Σελίδες

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Bazzar!!!!!!και βραβεία!!!!

Γεια σας και πάλι!!!!Χαιρετώ την όμορφη και δραστήρια μπλογκοπαρέα!!!!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα ενθαρρυντικά σχόλιά σας που μου δίνουν δύναμη και θέληση να συνεχίσω!!Σήμερα θα σας δείξω τι έφτιαξα για το bazzar των Ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά για το ΖΑΝΕΙΟ ΊΔΡΥΜΑ ΠΑΙΔΙΚΉΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ και το Ίδρυμα Χατζηκώνστα
....και ξεκινάω...σελιδοδείκτες με ντεκουπάζ και και δαντελίτσες....
κρεμάστρες και αυτές με ντεκουπάζ....βαζάκι........
εδώ βαζάκια χριστουγεννιάτικα για να στολίσουμε τα σπίτια μας.........επίσης με αυτά τα βαζάκια παίρνω μέρος στο γιορτινό διαγωνισμό που κάνει το δελφινάκι .....
και εδώ σουβεράκια με ντεκουπάζ χαρτιών...
Είναι μικρή η προσφορά μου αλλά λίγο ο ένας λίγο ο άλλος πιστεύω και θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει κάτι καλό!!!!!


Επίσης θέλω να ευχαριστήσω λίγο καθυστερημένα τη φίλη μας Βίκυ για ένα βραβείο που μου χάρισε
Βικάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!δε σε είχα ξεχάσει!!!!
Τώρα πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα και να δώσω κι εγώ σε 7 άλλα μπλογκς
1)Μου αρέσει το διάβασμα....
2)Να κάνω βόλτες με το ποδήλατό μου...όλες μου τις εξωτερικές δουλειές τις κάνω με το ποδήλατο!!
3)μου αρέσει να προσφέρω να βοηθάω....
4)αγαπώ πολύ τα ζώα..
5)είμαι της υπομονής...
6)δεν ανέχομαι τα ψέματα την κοροϊδία αν μου την κάνουν δεν λέω τίποτα αλλά δε με ξαναβλέπουν!!!
7)αγαπώ πολύ τη φύση..
δεν ξέρω τι άλλο να πω...
τα μπλογκς που διάλεξα είναι:
1)http://diaxirosxrysa.blogspot.gr/
2)http://ablogwithmyblogs.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html
3)http://ahandfullofhandicrafts.blogspot.gr/
4)http://perikallitexniasologos.blogspot.gr/
5)http://welcometoevasworld.blogspot.gr/
6)http://myscrapbookgr.blogspot.gr/
7)http://marialikestoscrap.blogspot.gr/
Αυτά από μένα φίλες μου...εύχομαι να είστε καλά όλοι και να περνάτε καλά......

32 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα και γλυκά όλα όσα δημιούργησες, μπράβο σου για την κίνηση!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέραα..πολύ όμορφα όλα..συγχαρητήρια για το βραβείο...στα 7 στοιχεία σου έχουμε κάποια κοινά
    υγ-δε θέλω να σε δυσκολεύω (φαντάζομαι θα είναι περιορισμενος ο χρονος σου θα εχεις κι αλλες ασχολιες) γι αυτο θα μπορουσα να παρω τα βαζακια ως συμμετοχή σου στο διαγωνισμο μου "γιορτινος διαγωνισμος δημιουργιας" (μου ειπες οτι θελεις να συμμετεχεις, αν μετανοιωσες κανενα προβλημα) :) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και να τα πάρεις!!!!καλά έκανες και μου το θύμισες!!!το είχα στο μυαλό μου να το αναφέρω και το ξέχασα!!!!θα το διορθώσω αμέσως!!επίσης ετοιμάζω και ημερολόγιο!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Δέσποινα . Καλή επιτυχία πρώτα πρώτα στο μπαζάρ και ακολούθως στο διαγωνισμό μου..Ευχαριστώ για τη συμμετοχή στα ημερολόγια, θα περιμένω με χαρά να δω τη δημιουργία σου..Να σαι καλά

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα πανέμορφα Δέσποινα! Μπράβο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ κι εγω Δεσποινάκι ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ! Πάντα τέτοια,όσο μπορούμε...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χθες τα έστειλα όλα τα πακέτα μου.Φανταστικά τα βαζάκια σου..υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αχτίδα μου!!!αύριο τα στέλνω κι εγώ!!!και τα δικά σου είναι πανέμορφα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Δέσποινα μου είναι όνειρο όλα αλλά οι σελιδοδέικτες σου είναι τόσο μα τόσο ρομαντικοί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ... Δέσποινα τι όμορφα πραγματα έχεις φτιαξει!!! Τι να πω....μπραβο σου!!Και πολλά και ΩΡΑΙΑ!! Και το bazaar αυτό με ενδιαφέρει, μακαρι να προλαβω να φτιαξω και γω κάτι και να στέιλω...ελπίζω να τα καταφέρω!!

    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που επέλεξες το blogaki μου αναμεσα στα τόσα !Το εκτιμώ τόοοοσο πολυ! Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε και που θα τα λέμε στο εξης!

    Φιλιαααα....
    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βραβείο το αξίζεις γλυκιά μου!!να σαι καλά και θα τα λέμε!!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Kαλησπέρα Δεσποινάκι!Τέλειες οι δημιουργίες σου!Πολύ όμορφες όλες!Μπράβο καί γιά τήν προσφορά σου!Συγχαρητήρια καί γιά τό βραβείο!Τό αξίζης φίλη μου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα είναι χάρμα οφθαλμόν!!και για καλό σκοπό!!μπράβο Δέσποινα!!!ααα ωραία μουσική έχεις στο blog!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω πω καλουδια!!!!!Γεια στα χερακια σου κοριτσακι μου ειναι ολα πολυ ομορφα και για πολυ καλο σκοπο, μπραβο εισαι πολυ γλυκο παιδι!!!!
    Σε ευχαριστω πολυ για το βραβειακι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δέσποινά μου... να το χαρείς το βραβείο σου!...με τις απαντήσεις γνωριζόμαστε
    καλύτερα...και τελικά... όλες μοιάζουμε!...σ`ευχαριστώ πολύ που
    μου χαρίζεις το βραβείο!...θα ετοιμάσω ανάρτηση όταν επιστρέψω...
    Τα δώρα σου έγιναν πολύ όμορφα!...τέτοιους σελιδοδείκτες θέλω να φτιάξω κι`εγώ...
    Καλή επιτυχία σε όλα τα bazaar!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Δέσποινα! όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Αλλά και ο σκοπός τόσο όμορφος! Εύχομαι καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα Δέσποινά μου!!
    Μπράβο για την προσφορά σου!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπραβο μπραβο μπραβο για τη χειρονομια αλλα και γιατι ειναι ολα υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα Σκια μου..να σαι καλα..σε πεθυμισα πολυ..υπεροχες η προσφορες σου..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεσποινάκι μου μεγάλη μου τιμή!Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!
    Οι δημιουργίες σου είναι όλες πανέμορφες!Ειδικά με τις κρεμάστρες έχω πάθει πλάκα!Είναι παραμυθένιες!
    Μπράβο σου Δέσποινα!Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι όμορφα πράγματα έφτιαξες Δεσποινάκι!!! Ειδικά τα βαζάκια είναι υπέροχα...αλλά δεν θέλω να αδικήσω τα υπόλοιπα...ειναι όλα πρωτότυπα και φτιαχτηκαν για καλό σκοπό!!! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι!!! Εχουμε κοινά και τα 7...χεχε...Φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποσο όμορφα πραγματα...μου αρεσαν πολύ τα σουβερακια και οι σελιδοδεικτες!!Μπραβο για την προσφορα σου!Να περνας όμορφα, φιλια και καλό Σαβ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεσποινά μουυυυυυυυ αγαπημένη μου φίλη!!!!!!!!! Καλή σου μέρα.!!! ΤΕΛΕΙΑ είναι όλα!!!!! τους σελιδοδείκτες τους λάτρεψα,τα βάζα είναι υπέροχα (καλή σου επιτυχία!!!!!!),κρεμάστρες και σουβέρ πανέμορφα.!!!! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ ΠΟΛΥ για το βραβείο.!!!!!!Ελπίζω να μην σε πειράζει να το αναρτήσω αμέσως γιατί τρέχω με διάφορα.Είσαι πάντα δίπλα μου (το άλμπουμ το έχω βάλει δίπλα μου στο κομοδίνο) και σε σκέφτομαι.!!!!! Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά και μια σφιχτή σφιχτή αγκαλιά.!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα! Τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες? Όλα είναι πανέμορφα φτιαγμένα με πολύ γούστο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χίλια ευχαριστούμε για το βραβείο. Συγνώμη για το αργοπορημένο της ευχαριστίας. Και συγχαρητήρια για όλα τα όμορφα και προσεγμένα που φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα. Και επειδή και γω πιστεύω ότι δεν μετράει η ποσότητα αλλά η προσφορά στο συνάνθρωπο σου αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή