Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

Νέο Sketch Challenge blog απο την Nadia!

Γεια σας φίλες μου!!Σήμερα είμαι χαρούμενη και συγκινημένη γιατί ο γιος μου είχε γιορτή στο σχολείο του για την 25η Μαρτίου και είπε ποίημα ντυμένος τσολιάς!Τις επόμενες μέρες θα αναρτήσω φωτογραφίες να τις δείτε!Όμως άλλος είναι ο λόγος της ανάρτησης!Οπως θα έχετε δει και στα άλλα blogs η ταλαντούχα Nadia Cannizzo ξεκίνησε ένα νέο blog το Once Apon A Sketch...με προκλήσεις που θα είναι δύο το μήνα και θα πρέπει να γράφουμε και κάτι πάνω στις σελίδες.Στη δημιουργική ομάδα θα είναι και η δική μας Ειρήνη Λιόλια!Εγώ δεν έχω παρά να ευχηθώ καλή επιτυχία Nadia και σε όλα τα κορίτσια!!
Το πρώτο δωράκι για τον πρώτο νικητή δίνεται απο το Scrabook Nook και είναι αυτό
Περιμένουμε με αγωνία!!

Επίσης ήθελα΄να πω ότι και η φίλη μας Κατερίνα προσφέρει ένα δωράκι για τα γενεθλειά της που έρχονται σε λίγες μερες επισκεφτείτε το blog της για να δείτε λεπτομέρειες.Επίσης να πω κι εγώ ξανα ότι δωράκια δίνουν η Βίκυ και ηΚατερίνα!!
Καλό βράδυ σε όλους!!

1 σχόλιο:

  1. Thank you SO much!!! You are wonderful for doing this...I can imagine it was a proud day for you today. Cant wait to see your photos. Love, Nadia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή