Σελίδες

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018

Πασχαλινή διακόσμηση #2!!!


Αγαπημένοι φίλοι,φίλες,αλλαγών και διακόσμισης συνέχεια....
Όπως σας έδειξα στην προηγούμενοι ανάρτηση μπορούμε να διακοσμήσουμε το σπίτι μας με 
υλικά που μπορεί να έχουμε χωρίς να ξοδέψουμε πολλά χρήματα φτάνει μόνο η διάθεση και μεράκι!!
Τώρα θα μου πείτε υπάρχουν τόσα όμορφα πράγματα στο εμπόριο και φθηνά γιατί να παιδεύομαι;
Σαν τη χαρά της δημιουργίας δεν υπάρχει φίλοι μου!!!
Εδώ τι σας έχω;
Ένα πλαστικό κύπελο από γιαούρτι που το είχα κάνει μαρκαδοροθήκη του μικρού...
ένα ρολό από αλουμινόχαρτο,κομμάτια από χαρτόκουτο,θαλασσόξυλα για τη σκεπή...
Έφτιαξα ένα σπιτάκι με τα χαρτόκουτα

    Έφτιαξα γύψο,έβαλα μέσα το ρολό το στερέωσα και το άφησα για μια νύχτα να πήξει.....


Την άλλη μέρα έβαλα πετρούλες και αυτές τις είχα μαζέψει από τη θάλασσα λίγο φυσικό έλος που είχα...


έβαψα και στόλισα το τενεκεδάκι....



Έβαψα το σπιτάκι πρόσθεσα χορτάρι,έτοιμο το πουλόσπιτο!!!!


Εδώ τι έχουμε;Έχω έναν κισσό στον κήπο μου,τον κλάδεψα είναι ένα πάρα πολύ καλό υλικό...
Το χρησιμοποιώ σε πολλές κατασκευές...


Έπλεξα στεφάνια!!!

Στόλισα το ένα με ότι είχα έτοιμο και αυτό!!!
Έκοψα φασκομηλιά,έπλεξα και κλαδί από τη στεφανωτή,λουλουδάκια,πεταλούδες!!

Εδώ φυσικό χορτάρι από τον κήπο μου!Να φαν και οι κότες που λένε....τρώνε οι καημένες αλλά δεν τελειώνει....τι κάνουμε λοιπόν;


Φωλίτσες!!!Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ότι ξερό χορτάρι και να βρήτε!


Αυγουλάκια από πηλό και έτοιμες να διακοσμήσουν μια γωνιά του σπιτιού σας!
Δεν μπορείτε να βρείτε χορτάρι;Σας έχω κι άλλη λύση!


Κόβουμε σε λεπτές λωρίδες χάρτινες σακούλες από αυτές που δίνουν οι μανάβηδες,στα αρτοποιεία όλο και κάποια θα έχετε.Ύστερα αραιώνουμε ατλακόλ με νερό να γίνει πολύ νερουλή και βουτάμε μέσα τις λωρίδες να βραχούν καλά.Έχουμε και ένα μπωλ για καλούπι σε σχήμα φωλιάς και τοποθετούμε εκεί τις λωρίδες μέχρι να στεγνώσουν για να πάρουν το σχήμα του μπωλ...



Αφού στεγνώσουν είναι έτοιμες φωλίτσες και στολίζουμε ανάλογα!!
Έκοψα και το χαμομήλι μου για να σας κάνω όμορφη παρουσίαση!!!

Αυτά φίλοι μου από μένα...Μικρές απλές δημιουργίες για να δώσουν πρώτα απ' όλα μια νότα χαράς και ομορφιάς....Εύχομαι να πήρατε κάποιες ιδέες....
Σας στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου για ένα

                                                ΚΑΛΟ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΠΑΣΧΑ
                                                                               





16 σχόλια:

  1. Την απογείωσες την πασχαλινή διακόσμηση Δέσποινά μου. Χίλια μπράβο και ευχαριστώ για τις ιδέες!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Precious works to celebrate Easter, Despina!
    I loved the house for birds so shabby, the crown so sweet and that nest so adorable.
    Hugs from Spain and have a very happy Easter.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα στεφάνια, μας έδωσες και ιδέες. Μπράβο!
    Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Δέσποινα και περίμενα πώς και πώς αυτή τη δεύτερη παρουσίαση. Πήρα ιδέες και σ'ευχαριστώ πολύ.
    Καλό Πάσχα εύχομαι. Η Ανάσταση ας φέρει φως στη ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα
    και η φωτογραφία με τις παπαρούνες στο τέλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και ιδέες πήραμε και χαρά πήραμε !!! Μπράβο πολύ ωραίες δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑΧΕΤΕ ολοι φίλενάδα!!!Οι ιδέες σου απλές, ομορφες, καλόγουστες ,εφαρμόσιμες.Και του χρόνου με υγεία
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι λες τωρα!!! υπεροχο το σπιτακι σου!!εμεινα με το στομα ανοιχτο...αλλα και οι υπολιπες ιδεες σου δεν πανε πισω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα τί ωραίες δημιουργίες Δέσποινα μου
    Και που υλικά που άλλοι θα πετούσαν .
    Από αύριο μαζεύουμε και τις σακούλες του μανάβη;
    Ετοίμασε δωμάτιο για μένα γιατί θα με διώξουν όπου να'ναι 😁😁😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά ς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν ο άνθρωπος έχει μεράκι μεγαλουργεί! Όλα τα θαύμασα και όλα τα αγάπησα! Συγχαρητήρια! Τις πιο θερμές μου ευχές για την πρώτη μέρα του μήνα και για τις ημέρες του Πάσχα! Πολλά φιλιά καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό Μήνα Δέσποινα ! :) Όλες σου οι δημιουργίες είναι χρήσιμες και ανοιξιάτικες , προσφέρουν χαρά .
    Καλή Μεγάλη εβδομάδα !:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλο μήνα Δέσποινα πολύ όμορφες οι κατασκευές σου και φυσικά είναι τέλειο να δημιουργείς καμμιά σχέση με το να τ'αγοράζεις η χαρά είναι διπλή!!!
    Καλό Πάσχα!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι πασχαλινές δημιουργίες σου Δέσποινα !!!!Και του χρόνου να είσαι καλά !!!!Καλή Ανάσταση!! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη Δέσποινά μου.Εύχομαι και του χρόνου να είμαστε καλά με υγεία και χαμόγελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη Δεσποινάκι μου γλυκό! Τι όμορφα πράγματα που έφτιαξες και φυσικά δεν είναι μόνο για το Πάσχα!! Να περνάτε τέλεια, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή