Σελίδες

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Birthday card!

Μια γλυκιά καλημέρα σε όλους!!!Εχθές έφτιαξα μια καρτούλα για τη δεύτερη πρόκληση του Μάη από το Get Creative.H Ειρήνη θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα γενεθλίων αλλά όχι παιδική!!!
Χρησιμοποίησα χαρτιά Stella AND Rose της My Mind΄s Eye και η κάρτα μου είναι αυτή:
Eπίσης ήθελα να σας πω ότι η Irene και Ειρήνη δίνουν δωράκια!!Ρίξτε μια ματιά στα μπλογκς τους!!!
Αυτά για σήμερα,ώρα να κάνω και καμιά δουλειά!
Σας εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!

8 σχόλια:

  1. Good morning Despina ! Another beautiful piece of work, perfect card for any occasion. Love the paper you have used very dynamic. Thanks for your continued support at Get Creative. Gave a great weekend.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια η κάρτα! μου αρέσουν τα χρώματα, τέλεια κάρτα για άντρα η και γυναίκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία κάρτα... και από τα αγαπημένα μου χαρτιά ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφη η κάρτα σου Δέσποινα , μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι πολύ όμορφη μου άρεσαν πολύ τα χρώματα που επέλεξες! καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Very nice card! Love the paper and colors you used. Bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη και λιτή!!Μου αρέσει ο συνδυασμός των χρωμάτων!Καλή επιτυχία και ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία η κάρτα σου ... Thank you for playing with us at Get Creative!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή