουρο ντεκουπάζ τα γνωστά.... και έγινε αγνώριστο....
Αυτά από μένα φίλες μου τα λίγα...τα πραγματάκια που έφτιαξα βέβαια είναι για το bazzar που θα γίνει στη Ναυπακτο για τη ΦΛΟΓΑ......
Σας χαιρετώ και να περνάτε όμορφα........
                                                         ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

15 σχόλια:

  1. ...Καλημερα Σκια μου..να σαι καλα..Ευλογημενη Σαρακοστη..πανεμορφα..μου αρεσαν τα σουβερ..τελοια..χαρουμενες στιγμες στην μερα σου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη Σαρακοστή!! Όλα είναι πολύ όμορφα αλλά η κορνίζα.....τέλεια!!!!!!!! Να' σαι καλά!! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχα, μου άρεσαν όλα πολύ!!
    Καλό μήνα να έχεις, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι, εντάξει! Έχω χαζέψει! Με τη δημιουργική φαντασία σου πρώτα από΄όλα και έπειτα με τη δεξιοτεχνί σου!
    Φιλάκια πολλά Δέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απλά...ρομαντικά...ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! Να΄σαι καλά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα πανέμορφα ειδικά το πρώτο το λάτρεψα ,, μπράβο σου Δέσποινα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πολύ όμορφα και καλόγουστα είναι όλα! Μπράβο, Δέσποινα! Να'σαι καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεσποινάκι μου, πράγματι όλα είναι απλά και όμορφα!!!! Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα! Υπέροχα τα δώρα σου για τη Φλόγα, μου άρεσαν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάλι έκανες τα μαγικά σου και εμφανίστηκαν πανέμορφα πράγματα από τα χεράκια σου!!!!!!! Είσαι αστέρι!!! Σε φιλώ γλυκιά μου Δέσποινα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δέσποινα, ανοίξαμε όλα τα πακετάκια χτες αλλά και κάποια που ήρθαν σήμερα και δεν τα βρήκα τα δικά σου..Να υποθέσω ότι θα είσαι μαζί μας αύριο????Το εύχομαι!!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δέσποινα, δεν σε είδα στο bazaar και πλέον ανησυχώ...ελπίζω να είσαι καλά....
    αν είχες προλάβει να στείλεις τους θυσαυρούς σου αναζήτησέ τους με το μέσο που τα έστειλες γιατί τελικά δεν ήρθαν...
    δώσε μου ένα σήμα ότι είσαι καλά...Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...ο Κυριος μαζι σου. Σκια μου..να στε καλα..σε πεθυμω πολυ..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή